To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zloty i Spoty - ZLOT 2013 - PROPOZYCJE LOKALIZACJI ZLOTU I ORGANIZATORÓW

Firebee - 11-11-2012, 09:46
Temat postu: ZLOT 2013 - PROPOZYCJE LOKALIZACJI ZLOTU I ORGANIZATORÓW
Proszę wpisywać konkretne miejsca z propozycją lokalizacji Zlotu oraz podanie osób, które zajmą się organizacją Zlotu w 2013r.
Miejsca bez wpisania głównych organizatorów nie bierzemy pod uwagę.

sveno - 13-11-2012, 02:06

Propozycja Małopolski:
Ogólnopolski ZLOT Mitsumaniaków w 2013 roku w Krakowie.
Teren Miasteczka Studenckiego AGH.
Baza noclegowa: Hostel "Olimp" Kraków ul. Rostafińskiego 9

Wstępnie zarezerwowałem 300 miejsc na 23-25 sierpień 2013r. Nie będzie problemu z większą ilością miejsc, bo ten jeden akademik może pomieścić ponad 700 osób.

Cena wstępna to 40zł/osoba/doba, możliwa dalsza negocjacja.
Akademik ten został całkowicie wyremontowany rok temu i mam nadzieję, że przez te 2 semestry niewiele ucierpi. Standard pokoi jest więcej niż zadowalający, na każdym piętrze jest 12 "składów".


Każdy skład wygląda następująco: wchodzimy do czegoś w rodzaju przedpokoju z aneksem kuchennym (czajnik, lodówka itp.) i tu też jest łazienka (prysznic i WC)


Dopiero z tego przedpokoju są 2 osobne wejścia do dwóch pokoi dwuosobowych. W pokojach są pojedyncze łóżka, 2 biurka, szafa i mniejsze szafki. Można by rzec, że to prawie apartament. :)
Na każdym piętrze jest duża kuchnia dostępna dla wszystkich, oprócz tego jest kilka pralni dostępnych dla mieszkańców.
Zamiast domków mamy piętra i można w ten sposób wykonać podział na regiony: np piętro 1: Pomorskie i Zachodniopomorskie itp. wszystko do dogadania.
Na każdym piętrze jest niemały balkon na którym można grillować. Każde piętro ma duży korytarz gdzie zwykle integrują się studenci:


To tyle o akademiku. Aha jest też możliwość wzięcia akademika o niższym standardzie, wtedy wiadomo cena będzie niższa.

Plan terenu MS AGH:




Moja wizja jego zagospodarowania: (oczywiście podlega przemyśleniu i dyskusji bo robiona na szybko)
1-3 Parkingi:
1. Około 20-25 miejsc
2. +80 miejsc
3. 35 miejsc


4. Miejsce dla gości specjalnych (jak np. EVO WRC w 2011 na Wawrzce) lub dla "perełek" około 7-10 stanowisk.

W miejscu oznaczonym cyfrą 5 są korty tenisowe, ale nie ma problemu ze zdemontowaniem słupków, wtedy mamy kawał wyasfaltowanego terenu, na którym może stanąć np. mobilna hamownia i namiot z diagnostyką komputerową, jeżeli nie to może to być kolejny parking.

Powyżej widać boisko do piłki nożnej- nie będzie problemu z rozegraniem jakiegoś meczu jak w tamtym roku.


Dalej pod numerem 6 zaznaczyłem teren w większości wyasfaltowany. Są tam boiska do kosza i siatkówki a także plansza do szachów (5mx5m :) ). Można by tam na części do siatkówki postawić małą scenę i namiot z ławkami jak na wWawrzce: będzie gdzie oficjalnie rozpocząć i zakończyć Zlot a także wręczyć nagrody.
Na pozostałych częściach: parkiet do tańczenia, oraz może jak się uda, mini tor gokartowy dla dzieciaków, a jak się uda rozegrać małe zawody będzie jeszcze lepiej :)
a tak to wygląda: http://www.youtube.com/watch?v=4tpwOaFs9uA

