LPG - BRC 24.11, Stag 300 czy Stag 4 plus do MSS 1.6 ?
RaVciO - 15-11-2012, 21:28 Temat postu: BRC 24.11, Stag 300 czy Stag 4 plus do MSS 1.6 ? Witam.
Którą instalację wybrać do Mitsubishi Space Star 1.6 (4g18) 98KM rocznik 2003
Przebieg 96tys.
Mam już oferty cenowe i instalacje, które zalecają polecane mi przez znajomych warsztaty:
(zbiornik w kole zapasowym)
Warsztat nr 1 oferuje
- BRC sequent 24.11 2700zł (+50zł za wlew obok wlewu paliwa)
Warsztat nr 2 oferuje
- BRC sequent 24.11 2800zł (+100zł za wlew obok wlewu paliwa)
- Stag 300 + Valtec 2400zł (+100zł za wlew obok wlewu paliwa)
Warsztat nr 3 oferuje
- Stag 4 plus + Reduktor ACR01 lub Tomasetto Alaska + Listwa wtryskowa Hana 2000 za 2700zł
Z tego co poczytałem tak na szybko to Stag 300 z Valtecami raczej odpada.
Pozostaje wybór między BRC sequent 24.11 a Stag 4 plus.
Wielu ludzi za plus Staga uznaje możliwość zmian softu itp., pytanie czy przeciętny użytkownik jest w stanie sobie coś poprawić, czy raczej pogorszyć grzebiąc w tym sofcie? Czy może w razie jakiejś skuchy można wrócić do orginalnego softu?
Doradźcie koledzy.
Morfi - 15-11-2012, 22:09
Warsztat nr 3.
Kamil_Ziomek - 18-11-2012, 12:17
Ja mam w 2.0 staga 3, aco1, wtryski hana 2000 zielone i chodzi super.
mariusz_2050 - 23-11-2012, 19:06
BRC na poznańskiej w Z.G.
RaVciO - 23-11-2012, 19:36
mariusz_2050 napisał/a: | BRC na poznańskiej w Z.G. |
Ostatecznie na tym stanęło
W poniedziałek oddaję auto do nich.
Poczytałem w necie, pogadałem jeszcze z kilkoma znajomymi i wyszło, że ten warsztat to najlepsza opcja. Oferują BRC, więc będzie BRC.
karolgt - 25-11-2012, 22:42
To i to będzie dobre.
Ale STAG i ten zestaw który proponują w warsztacie numer 3 - powinien być tańszy w eksploatacji. Bo z tego co wiem (ale mam STAG więc może czegoś o BRC nie wiem) ale np. samego reduktora czy wtrysków do BRC kupić się nie opłaca - cena jest kosmiczna.
A warsztat numer 3 proponuje Ci komponenty do kupienia w pierwszym lepszym sklepie z LPG i kiedyś wymiana np wtryskiwacza nie będzie problemem i dużym kosztem.
RaVciO - 27-11-2012, 17:58
Instalacja już w aucie.
Tak na gorąco to mogę tylko powiedzieć, że nie odczułem spadku mocy.
Student - 28-11-2012, 07:49
Spadek mocy to się odczuwało 15 lat temu.
Teraz nic nie czuć , ani przełączania ani gazu jak niektórzy twierdza
CO do mam to powiem że przy użyciu zwykłego lapka i np. softu do Staga robisz co chcesz jeżeli potrafisz czytać np. fora gazowe.
Morfi - 29-11-2012, 12:58
Czuje się. Wykresy na hamowni to potwierdzały. 4-5 % spadku mocy.
RaVciO - 29-11-2012, 17:30
Być może na hamowni to "widać", ja jako zwykły użytkownik tego nie "odczułem"
Morfi - 29-11-2012, 18:15
Ja to czuje nie tylko na hamowni.
Student - 29-11-2012, 18:24
Morfi co ty gadasz , dobrze zestrojony LPG daje więcej mocy niż Pb np. 2% jak spartolą to już inna kwestia.
Morfi - 29-11-2012, 18:58
Student, maksymalnej, ale przebieg jest wtedy gorszy. Widziałeś wykresy. Mam staga 300 isa2, gdzie teoretycznie kalibracja jest automatyczna i gaz dostraja się do mapy benzynowej.
Student - 29-11-2012, 20:54
Ok. ale bez korekty nie będzie dobrze, sama autokalibracja nie wystarczy choć połowa gaziaży na tym kończy i puszcz klienta z zakładu inkasując kasę.
plecho1 - 29-11-2012, 21:43
Mi też tak gazownik wyregulował auto, że nie jedzie jak powinno ale zaczynam sam powoli ogarniać temat. Jak komponenty będą właściwie dobrane i instalacja będzie dobrze wyregulowana, to nie powinno się czuć różnicy.
|
|
|