Nasze nieMiśki ;-) - Ssangyong actyon sports
jaceksu79 - 10-12-2012, 15:43 Temat postu: Ssangyong actyon sports Witam, no to może i ja pochwalę się tym czym jeżdżę aktualnie. Może na wstępie: pojazd o egzotycznej nazwie SSANGYONG ACTYON SPORTS napędzany jest 2 litrowym turbo dieslem z filtrem cząstek stałych typu zamkniętego. Posiada 6 – cio stopniową manualną skrzynię biegów ( za dopłatą może być automat) oraz napęd na 4 koła. Oczywiście 5-cio osobowy z dużżżżżąąąąą paką. Daje możliwość pełnego odpisu podatku VAT od paliwa i pojazdu..
No ale moje opinie po już kilku tyś. km….
Wygląd:
Plusy
Mimo iż Koreaniec i na dodatek samochód dla farmera ma swój styl i linię… nie spotkałem jeszcze negatywnej reakcji… Elementy nadwozia jak i wnętrza pojazdu bardzo dobrze spasowane jak i też jakość materiałów zasługuje na wielki + Miękkie wnętrze w tej klasie można powiedzieć jest już mianem luksusu…
Minusy
Trochę wąskie koła w tylnym rzucie… ale tu można samemu coś dołożyć
Zawieszenie
Plusy
Pracuje cicho, wystarczający skok nawet na dużych nierównościach, UWAGA - wielowahaczowe tylne zawieszenie ( ewenement w tej klasie) , dobrze trzyma na zakrętach… ogólnie jazda jak zwykła osobówką bez strachu urwania zderzaka.
Minusy
Życzył bym sobie trochę twardszy przód, sztywne mosty
Hamulce – bez uwag, po prostu dobre i na dodatek z tyłu także tarczowe
Silnik:
Plusy
Bardzo, a wręcz niesamowicie cichy w środku, wystarczająco dynamiczny ( 360Nm i 155KM). Spalanie minimalne na trasie 6,5 l/100km i średnie w mieście 8,6l/100km jest także pozytywną egzotyką w tej klasie… Odczuwa się wysoki poziom tej jednostki..
Minusy
Głośno klekocze na biegu jałowym ale tylko jak jest się na zewnątrz pojazdu…
Skrzynia biegów z napędami
Plusy:
Podoba się mi jej ze stopniowanie, a dokładniej krótka jedynka ograniczająca możliwość nawet najbardziej opornym kierowcom spalenia sprzęgła… Daje też duży komfort np. ciągnięcia przyczepy…
Napęd przełączany za pomocą włącznika elektrycznego na 4 koła z blokadą jak i też rewelacyjny reduktor… mam wrażenie, że dał by radę pociągnąć TIRA
Minusy:
Brak centralnego mechanizmu różnicowego co daje użytkowość 4 napędów tylko w trudnych warunkach.. oraz na zimnym potrafią haczyć biegi
Audio
Średnie, dźwięk średni
Ogólna ocena:
5=
Ci co mnie znają to wiedzą, że to niezwykle dużo
I z całą pewnością na chwilę obecną ponownie bym powtórzył zakup
Fotki oczywiście katalogowe, a tutaj link do jakiegoś tam testu video http://www.youtube.com/watch?v=j8By4DCqjmQ
Krzyzak - 11-12-2012, 08:54
to nie jest przypadkiem nowa marka daewoo?
jaceksu79 - 11-12-2012, 08:57
Krzyzak napisał/a: | to nie jest przypadkiem nowa marka daewoo? |
Nie... ssangyong jest już od bardzo dawna na rynku....
