To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G] nie wchodzi na obroty -na benzynie.

piotruś - 02-01-2007, 15:24
Temat postu: [1G] nie wchodzi na obroty -na benzynie.
witam problem znów powrócił pół roku .temu miałem problem z wtryskiwaczami paliwa korzystałem z środka xematix do czyszczenia wtrysków poprawiło sie na jakiś czas ,wiecej jeżdziłem na benzynia a teraz bumerang -problem powrócił .....co gorsza dodałem znów butelkę tego specyfiku i nic jak zapali to spada z obrotów i gaśnie
(zapalam teraz na LPG chodzi i zapala dobrze) ale co z ta benzyną przecież jeśli stanie na gazie to już d...pa. z japaneze nie mogę się połączyć a w ciemno nie ma sensu jechać chyba nieczynnne. dzwoniłem do warsztatu w łodzi ul.CENTRALNA 21(NOWAK) nie chce powiedzieć jakim sposobem usówa usterkę ani jaki koszt będzie .hm....skąd ja to znam. :(

kamilek - 02-01-2007, 16:23

Sprawdzałeś filtr paliwa? A umiałbyś zmierzyć ciśnienie, jakie wytwarza pompa paliwa?
piotruś - 02-01-2007, 18:59

Właśnie wróciłem- no dziś nie było problemów na benzynia ale nie znalazłem nikogo kto by miał manometr z odpowiednią końcówką żeby zmierzyć ciśnienie ale po sprawdzeniu w katalogu powiedział mi jeden koleżka że ciśnienie na biegu jałowym powinno być 2,7 bara a po dodaniu gazu może zwiększyć się do 3,4 .może jutro gdzies to sprawdzę. powiedział mi także że czyszczą wtryski na stanowisku gdzie podłancza sie wtryskiwacze wlewa płyn do czyszczenia i pracują przez cały dzień .usluga ok. 100zł. powiedział mi także że jeśli wlewałem dodatek do czyszczenia wtrysków do paliwa to może być tak że siadł zawór ciśnieniowy na końcu listwy wtryskowej i może spadać ciśnienie paliwa poneważ środki te uszkadzają gumę , podobne obiawy miał w hondzie . Czy mógby mi ktoś podać numery wtryskiwaczy jakie powinny być w 4g37 8v. 1,8 i - .być może kupię używki żeby mieć na zamianę. :|
kamilek - 02-01-2007, 19:32

piotruś napisał/a:
siadł zawór ciśnieniowy na końcu listwy wtryskowej i może spadać ciśnienie paliwa

Jest to tzw. regulator ciśnienia paliwa. Bez problemu możesz go wykręcić i wymienić na nowy, jeżeli padło na niego podejrzenie.
piotruś napisał/a:
czyszczą wtryski na stanowisku gdzie podłancza sie wtryskiwacze wlewa płyn do czyszczenia i pracują przez cały dzień

Lepiej zrobić to niż kupować nowe wtryski...

piotruś - 02-01-2007, 21:51

hm.....też tak myślę ale na jak długo to pomoże?
kamilek - 02-01-2007, 22:33

Ale co pomoże? Wymiana regulatora czy przeczyszczenie wtrysków? Regulatory się nie psują "ot tak", więc to będzie inwestycja na długie lata. Ale zanim wymienisz ten regulator, to pojedź na te przeczyszczenie wtrysków. Na jak długo ono pomoże? Zależy. Jeśli skontrolujesz filtr paliwa (może przez niego wpadają jakieś paprochy i zapychają wtryski?) i będziesz od czasu do czasu jeździł na benzynie, to powinno pomóc na długo. Może być też, że ta operacja nic nie pomoże. Wtedy trzeba będzie się przyjrzeć pompie paliwa. Ale to później, teraz zajmij się wtryskami.
piotruś - 14-01-2007, 11:56

O.... jejku mój misiu sie chyba po tej wypowiedzi mocno przestraszył i zaczoł sam od siebie chodzić poprawnie , a może wreszcie ten xematicx zaczoł działać ? ...sam nie wiem mineło trochę czasu a jeżdżę codziennie i wszystko jest ok. :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group