Carisma - Ogólne - Pytanie w sprawie części blacharskich
lyro - 04-12-2012, 20:54 Temat postu: Pytanie w sprawie części blacharskich Witajcie,
Ostatnio miałem małą przygodę na rondzie - do wymiany błotnik i zderzak.
Co myślicie o zamiennikach zderzaka? Warto kupować nowy czy lepiej poszukać oryginał używany?
W jaki sposób jest przyczepiona listwa ochronna na błotniku (tak jak tu:http://moto.allegro.pl/mitsubishi-carisma-blotnik-przedni-lewy-a50-i2771700855.html)? Można zdjąć w taki sposób by żadnych śladów nie zostało? W swoim samochodzie mam wersję bez listw ochronnych, a w kolorze nic ciekawego nie mogę znaleźć.
scoratir - 04-12-2012, 23:05
Zderzak raczej ori i jak się uda to w tym samym kolorze - nie trzeba będzie malować.
Listwa ochronna na błotniku jest przyklejona na czymś w rodzaju taśmy dwustronnej. Może i da się to ściągnąć bez uszkodzeń trzeba dobrze czymś podwadzić/odciąć.
lyro - 05-12-2012, 10:17
A czy napis GDI na błotniku także jest przyklejony?
barthez2183 - 05-12-2012, 11:24
I listwa i napis GDI są przyklejane oryginalnie na taśmę dwustronną. Wystarczy odciąć i rozpuszczalnikiem zmyć resztę taśmy. Jaki masz kolor samochodu?
lyro - 05-12-2012, 11:51
O dzięki wielkie za potwierdzenie.
Mam srebrny A50 i ciężko dostać z takim lakierem błotnik i zderzak w sensowynym stanie.
---
Może mi doradzicie. Warto dopłacać 40 zł? Błotnik za 160 zł ma drobne ubytki lakieru na dole.
Błotnik za 199 zł
http://moto.allegro.pl/ca...2791461203.html
Błotnik za 160 zł.
http://moto.allegro.pl/ho...2833562899.html
mkm - 05-12-2012, 12:08
lyro, ten za 160 jest trochę przymęczony... Ten za 199 obowiązkowo z dodatkowymi zdjęciami, bo jak widzę narożnik klepnięty na kostkę brukową...
Saqu - 08-12-2012, 22:07
ten za 160 błotnik wygląda na pęknięty a nie ubytki lakieru...
SHARK1979 - 09-12-2012, 17:12
Widzę temat na czasie bo podobne elementy mnie interesują i nie tylko od wczoraj
lyro - 17-12-2012, 17:01
Zderzak udało się uratowac, koszt 400 zł z lakierowaniem.
Z błotnikiem było krucho w A50, więc kupiłem za 150 zł czerwony z pobliskiego szrotu w idealnym stanie + lakierowanie 300 zł.
Po zsumowaniu wszystkich kosztów, jeszcze troszkę zostało z tego co dał ubezpieczyciel.
SHARK1979 - 22-01-2013, 00:23
Moja właśnie pojechała w naprawę już nie mogę się doczekać jak wyjdzie
volvov - 01-04-2013, 23:58
Witam
Tak żeby nie tworzyć nowego tematu, postanowiłem napisać w tym. Mianowicie, czy orientuje się ktoś może jakich przeróbek należy dokonać aby z modelu sprzed FL (1997 rok) zrobić model po FL (czyli ten z np 2000) ? Brat miał niegdyś Volvo V40 i z tego co pamiętam nie trzeba było aż tak wielu przeróbek blacharskich (2 błotniki, zderzak i belka) aby zrobić model po liftingu. Więc jak jest z siostrą bliźniaczką V'ki? A czy wykonywał ktoś już w ogóle taką operacje? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Piwor - 02-04-2013, 18:37
Zderzak, maska, błotniki, lampy, grill. Chyba wszystko.
volvov - 02-04-2013, 21:49
A takie części jak belka, mocowania maski, zamek maski itp pasują? w sensie że wszystko jest takie plug & play czy jakieś rzeźbienie będzie?
Piwor - 03-04-2013, 19:46
volvov, za belkę nie dam sobie ręki obciąć, zamek powinien być ten sam, mocowania maski takie same. Rzeźby nie będzie.
|
|
|