To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Problem i wielka niewiadoma

piotrek91911 - 02-12-2012, 12:16
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Problem i wielka niewiadoma
Witam. Jakis czas temu kupilem cari 1.8gdi 1998r uszkodzona w sensie ze na komputerze wyskakiwal blad ze to czujnik cisnienia paliwa. po wymianie czujnika niby wszystko w porzadku. po przejechaniu jakis 5-6km autko znowu zaczelo wariowac nie wchodzil na obroty, nie mial sily i dodajac gazu przy obrotach okolo 3500obr. obroty nagle spadaly i gasl. mechanik powiedzial ze to prawdopodobnie pompa wysokiego cisnienia. kupilem pompe. niby ok da sie jechac ale problem nadal pozostal. auto przy wiekszych obrotach szarpie i traci moc. jadac normalnie po jakies 3tys obr auto sie sprawuje w miare dobrze co roz nieco szrpnie ale da sie jechac. po kolejnym podlaczeniu komp. do auta po tym szarpnieciu wyskakuje blad. " za male cisnienie paliwa" i "wtrysk". czy to mozliwe ze przez uszkodzony wtrysk jest taki problem ze dostaje za male cisnienie paliwa. dodam ze przy szarpnieciu cisnienie z 5bar spada ponizej 1bar. Moze mogl by ktos doradzic co jest grane z takim przypadkiem? dodam ze w cewki i swiece tez byly juz wymienione. A i dodam ze autko stalo jakies pol roku nie jezdzone. Z gory dziekuje i pozdrawiam
plecho1 - 02-12-2012, 12:46

Może wina filtra paliwa, może wina regulatora ciśnienia a może też jest jakiś problem z pompą w baku.
Tu masz ciekawy temat odnośnie układu paliwowego: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
Ja osobiście zaczął bym od rozruszania i ponownego wyregulowania regulatora ciśnienia.

Xiah - 02-12-2012, 12:49

kiedyś mój brat miał podobny problem, przy prędkościach 60-80 i dalej przy przyspieszaniu samochód ostro szarpał (nissan almera tino) okazał się walnięty czujnik położenia wału, a w konsekwenci poszedł rozrząd do wymiany. sprawdz czy ni emasz moze obluzowanej rolki od napinacza paska, może pasek przeskauje po ząbkach, albo jest wyszczerbany.
piotrek91911 - 02-12-2012, 13:26

no to w tym tygodniu sprawdze czy to moze byc to o czym piszecie. jak cos bede informowal na bierzaco.
plecho1 - 02-12-2012, 14:17

Jeśli masz takie sparki ciśnienia i wyskakują Ci błędy dotyczące układu paliwowego to najprawdopodobniej tu leży problem.
piotrek91911 - 02-12-2012, 20:55

To na co bys stawial w ukladzie paliwowym? co radzil bys sprawdzic ewentualnie co wymienic?
plecho1 - 02-12-2012, 21:35

Poczytaj w temacie z linku jak sprawdzić i wyregulować ciśnienie i wymień filtry paliwa. Jeden masz w komorze silnika pod bezpiecznikami i pod puszką z filtrem węglowym i dwa małe w samej pompie wysokiego ciśnienia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group