Archiwum - Carisma z Piaseczna
zyggi - 05-12-2012, 22:18 Temat postu: Carisma z Piaseczna Witam!
Rozwazam zakup Mitsu i powoli zaczynam sie rozgladac, niestety mam bardzo ograniczony budzet. Czytalem ze poleca sie auta po lifcie z roku 1999 wiec najtansza oferta jaka znalazelm to ta Piaseczno i w zwiazku z tym prosze o jakies sugestie, uwagi. Moze wlasciciel jest na tym forum, moze ktos go zna? Dzieki bardzo i pozdrawiam
adrian3232 - 05-12-2012, 22:29
Jak masz ograniczony budżet to nie GDI-ka bo jak na eksploatacji tego silnika będziesz oszczędzał to nic dobrego nie wróży.
zyggi - 05-12-2012, 22:33
na razie mam ograniczony budzet na zakup, potem powinno byc lepiej, ale skoro poruszyles temat to moze jakies sugestie co do kosztow eksploatacji GDI ? wlasciwie w necie rzucaja sie dwa warianty - jedni psiocza, inni wlewaja i jezdza, a jak jest w rzeczywistosci?
xluki - 05-12-2012, 23:09
zyggi napisał/a: | jedni psiocza, inni wlewaja i jezdza, a jak jest w rzeczywistosci? | Ci co dbają, wymieniają zużyte elementy na czas chwalą sobie GDI. Problemem może być niewiedza mechaników i zakupiony zaniedbany egzemplarz.
zyggi - 05-12-2012, 23:14
no dobrze ale co rozumiesz pod pojeciem dbania o silnik GDI? regularna wymiane oleju i filtrow? to chyba oczywista oczywistosc!
swiecie irydowe starczaja podobno na 100tkm, nie ma LPG wiec nie ma problemow z przewodami, dolotami i cudami, nagar na przepustnicy to juz obeznalem temat, czy ktos wogole czyscil silnik z nagaru zdejmujac glowice bo takie info sie przewija?
ross - 06-12-2012, 18:38
220 000 KM przekroczone i bez problemu - pali tyle co maluch .
xluki - 06-12-2012, 23:03
zyggi, np. wymiana filterków paliwa w pompie WC, które często są pomijane... jest tego troszkę wystarczy poszukać na forum.
zyggi - 07-12-2012, 16:47
ludzie sa rozni, ja naleze do tych co filtry wymieniaja bo po cos one sa, tak wiec filtr paliwa wymieniam i podpinam to pod wymiane oleju itp
a przy okazji co do filtrow to forum jeszcze nie zglebialem ale widzialem w internetowym sklepie intercars ze sa 2 typy filtrow paliwa..czy obydwa wchodza do jednego auta czy sa to filtry do modelu przed i po lifcie?
xluki - 07-12-2012, 19:17
Filterki paliwa w pompie WC są dostępne tylko w ASO. W GDI przed liftem filtr paliwa znajduje się w komorze silnika (wymiana to masakra :/) , w polifcie filtr paliwa jest razem z pompa w baku.
zyggi - 07-12-2012, 19:48
troszke z tematu samego auta schodzimy ale w takim razie co z filtrem PP 895/1 Filtrona ktory wg katalogu jest wlasnie dla tego silnika? i przy okazji ile kosztuje taki filtr w ASO i co ile zaleca sie wymiane?
xluki - 07-12-2012, 20:47
zyggi napisał/a: | PP 895/1 Filtrona | to jest wlasnie filtr do przedlifta... Do polifta filtr jest z pompa (tą wbaku), ale to powinien potwierdzic ktorys z wlascicieli polifta (mozliwe ze jest dostepny sam filtr).FIlterki w pompie wymienia sie razem z filtrem paliwa (według producenta wymiana co 150tkm, jednak z uwagi na cenę filtrów lepiej robić to częściej). W GDI ważne aby olej był wymieniany regularnie na przeznaczony do tego silnika (ze wzgledu na osady sadzy) i dbać o pompę WC (lepiej nie wyjeździć całego paliwa) oraz tankować tylko na sprawdzonych i zaufanych stacjach. Wszystkie informacje dotyczące silnika GDI są na forum
|
|
|