To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - BRC 24.11, Stag 300 czy Stag 4 plus do MSS 1.6 ?

RaVciO - 15-11-2012, 21:28
Temat postu: BRC 24.11, Stag 300 czy Stag 4 plus do MSS 1.6 ?
Witam.
Którą instalację wybrać do Mitsubishi Space Star 1.6 (4g18) 98KM rocznik 2003
Przebieg 96tys.

Mam już oferty cenowe i instalacje, które zalecają polecane mi przez znajomych warsztaty:
(zbiornik w kole zapasowym)

Warsztat nr 1 oferuje
- BRC sequent 24.11 2700zł (+50zł za wlew obok wlewu paliwa)

Warsztat nr 2 oferuje
- BRC sequent 24.11 2800zł (+100zł za wlew obok wlewu paliwa)
- Stag 300 + Valtec 2400zł (+100zł za wlew obok wlewu paliwa)

Warsztat nr 3 oferuje
- Stag 4 plus + Reduktor ACR01 lub Tomasetto Alaska + Listwa wtryskowa Hana 2000 za 2700zł

Z tego co poczytałem tak na szybko to Stag 300 z Valtecami raczej odpada.

Pozostaje wybór między BRC sequent 24.11 a Stag 4 plus.

Wielu ludzi za plus Staga uznaje możliwość zmian softu itp., pytanie czy przeciętny użytkownik jest w stanie sobie coś poprawić, czy raczej pogorszyć grzebiąc w tym sofcie? Czy może w razie jakiejś skuchy można wrócić do orginalnego softu?

Doradźcie koledzy.

Morfi - 15-11-2012, 22:09

Warsztat nr 3.
Kamil_Ziomek - 18-11-2012, 12:17

Ja mam w 2.0 staga 3, aco1, wtryski hana 2000 zielone i chodzi super.
mariusz_2050 - 23-11-2012, 19:06

BRC na poznańskiej w Z.G.
RaVciO - 23-11-2012, 19:36

mariusz_2050 napisał/a:
BRC na poznańskiej w Z.G.


Ostatecznie na tym stanęło :-)
W poniedziałek oddaję auto do nich.

Poczytałem w necie, pogadałem jeszcze z kilkoma znajomymi i wyszło, że ten warsztat to najlepsza opcja. Oferują BRC, więc będzie BRC.

karolgt - 25-11-2012, 22:42

To i to będzie dobre.

Ale STAG i ten zestaw który proponują w warsztacie numer 3 - powinien być tańszy w eksploatacji. Bo z tego co wiem (ale mam STAG więc może czegoś o BRC nie wiem) ale np. samego reduktora czy wtrysków do BRC kupić się nie opłaca - cena jest kosmiczna.

A warsztat numer 3 proponuje Ci komponenty do kupienia w pierwszym lepszym sklepie z LPG i kiedyś wymiana np wtryskiwacza nie będzie problemem i dużym kosztem.

RaVciO - 27-11-2012, 17:58

Instalacja już w aucie.
Tak na gorąco to mogę tylko powiedzieć, że nie odczułem spadku mocy.

Student - 28-11-2012, 07:49

Spadek mocy to się odczuwało 15 lat temu.
Teraz nic nie czuć , ani przełączania ani gazu jak niektórzy twierdza :badgrin:

CO do mam to powiem że przy użyciu zwykłego lapka i np. softu do Staga robisz co chcesz jeżeli potrafisz czytać np. fora gazowe.

Morfi - 29-11-2012, 12:58

Czuje się. Wykresy na hamowni to potwierdzały. 4-5 % spadku mocy.
RaVciO - 29-11-2012, 17:30

Być może na hamowni to "widać", ja jako zwykły użytkownik tego nie "odczułem" :-)
Morfi - 29-11-2012, 18:15

Ja to czuje nie tylko na hamowni.
Student - 29-11-2012, 18:24

Morfi co ty gadasz , dobrze zestrojony LPG daje więcej mocy niż Pb np. 2% :lol: jak spartolą to już inna kwestia.
Morfi - 29-11-2012, 18:58

Student, maksymalnej, ale przebieg jest wtedy gorszy. Widziałeś wykresy. Mam staga 300 isa2, gdzie teoretycznie kalibracja jest automatyczna i gaz dostraja się do mapy benzynowej.
Student - 29-11-2012, 20:54

Ok. ale bez korekty nie będzie dobrze, sama autokalibracja nie wystarczy choć połowa gaziaży na tym kończy i puszcz klienta z zakładu inkasując kasę.
plecho1 - 29-11-2012, 21:43

Mi też tak gazownik wyregulował auto, że nie jedzie jak powinno ale zaczynam sam powoli ogarniać temat. Jak komponenty będą właściwie dobrane i instalacja będzie dobrze wyregulowana, to nie powinno się czuć różnicy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group