[92-96]Galant E5xA - Czasami nie można przekrecic silnikiem
Karambol - 16-11-2012, 20:03 Temat postu: Czasami nie można przekrecic silnikiem Cześć!
Tak sie zastanawiam czy w waszych autach też czasami sie tak dzieje, ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie jest w stanie obrócić silnikiem, jak by silnik był w jakimś szczególnym suwie, rozrusznik nie może tego obrócić - tego typu odczucia mam. Mój brat ma Galanta następnej i ma to samo od czasu do czasu i to nie ma związku z akumulatorem bo własnie podłączył świeżo nabity aku i adoptował obr i przy którymś odpaleniu wystąpił własnie ten motyw..
Jak jest u Was i co to jest w ogóle?
plecho1 - 16-11-2012, 22:26
To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają?
deejay - 16-11-2012, 22:38
Karambol napisał/a: | Cześć!
Tak sie zastanawiam czy w waszych autach też czasami sie tak dzieje, ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie jest w stanie obrócić silnikiem, jak by silnik był w jakimś szczególnym suwie, rozrusznik nie może tego obrócić - tego typu odczucia mam. Mój brat ma Galanta następnej i ma to samo od czasu do czasu i to nie ma związku z akumulatorem bo własnie podłączył świeżo nabity aku i adoptował obr i przy którymś odpaleniu wystąpił własnie ten motyw..
Jak jest u Was i co to jest w ogóle? |
Na 99% brak dobrej masy silnika , lub zasniedziały przewód . Juz miałem kilka takich przypadków własnie tylko w 2.0
kabat - 06-12-2012, 11:52
plecho1 napisał/a: | To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają? |
tak, przygasają
plecho1 - 06-12-2012, 22:02
Więc może być jak napisał deejay lub pada rozrusznik. Proponuję najpierw rozkręcić i przeczyścić wszystkie połączenia masy i plusa pomiędzy akumulatorem a instalacją auta, silnikiem i karoserią. Dla sprawdzenia można najpierw na akumulatorze sprawdzić napięcie ładowania bo najczęściej jeśli coś nie łączy z wyżej wymienionych rzeczy, to napięcie ładowania na akumulatorze będzie niższe niż nominalnie. Właściwe napięcie ładowania powinno się zawierać pomiędzy 13,9V a 14,5V.
Karambol - 06-12-2012, 22:18
plecho1 napisał/a: | To na pewno nie jest normalne, albo pada rozrusznik, albo nie łączy któraś klema na akumulatorze albo któryś gruby kabel idący od akumulatora do rozrusznika. A czy w tym momencie kontrolki w liczniku całkiem przygasają? |
Wszystko przygasa, nawet radio sie resetuje..to sie zdarza bardzo rzadko, ostatnio nawet nie pamiętam kiedy ale czasami sie zdarza i to bez znaczenia jaka pora roku
plecho1 - 06-12-2012, 23:02
Więc trzeba sprawdzić i przeczyścić co napisałem wyżej czyli połączenia tych grubych przewodów idących od akumulatora.
|
|
|