To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - problem rozrząd 2.0td

adasko12222 - 18-12-2012, 14:13
Temat postu: problem rozrząd 2.0td
Witam
od dni zakupu mam problem z galantem...
Gdy go kupilem wszystko wydawało sie ok aczkolwiek po przejechaniu 100km galant zaczą sie gotowac i wyrzucac płyn przez korek (górny wąż był twardy a dolny zimny ...)
więc postawiłem na uszczelkie pod głowicą .Po wymianie samochód nie chciał zapalic odrazu więc podlałem ropą pompe wtrsykową i pompowałem pompką (zapłon był wlączony)
nie zapalil az do momentu gdy go wziąłem na hol wtedy załapał ale strasznie głośno chodzil i wogolę nie miał mocy oraz nie wkręca sie na obroty ..... Nie wiem co z tym może byc i prosze o pomoc ludzi którzy znaja sie na japonskich dislach ....

Z góry dziękuje za odpowiedzi.....

milo - 18-12-2012, 14:54

adasko12222 napisał/a:
nie zapalil az do momentu gdy go wziąłem na hol wtedy załapał ale strasznie głośno chodzil i wogolę nie miał mocy oraz nie wkręca sie na obroty

Sprawdz ustawienie rozrządu na znaki

adasko12222 - 18-12-2012, 16:44

Wiem ze rozrząd ustawia sie na znaki .
Tylko ze jak zdejmowałem osłone rozrządu . i kolo zębate od wałka w głowicy to uwazałem zeby pasek nie zmienił swojego polożenia na dole i na pompie wtryskowej .
na kole zębatym zaznaczyłem i na pasku a potem złożyłem .
Wiem ze napewno pasek sie nie przestawil a zaznaczyłem kolo zebate i pasek po dwóch dniach złozyłem na te znaki i niechce odpalic .
jak kręciłem kluczem o wał korbowy to silnik normalnie pracował bez zadnych stuków.

[ Dodano: 18-12-2012, 16:45 ]
może któs mi da link jak powinien byc ustawiony dobrze rozrząd oraz pompa ?

milo - 18-12-2012, 16:58

adasko12222 napisał/a:
Wiem ze napewno pasek sie nie przestawil a zaznaczyłem kolo zebate i pasek po dwóch dniach złozyłem na te znaki i niechce odpalic .

Musisz sprawdzić na znakach i zdjąć osłony bo pewnie sie przestawił rozrząd na pasku ,masz pewnośc że na wale jest dobrze :?:


Mitsubishi Galant 2,0 GL(S) T/D 1993
Pasek zębaty: Wymiana (przegląd)

Pasek rozrządu
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, oznaczenia na kole wałka rozrządu, kole pasowym wału korbowego, kole pompy i pompy oleju muszą zgadzać się z oznaczeniami na płycie osłony z tyłu.

Napinanie paska:
Wał korbowy obrócić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (1/2 zęba na kole wałka rozrządu) i poluzować napinacz paska o 60° - 180°. Obracać wał korbowy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara ( 2 1 zęba na kole wałka rozrządu i dokręcić napinacz paska. Obrócić wstecz wał korbowy i sprawdzić oznaczenia. Luz paska w połowie odległości między kołem wałka rozrządu i kołem pompy, pod naciskiem dłoni, powinien wynosić 4 – 5 mm.

Pasek wałka wyrównawczego:
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenia na kole pasowym wału korbowego i kole pasowym wałka wyrównawczego muszą zgadzać się z oznaczeniami na płycie osłony z tyłu.

Napinanie paska:
Musi być możliwe wciśnięcie paska 5 – 7 mm w dół, w połowie odległości między kołami.

adasko12222 - 18-12-2012, 20:04

zaraz bede ustawiał rozrząd a jeszcze mam jedno pytanie,
jak są popychacze zaworowe to na ich koncach(co popycha zawór ) są takie malutkie kowadełka które sie wymienia bo sa na taka malutka nakrętkie i teraz mam pytanie czy jak jeden mi sie zgubił ale luz zaworowy ustawilem i jest o.25 .
jak bym ustawil rozrząd to czy silnik bedzie chodził normalnie czy bedzie nie równo pracował ?napewno bedzie lekko stukał ale czy to bedzie miało wielki wplyw na prace auta ?
jak mi sie uda ustawic rozrzad to odrazu zakupie te kowadaełko ale gdzie je dostac może ktos na forum ma taki silnik z pękniętą głowica i mi odsprzeda jeden ...


prosze o pomoc ....

Andrew - 18-12-2012, 21:12

adasko12222 napisał/a:
jak mi sie uda ustawic rozrzad to odrazu zakupie te kowadaełko ale gdzie je dostac może ktos na forum ma taki silnik z pękniętą głowica i mi odsprzeda jeden ...

Marek Malik 42 215 44 02.
adasko12222 napisał/a:
jak bym ustawil rozrząd to czy silnik bedzie chodził normalnie czy bedzie nie równo pracował ?napewno bedzie lekko stukał ale czy to bedzie miało wielki wplyw na prace auta ?

Powinien chodzić normalnie.

adasko12222 - 19-12-2012, 00:49

Jakoś sobie poradziłem ...
Galancik pali teraz z pierwszego i dobrze chodzi a co najważniejsze nie wywala juz plynu hehe

jutro musze tylko zadzwonic o te kowadełko i założyć do galancika :)

Dzięki



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group