To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Czujnik temperatury w przepływomierzu...

Budrys - 17-10-2012, 21:19
Temat postu: Czujnik temperatury w przepływomierzu...
Witam, po kilku minutach na postoju czujnik intake air temperature zawyża wskazania temperatury np z 40 do 45. Czy to normalne? nagrzewa się od silnika ? a może poprostu przepływka pada ? Nie mam błędów, GDI w lato ma połowę mocy co w zimę i dlatego piszę.
deejay - 17-10-2012, 21:46

Budrys napisał/a:
Witam, po kilku minutach na postoju czujnik intake air temperature zawyża wskazania temperatury np z 40 do 45. Czy to normalne?


Sprawdz parametry przy wyzszych obrotach . Otoczenie i samo powietrze nagrzewa sie pod maską i temp. rośnie jesli silnik pracuje na biegu jałowym .

Budrys - 18-10-2012, 15:00

Zerknąłem na loga z maja tego roku. temperatura zasysanego powietrza podczas jazdy wynosi od 42-45stp jak na maj to całkiem ciepło.
zwolin - 20-10-2012, 09:05

Budrys, po pierwsze, to czujnik temp, to taka niby dioda widoczna obok plastra miodu, więc przeczyszczenie tego to nie jest wielka filozofia. Po drugie, popatrz, czy nie masz gdzieś rozszczelnionego dolotu i nie ciągnie powietrza zza chłodnicy :?
Tak się tylko upewnię, żaden spec od tjuniku nie wywalił ci tej rury zasysającej powietrze szczeliną pod maską?

Budrys - 20-10-2012, 09:13

zwolin napisał/a:
Budrys, po pierwsze, to czujnik temp, to taka niby dioda widoczna obok plastra miodu, więc przeczyszczenie tego to nie jest wielka filozofia. Po drugie, popatrz, czy nie masz gdzieś rozszczelnionego dolotu i nie ciągnie powietrza zza chłodnicy :?
Tak się tylko upewnię, żaden spec od tjuniku nie wywalił ci tej rury zasysającej powietrze szczeliną pod maską?

Dopiję kawę i ruszam pod maskę, robię teraz czyszczenie kolektora dolotowego, egr, przepustnicy, to zerknę na to. A powietrze silnik zasysa z plastikowej końcówki kończącej się obok akumulatora.

zwolin - 20-10-2012, 14:54

Budrys napisał/a:
. A powietrze silnik zasysa z plastikowej końcówki kończącej się obok akumulatora.

Ła, to przed liftem widzę było tak samo jak w SOHC. Zobacz, czy nie da się tego jakoś osłonić tak, żeby nie dmuchało w tamtą stronę z chłodnicy. Ja w SOHC to wywaliłem kolanko z tłumikiem szmerów i ciągnęła z nadkola. Było trochę lepiej i fajniej chrumkała :mrgreen:

Ja tam wszystkie przepływki czyszczę carb cleanerem stp profilaktycznie ze dwa razy na rok i odpukać jest Ok.

wichura1 - 22-10-2012, 11:01

Poniżej 3 wersje dolotu w Carismie GDI jeżeli nie masz tych tłumików przed filtrem, kup używane, lub dołóż rurę i wyprowadź przy nadkolu albo obok chłodnicy. Będzie wtedy ssał zimne powietrze.




Budrys - 31-10-2012, 16:21

Najlepiej było by kupić puszkę filtra i łapak powietrza z polifta. Na zdjęciach po maską widać, że by to pasowało.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group