Teren oznaczony cyfrą siedem wygląda trochę inaczej niż na zdjęciu, w te wakacje został gruntownie zmodernizowany, jest tam teraz boisko do kosza i (osobno) boisko do siatkówki ale z nowymi miękkimi nawierzchniami, ponadto ten teren ogrodzony jest wysoką siatką, więc można tam wstawić jakieś atrakcje dla dzieciaków typu dmuchany pałac/zjeżdżalnia i/lub mała karuzela. Oczywiście meczyk w siatkę czy w kosza także wchodzi w grę. Pod koniec tego filmu są właśnie te boiska: http://www.youtube.com/watch?v=fq7n5zwWpfQ

Teren pod numerem 8 to tak zwana grilloprzestrzeń. Miejsce do integrowania się, jest trawka, mozna rozkładać kocyki, palić grilla no i pić piwo. Tak można :) niby jest to miasto ale teren MS AGH ma w pewnym stopniu zagwarantowaną eksterytorialność, można tam pić piwo o ile nie odbywa się akurat mecz na Wiśle. Żaden mandat nie grozi. Spokojnie się tam pomieścimy, w czasie Juwenaliów imprezuje tam ponad tysiąc osób, a może nawet 2tys (nikt tego nie liczy) Filmik z punktu w obrszarze oznaczonym cyfrą 4: http://www.youtube.com/watch?v=Fc2EV-OiBGs

Budynki oznaczone przez "K" to miejscowe kluby studenckie: "Filutek" i "Zaścianek" one (może) mogłyby zapewnić parasole i stoliki, tak żeby można było gdzieś się schować jak będzie padało.

Teraz argumenty "za" tym miejscem:
Dotychczasowy sponsor główny czyli Japani są na miejscu.
Media: mamy RMF, Radio Kraków (dosłownie obok) i może nawet TVN
Hamownia i gokarty do dogadania, podobnie jak atrakcje dla dzieci.
Przejazd kolumną też prawdopodobnie da się zorganizować.
No i macie organizatora głównego (czytaj kozła ofiarnego) czyli mnie. Kilka osób już zadeklarowało chęć pomocy.

Oczywiście są też minusy:
to miasto, a nie ośrodek wczasowy w lesie nad jeziorkiem.
To Kraków, ludzie porozłażą się zwiedzać.
To hotel a nie domki.
Zakaz wprowadzania zwierząt do akademika/hostelu a także na teren MS AGH (być może da się go tymczasowo uchylić)
i pewnie jeszcze kilka.

To moja propozycja, jeśli będzie zainteresowanie to ją rozwinę i z chęcią odpowiem na każde pytania.

[ Dodano: 13-11-2012, 02:10 ]
Coś poszło nie tak i plan zaginął, wklejam jeszcze raz:

emada - 13-11-2012, 11:41

W mniejszym gronie dyskutowaliśmy, że można by było zrobić zlot - na zasadzie spotkania się w gronie klubowiczów bez tej całej otoczki - sponsorów, konkursów itp... skoro chętnych do organizacji mało.

Padła propozycja noclegu: http://www.kormoran-niesulice.pl/
Dzwoniłam do ośrodka, wstępne założenia są takie:
Koszt: 45 zł / osoba. W tym ognisko za free. Wypożyczenie sprzętu 30% taniej.
Duży parking w cenie.
A być może organizatorzy się w międzyczasie znajdą.
Propozycja do rozważenia. W weekend mogę się tam przejechać i sprawdzić ośrodek, ewentualnie ponegocjować trochę. Zbieraniem kasy za noclegi mogę się zająć, to już mam opracowane. Innych tematów jednak się nie podejmuję.

Firebee - 21-11-2012, 08:57

moja propozycja: Kielce - organizator - Targi Kielce S.A.

