Carisma - Techniczne - Jak zamontować magnetyzery??
Daro2404 - 24-10-2012, 11:30 Temat postu: Jak zamontować magnetyzery?? Witam Posiadam mitsubishi carisme 1.8GDI po lifcie 125KM . Kupiłem niedawno magnetyzery firmy Expander 2+1 tzn. w skład wchodzą 2 magnetyzery paliwa i 1 powietrza. http://moto.allegro.pl/ma...2722247368.html Mam pytanie czy ktoś już kiedyś montował to w swojej carismie ?? Mógłby ktoś podesłać fotki jak to montować i na jakich przewodach ?? Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków.
plecho1 - 24-10-2012, 11:40
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27901
Bartek - 24-10-2012, 11:47
Instalacja tego to prawie jak inwestycja w Amber Gold, zamontuj najlepiej poza samochodem - nie zwiększysz masy
Daro2404 - 24-10-2012, 13:14
plecho1 napisał/a: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27901 |
Chciałem sie dowiedzieć jak to zamontować a nie linki z opiniami
Jaro1974 - 24-10-2012, 13:24
Daro2404, z całym szacunkiem ale ja w to nie wierzę i uważam że właśnie wyrzuciłeś kasę w błoto. Jeśli chcesz się bawić w podnoszenie mocy w swoim miśku to proponuję to zlecić odpowiednim ludziom którzy tym się zajmują na co dzień i znają się na rzeczy.
Krzyzak - 24-10-2012, 14:07
Daro2404 napisał/a: | Chciałem sie dowiedzieć jak to zamontować a nie linki z opiniami | Ale Bartek ma rację - to wyrzucanie kasy w błoto. Mam magnetyzery u siebie i nie demontuję tylko dlatego, że mi się nie chce.
PS. W Amber na początku wypłacali - i to z odsetkami.
Hugo - 25-10-2012, 08:25
Cytat: | Jak zamontować magnetyzery?? | Najlepiej wcale.
gulgulq - 25-10-2012, 11:39
oj tam chłopkai
magnetyzery montuje się w następujący sposób
wbijasz haczyk w ścianę, najlepiej nad łóżkiem
wieszasz magnetyzer
cieszysz się spokojnym snem
efekt taki sam jak montaż w samochodzie
remi - 26-10-2012, 22:31
Postaraj się zamontować magnetyzer jak najbliżej wtrysków paliwa.To samo zrób z magnesem na powietrze-jak najbliżej przepustnicy. Z tym drugim małym magnetyzerem to nie mam pojęcia gdzie go założyć.
Kiedyś czytałem sporo o magnetyzerach i pamiętam, że mają one być montowane jak najbliżej silnika.
Widzę, że wszyscy skrytykowali ale nikt nie odpowiedział, więc proszę bardzo ja mówię co wyczytałem.
Jeśli chodzi o to czy magnetyzery działają czy nie to hmm.. nie wiem bo nie mam....
Napisz czy po kilku miesiącach zauważysz jakąś różnicę.
jeszcze tak mi się pomyślało więc zapytam: Ilu z was którzy napisali, że to wyrzucenie pieniędzy kupiło magnetyzer i faktycznie sprawdziło, że nie działa? Ja ani nikt z moich znajomych nie mają magnetyzerów więc nie mam pojęcia czy działają czy nie.
gulgulq - 27-10-2012, 07:26
jedyną chyba udokumentowaną zaleta magnetyzerów jest lepsza analiza spalin - czystsze spaliny
remi napisał/a: | Postaraj się zamontować magnetyzer jak najbliżej wtrysków paliwa.To samo zrób z magnesem na powietrze-jak najbliżej przepustnicy. Z tym drugim małym magnetyzerem to nie mam pojęcia gdzie go założyć. |
jak działa wtryskiwacz ??
Cytat: | Spaliny z silnika z wtryskiem zawierają mniej tlenku węgla, niepożądanych tlenków azotu i niedopalonych węglowodorów w stosunku do zasilania gaźnikowego, które praktycznie wyszło z użycia w aplikacjach silników spalinowych w samochodach. Historycznie występowały układy wtryskowe sterowane mechanicznie, hydraulicznie i elektromechanicznie, obecnie powszechnie występuje sterowanie wtryskiem elektroniczne poprzez układ komputerowy. |
czyli we wtryskiwaczu znajduje się cewka elektromagnetyczna sterowana prądem od komputera
co się stanie gdy w jego pobliże wprowadzisz dodatkowe silne pole magnetyczne??
zapraszam do książki od fizyki -> dział elektryczny
i9i - 27-10-2012, 10:04
gulgulq napisał/a: | zyli we wtryskiwaczu znajduje się cewka elektromagnetyczna sterowana prądem od komputera
co się stanie gdy w jego pobliże wprowadzisz dodatkowe silne pole magnetyczne??
|
rozkalibruje się i czasy wtrysków staną się losowe.
z tego co pamiętam magnetyzery mają na celu uporządkowanie pola pomiędzy cząsteczkami więc najrozsądniej byłoby zamontować na wyjściu z pompy, a te do powietrza na trąbie słonia w równej odległości od przepustnicy i przepływki, która też ma cewkę, na przepustnicy też jest czujnik więc przyklejenie magnesu do niej też może przestroić całkiem dobrze skalibrowaną jednostkę napędową
volve - 27-10-2012, 11:46
i9i napisał/a: | na przepustnicy też jest czujnik więc przyklejenie magnesu do niej też może przestroić całkiem dobrze skalibrowaną jednostkę napędową |
Dodaj do tego, że jeśli jest to GDI po lifcie to ma przepustnicę sterowaną elektromagnesem...
remi - 28-10-2012, 11:34
nie no ja to wszystko rozumiem, jednak podobno tak je się montuje. Ja nie mam i nie będę miał czegoś takiego. Pozdrawiam
i9i - 28-10-2012, 13:50
volve napisał/a: | że jeśli jest to GDI po lifcie to ma przepustnicę sterowaną elektromagnesem... |
Ano jest, ale to już sobie ECU ją dostroi z czasem.
Natomiast jest okazja zbadać czy te ustrojstwo cokolwiek daje, na czas montażu podpiąć Evoscana i montować na uruchomionym silniku, jednocześnie obserwując czy parametry się zmieniają.
pepcio5 - 28-10-2012, 18:31
Magnetyzery mają na celu wymianę gotówki między sprzedającym a kupującym. Najlepiej je zamontować na kole zapasowym, podobno nigdy nie złapiesz kapcia
|
|
|