To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Ubezpieczenia - problem z ubezpieczalnią...?

outlaw4life - 11-12-2012, 17:05
Temat postu: problem z ubezpieczalnią...?
hej na wstępie zaznaczę ze to nic śmiesznego ze nie wiem bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o biurokracje w Polsce wiec może moje pytanie wydaje sie proste ale ja po prostu nie wiem :P

A wiec... kupiłem jakiś czas temu samochód myślę ze okolo pol roku temu... całkiem zapomniałem ze muszę napisać przed końcem ubezpieczenia ze juz go nie chce kontynuować i właśnie przyszło mi pismo do domu ze mam zapłacić teraz za roku ubezpieczenia bo juz sie skończyło 2 miesiące temu.. zapomniałem isc do PZU i dać im "wypowiedzenie" tego ubezpieczenia u nich a termin juz minął co teraz moge zrobić zeby jakoś to ogarnąć szczególnie ze nie chce teraz sie ubezpieczać w PZU bo maja tam ceny z kosmosu tylko w innej firmie? i teraz moje pytanie! czy jesli bym do nich poszedł teraz z wypowiedzeniem umowy to jest możliwość, ze będę musiał tylko zapłacić np za te 2 miesiace tego ubezpieczenia czy muszę teraz juz zapłacić i na nim jeździć bo jakbym im chciał je wypowiedzieć to nie zwrócą mi kasy za te np kolejne 10miesiecy ktore by zostało z tego ubezpieczenia? jednym zdaniem jak mogę z nich zrezygnować ponosząc najmniejsze koszty i bawiąc się jak najmniej w pisanie jakiś pism :(

Pozdrowionka i czekam na pomoc w temacie :( \

ps. sory za błędy, literówki ale pisałem to w mega stresie, amoku i rozjuszeniu mej głowy..

SOŁTYS - 11-12-2012, 17:36

hehe no właśnie forma tego juz nie mówiąc o ortografii to... :evil: :wink:

Kiedy dokładnie kupiłeś auto? Do kiedy miało ubezpieczenie? Opłaciłeś po zakupie tegoż auta jakiekolwiek OC, jeśli tak od kiedy?

outlaw4life - 11-12-2012, 18:40

juz jestem spokojniejszy wiec poprawiam błedy zaraz ;)