"W nawiązaniu do naszej rozmowy i orientacyjnych kosztów organizacji Zlotu w Kielcach.
Nasza koncepcja opiera się na zorganizowaniu zlotu opartego na realizacji szeregu przedsięwzięć na terenie Targów Kielce.
Nasze obiekty zapewniają odbycie imprezy na terenie zewnętrznym ( łącznie ok. 10- ha) lub pod dachem – siedem połączonych ze sobą pawilonów o łącznej powierzchni ok. 36 tys mkw. Całość terenu jest ogrodzona, dostępne 6 bram wjazdowych, dodatkowo sale konferencyjne. Teren pod całodobowym monitoringiem. Wzorem kilku odbytych imprez, np. zlot Subaru – teren TK był miejscem zbiórki wszystkich zlotowiczów, startu i mety poszczególnych zadań/zawodów, prób zręcznościowych dla uczestników zlotu. Tu także zorganizowany był pokaz i wystawa pojazdów, oraz baza zlotu. Plan terenów targowych w zakładce: http://www.targikielce.pl...main&s=teren_tk

Dzięki współpracy Targów Kielce z hotelami w regionie, możemy zaproponować dla uczestników zlotu zakwaterowanie w dwóch wariantach:
I – kompleks hoteli i ośrodków wypoczynkowych w Cedzynie – razem ok. 250-300 miejsc, pok. 1-, 2-os (kompleks ok. 10 km od TK, możliwość organizacji wahadła autokarem na teren TK);
II- hotele 2*i 3* w bezpośrednim sąsiedztwie TK, około 200 miejsc;

Orientacyjny koszt zakwaterowania (+2 posiłki śniadanie/obiadokolacja) ok. 100-150 zł /os. Na miejscu możliwość organizacji grilla, ogniska itp –spotkania integracyjnego. Na miejscu, w obiektach TK jest pełne zabezpieczenie socjalne – w tym punkty gastronomiczne (restauracja, bar samoobsługowy jak i ewentualny grill).
Uczestnikom zlotu, możemy zaproponować ponadto wiele innych atrakcji w regionie – np. jaskinia Raj, zamek w Chęcinach, zwiedzanie Kielc, okolic itp. Szczegóły programu do omówienia.
Jest także możliwość rezerwacji tańszej bazy noclegowej – agroturystyka, schroniska młodzieżowe, pola biwakowe w zależności od potrzeb. Należy jednak pamiętać, że rozważany termin połowy sierpnia (np. 15-18.08.2013) to także okres atrakcyjny pobytowo w regionie (wiele regionalnych imprez, w tym DYMARKI), co sprawia, że baza wymaga odpowiednio wcześniejszej rezerwacji.
Koszt korzystania z infrastruktury TK, to koszty eksploatacyjne (ew. energia, ochrona, oznakowanie terenu itp.)."

Tomek - 26-11-2012, 14:58

Firebee, wydaje mi się, że miejsce już wybrane

proponuje odkleić ten temat, i powrócić doń za 9 miesięcy
w miejsce tego podkleimy inny temat, pzdr

[ Dodano: 26-11-2012, 15:03 ]
no chyba, że mam sam to zrobić ?

Firebee - 26-11-2012, 15:11

zielonyś jest, dziel i rządź:)
Olo20036 - 14-04-2013, 17:03

Dziwny pomysl organizowania zlotu na tylu uczestników w akademikach, strasznie ciasno.
Wydaje mi się, że ludzie wyżądzą wiecej szkód niz to wszystko warte.
Na wolnym powietrzu jest bezpieczniej i przyjemniej niż w blokowisku, oprócz tego to tak jakby wyskoczyć na weekend do sąsiedniego osiedla.
Nie chcę nikomu umniejszać, ale chyba można było wybrać jakieś miejsce pod miastem.

Morfi - 14-04-2013, 18:25

Olo20036, to za rok mozesz zoorganizowac.
Bizi78 - 14-04-2013, 23:18

Może warto już pomyśleć o Zlocie w 2014r. :wink: .
mjsystem - 15-04-2013, 08:28

Olo20036 napisał/a:
Dziwny pomysl organizowania zlotu na tylu uczestników w akademikach

Bardzo dziwny pomysł. Dlatego zlot 2013 nie odbywa się w akademikach, tylko na wolnej przestrzeni miasteczka AGH. Tam będą prowadzone wszystkie akcje, konkursy i wystawy. Akademiki są nam potrzebne do spania, toalety i konsumpcji. Mam nadzieje, że rozwiałem Twoje wątpliwości? :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group