Carisma - Techniczne - Dławi się silnik przy dodawaniu gazu
Monter312 - 25-10-2012, 16:30 Temat postu: Dławi się silnik przy dodawaniu gazu Tak jak w temacie jaka może być tego przyczyta?
!GRUBY! - 25-10-2012, 18:56
Końcówka sprzęgła? Ja u siebie też mam tak że jak za wcześnie wrzuce wyzszy bieg i ma za niskie obroty i wcisne dużo gazu to się dławi
cwaniak - 25-10-2012, 19:37
damiannowy7 napisał/a: | Końcówka sprzęgła? |
Absolutnie to nie wina sprzęgła. Jak by to była końcówka sprzęgła to by się sprzęgło ślizgało.
Możesz dokładniej opisać ten problem,a nie ; Monter312 napisał/a: | Tak jak w temacie jaka może być tego przyczyta? |
hubcio87 - 25-10-2012, 23:20
sprawdz stan swiec oraz przewodow w.n., moze to wina ukladu zaplonu, masz gaziu?
Monter312 - 26-10-2012, 12:33
Przy ruszaniu gasnie lub szarpie, jak dodam wiecej gazu to szapie ale mniej i rusza. Przy normalnej jezdzie jak puszcze gaz i znowu nacisne to tez szarpie, na trase jeszcze nim nie wyjezdzałem w takim stanie. Gazu nie mam. Może to być przyczyna słabego paliwa?
Faraday - 26-10-2012, 13:34
Ponoć najlepszy sposób na sprawdzenie sprzęgła, to podjęcie próby ruszenia autem na trzecim biegu.
Jeżeli wszystko jest w porządku, to silnik musi zgasnąć. Jeżeli tarcza się ślizga, to uda się ruszyć.
cwaniak - 26-10-2012, 13:56
Przyczyna problemu będą świece przewody lub cewka. Wymień świece jak to nie pomoże to będziesz musiał wymienić cewki
xluki - 26-10-2012, 15:30
TO na 100% nie jest wina sprzęgła. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności świece, przewody, cewki...
Saqu - 26-10-2012, 17:31
w takim przypadku wina sprzęgła mogłaby być taka, że za mocno klei... a sprzęgło jak się kończy to zaczyna się ślizgać. a nie jakieś szarpania itp...
w nocy zobacz czy nie świecą Ci się kable. Albo po prostu je wymień. pewnie dawno nie były wymieniane to na pewno by się w końcu przydało to zrobić.
remi - 26-10-2012, 22:51
Faraday, da się nawet na dobrym sprzęgle. Rok temu wypadł mi seger który trzyma przegub kulowy przy wybieraku w skrzyni. Wlazłem pod auto, ręką wbiłem 3 i dojechałem gdzie potrzebowałem.
Ja stawiam na przewody i świece. Przewody możesz sprawdzić tak, że w nocy (tylko nie pod latarnią) otwierasz maskę odpalasz silnik i rozpylasz na niego (szczególnie w okolice przewodów) wodę z jakiegoś spryskiwacza do kwiatków. Jak zobaczysz iskierki to kable na 100 % do zmiany- jednak nawet jak nie zobaczysz iskierek to także nie musi świadczyć o tym, że masz sprawne kable.
Ja miałem podobnie, wszystko było sprawne do pewnej jesieni - kiedy w powietrzu zaczęło być wilgotno. Objawy dokładnie jak Twoje. Wymieniłem świece i kable, od tamtej pory jest OK. Zawsze możesz ściągnąć przewody i położyć je na kaloryferze żeby wyschły. Jak wyschną to zobaczysz czy auto lepiej będzie jeździć.
tomekdt - 03-12-2012, 10:00
Czy do Carismy pasują przewody od innych aut (chodzi o to że mogą być tańsze)????
plecho1 - 03-12-2012, 10:07
Droższe na dłużej Ci wystarcza, kup NGK to nie będziesz miał problemu przez kilka lat. Teść ostatnio zmieniał przewody i kupił JanMor czy coś takiego bo kosztowały chyba z 70zł. Za kilka dni chciał zmienić świece bo dalej autko kulało i przy zdejmowania przewodu z świecy zerwał z kabla w fajce końcówkę. Przewody te rozłażą się w palcach, narazie założył jeden stary ale niedługo raczej będzie musiał kupić nowy komplet.
Alien161 - 06-12-2012, 02:13
tez stawiam na przewody i swiece mialem takie objawy w innym aucie po wymianie problem zniknal
|
|
|