Hubeeert - 11-12-2012, 13:07
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2440152.html dobry samochód
Tomek - 11-12-2012, 13:38
jaceksu79 napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | to nie jest przypadkiem nowa marka daewoo? |
Nie... ssangyong jest już od bardzo dawna na rynku.... |
ale jakoś tam z Deawoo się bratają (np. model Musso, chyba oddali, czy sprzedali do Deawoo)
jaceksu79 - 11-12-2012, 13:44
tomek84 napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | to nie jest przypadkiem nowa marka daewoo? |
Nie... ssangyong jest już od bardzo dawna na rynku.... |
ale jakoś tam z Deawoo się bratają (np. model Musso, chyba oddali, czy sprzedali do Deawoo) |
Zgadza się coś było z musso
HUBERT tak jak napisane - choroba wieku dziecięcego... i to nie z przyczyn technicznych a z przyczyn jeszcze nieznajomości modelu- bo nie ma co ukrywać, że z tego co wiem jestem pierwszym w podlaskim z nowym actyonem Aby tylko inne marki miały takie problemy a wiem co piszę
Poza tym bardzo pozytywnie oceniam ten samochód... na tyle pozytywnie, że dałem radę zaadoptować się po mercedesie do niego bez najmniejszych problemów... skubaniec ma nawet regulację podparcia lędźwiowego... na trasie normalnie malina...cisza... nie myszkuje na drodze ( hydrauliczne wspomaganie), nie skacze jak L200... od 80km/h na 6--ym biegu wyprzedzić coś nie ma najmniejszego problemu... wjeżdżasz na zaśnieżony parking bez najmniejszych problemów
Matejko - 11-12-2012, 14:12
przod zrobili fajnie, ale tylu nie poprawili no i szalu nie robi
krzychu - 11-12-2012, 14:13
Hubeeert napisał/a: | http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2440152.html dobry samochód |
Spoko przynajmniej DPF-a ma na razie sprawnego
jaceksu79 - 11-12-2012, 14:19
krzychu napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2440152.html dobry samochód |
Spoko przynajmniej DPF-a ma na razie sprawnego |
jakiś jadowity się zrobił
jaceksu79 - 11-12-2012, 14:36
I jeszcze jedna wielka zaleta konkretnie tego samochodu - NIKT MI GO NIE SPRZEDAŁ, a dokładniej zobaczyłem na placu... poczekałem miesiąc, zastanowiłem się... przejechałem się testowym, obejrzałem dokładnie i powiedziałem, że biorę...a sprzedawca zrobił życzę dealerom takich klientów
SOŁTYS - 11-12-2012, 17:58
Tak naprawdę to byłe daewoo po ( w tym konkretnym przypadku ) dużej modernizacji, auto wywodzi się z znanemu każdemu modelu Daewoo Musso. Model sprzed lliftu jest obrzydliwy. Twój model , bo rozumiem że masz 2012, jest bardziej dopracowany. Aczkolwiek ani to osobówka, ani wół roboczy.
Ogólnie cena chyba dość atrakcyjna jak za taki typ auta. Najważniejsze że niedrogie, vat i ponoć niedrogie części.
Każdy ma inny gust, ja bym nigdy takiego nie kupił
jaceksu79 - 11-12-2012, 18:13
SOŁTYS napisał/a: | Aczkolwiek ani to osobówka, ani wół roboczy |
Wół roboczy nie jest mi potrzebny bo nie mam do czego ( na wożenie beczek, silników zaburtowych itp wystarczy). Żona z dziećmi się mieści. Kręgosłup nie boli od jazdy i co najważniejsze 2 tonową łajbę( a jest ich kilka) po slipie w Augustowskiej Szekli( kto widział to wie o co chodzi i wie ile dziennie tam sprzęgieł idzie z dymem - jak ktoś chce może podjechać na wiosnę autlanderem...asx-em na próbę ale nie sponsoruję sprzęgła ) wyciągam bez problemu( tu kolejny ukłon planetarnemu reduktorowi - mogę wyjść na zewnątrz bez dodawania gazu i patrzeć jak łajba układa się na przyczepie - w elce nie jest taki silny) Po prostu komfortowy wszędołaz ale z mniejszym prześwitem od eli i nie tak terenowy
krzychu - 11-12-2012, 21:38
jaceksu79 no i SS brakuje... Napęd jak w Navarce?
http://www.youtube.com/watch?v=4h0fqjA1QKo
JCH - 11-12-2012, 23:01
SOŁTYS napisał/a: | ani to osobówka, ani wół roboczy. | Mój znajomy mówi, że te auta (L200) to takie większe kombi z napędem na 4 koła
Ja się z tego śmieję bo on do swojego wsadzi tonę kamieni i jedzie w górę a ja do swojego kombi... No ale nie do tego to służy
No właśnie.... Jeśli możesz to podaj jakie ma parametry ładowności, DMC i jakie przyczepy może ciągać.
jaceksu79 - 12-12-2012, 08:06
JCH napisał/a: | No właśnie.... Jeśli możesz to podaj jakie ma parametry ładowności, DMC i jakie przyczepy może ciągać. |
maksymalna masa całkowita - 2740kg
DMC zespołu - 5040kg
masa własna 2022kg
maksymalna masa przyczepy - 2300kg
jak widzisz o 227kg ma mniejszą ładowność od L200 ale ma też większą wagę o 152kg ( więcej lakieru )
|
|
|