To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Jak zamontować magnetyzery??

Daro2404 - 24-10-2012, 11:30
Temat postu: Jak zamontować magnetyzery??
Witam Posiadam mitsubishi carisme 1.8GDI po lifcie 125KM . Kupiłem niedawno magnetyzery firmy Expander 2+1 tzn. w skład wchodzą 2 magnetyzery paliwa i 1 powietrza. http://moto.allegro.pl/ma...2722247368.html Mam pytanie czy ktoś już kiedyś montował to w swojej carismie ?? Mógłby ktoś podesłać fotki jak to montować i na jakich przewodach ?? Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków.
plecho1 - 24-10-2012, 11:40

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27901
Bartek - 24-10-2012, 11:47

Instalacja tego to prawie jak inwestycja w Amber Gold, zamontuj najlepiej poza samochodem - nie zwiększysz masy
Daro2404 - 24-10-2012, 13:14

plecho1 napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27901


Chciałem sie dowiedzieć jak to zamontować a nie linki z opiniami

Jaro1974 - 24-10-2012, 13:24

Daro2404, z całym szacunkiem ale ja w to nie wierzę i uważam że właśnie wyrzuciłeś kasę w błoto. Jeśli chcesz się bawić w podnoszenie mocy w swoim miśku to proponuję to zlecić odpowiednim ludziom którzy tym się zajmują na co dzień i znają się na rzeczy.
Krzyzak - 24-10-2012, 14:07

Daro2404 napisał/a:
Chciałem sie dowiedzieć jak to zamontować a nie linki z opiniami
Ale Bartek ma rację - to wyrzucanie kasy w błoto. Mam magnetyzery u siebie i nie demontuję tylko dlatego, że mi się nie chce.

PS. W Amber na początku wypłacali :) - i to z odsetkami.

Hugo - 25-10-2012, 08:25

Cytat:
Jak zamontować magnetyzery??
Najlepiej wcale.
gulgulq - 25-10-2012, 11:39

oj tam chłopkai
magnetyzery montuje się w następujący sposób

wbijasz haczyk w ścianę, najlepiej nad łóżkiem
wieszasz magnetyzer
cieszysz się spokojnym snem


efekt taki sam jak montaż w samochodzie :)

remi - 26-10-2012, 22:31

Postaraj się zamontować magnetyzer jak najbliżej wtrysków paliwa.To samo zrób z magnesem na powietrze-jak najbliżej przepustnicy. Z tym drugim małym magnetyzerem to nie mam pojęcia gdzie go założyć.
Kiedyś czytałem sporo o magnetyzerach i pamiętam, że mają one być montowane jak najbliżej silnika.
Widzę, że wszyscy skrytykowali ale nikt nie odpowiedział, więc proszę bardzo ja mówię co wyczytałem.
Jeśli chodzi o to czy magnetyzery działają czy nie to hmm.. nie wiem bo nie mam....
Napisz czy po kilku miesiącach zauważysz jakąś różnicę.
jeszcze tak mi się pomyślało więc zapytam: Ilu z was którzy napisali, że to wyrzucenie pieniędzy kupiło magnetyzer i faktycznie sprawdziło, że nie działa? Ja ani nikt z moich znajomych nie mają magnetyzerów więc nie mam pojęcia czy działają czy nie.

gulgulq - 27-10-2012, 07:26

jedyną chyba udokumentowaną zaleta magnetyzerów jest lepsza analiza spalin - czystsze spaliny


remi napisał/a:
Postaraj się zamontować magnetyzer jak najbliżej wtrysków paliwa.To samo zrób z magnesem na powietrze-jak najbliżej przepustnicy. Z tym drugim małym magnetyzerem to nie mam pojęcia gdzie go założyć.


jak działa wtryskiwacz ??
Cytat:
Spaliny z silnika z wtryskiem zawierają mniej tlenku węgla, niepożądanych tlenków azotu i niedopalonych węglowodorów w stosunku do zasilania gaźnikowego, które praktycznie wyszło z użycia w aplikacjach silników spalinowych w samochodach. Historycznie występowały układy wtryskowe sterowane mechanicznie, hydraulicznie i elektromechanicznie, obecnie powszechnie występuje sterowanie wtryskiem elektroniczne poprzez układ komputerowy.


czyli we wtryskiwaczu znajduje się cewka elektromagnetyczna sterowana prądem od komputera

co się stanie gdy w jego pobliże wprowadzisz dodatkowe silne pole magnetyczne??

zapraszam do książki od fizyki -> dział elektryczny :)

i9i - 27-10-2012, 10:04

gulgulq napisał/a:
zyli we wtryskiwaczu znajduje się cewka elektromagnetyczna sterowana prądem od komputera

co się stanie gdy w jego pobliże wprowadzisz dodatkowe silne pole magnetyczne??


rozkalibruje się i czasy wtrysków staną się losowe.

z tego co pamiętam magnetyzery mają na celu uporządkowanie pola pomiędzy cząsteczkami więc najrozsądniej byłoby zamontować na wyjściu z pompy, a te do powietrza na trąbie słonia w równej odległości od przepustnicy i przepływki, która też ma cewkę, na przepustnicy też jest czujnik więc przyklejenie magnesu do niej też może przestroić całkiem dobrze skalibrowaną jednostkę napędową :mrgreen:

volve - 27-10-2012, 11:46

i9i napisał/a:
na przepustnicy też jest czujnik więc przyklejenie magnesu do niej też może przestroić całkiem dobrze skalibrowaną jednostkę napędową


Dodaj do tego, że jeśli jest to GDI po lifcie to ma przepustnicę sterowaną elektromagnesem...

remi - 28-10-2012, 11:34

nie no ja to wszystko rozumiem, jednak podobno tak je się montuje. Ja nie mam i nie będę miał czegoś takiego. Pozdrawiam
i9i - 28-10-2012, 13:50

volve napisał/a:
że jeśli jest to GDI po lifcie to ma przepustnicę sterowaną elektromagnesem...

Ano jest, ale to już sobie ECU ją dostroi z czasem.
Natomiast jest okazja zbadać czy te ustrojstwo cokolwiek daje, na czas montażu podpiąć Evoscana i montować na uruchomionym silniku, jednocześnie obserwując czy parametry się zmieniają.

pepcio5 - 28-10-2012, 18:31

Magnetyzery mają na celu wymianę gotówki między sprzedającym a kupującym. Najlepiej je zamontować na kole zapasowym, podobno nigdy nie złapiesz kapcia :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group