Nasze nieMiśki ;-) - Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool
Tank82 - 27-12-2012, 09:56 Temat postu: Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool MODEL: Civic iVT EE9 1990 barcelona green
SILNIK: B16A1
-motul 6100
-motul engine clean
UKLAD DOLOTOWY: dedykowana rura w sticker bomb plus stożek Vision ->DONE!
UKLAD WYDECHOWY: przelot 2.5 cala na 2 środkowych, -> będzie 2.25 na jednym środkowym plus końcowy pucha replika Invidii
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: zawirusowane PW0 by Scanikwwo ( surprise )->DONE!
UKLAD NAPĘDOWY: komplente sprzęgło Exedy ->DONE!
ZAWIESZENIE: dedykowane zawieszenie gwintowane FK skręcone na -100 ->DONE!
UKLAD HAMULCOWY: ->DONE!
- przod 262 nawiercane i frezowane mikody
- tył ate
- klocki OEM
- plyn motul dot 5.1
BODY-KIT: seria
- przod chargespeed -> DONE!
- lotka chargespeed -> in progress
ŚRODEK: seria, pelna elektryka, klima, -> DONE!
- c pillar
- gałecka OEM Honda Access
- spryskiwacze reflektorów OEM
- OEM podłokietnik
- OEM głośniki z tyłu
CAR-AUDIO: sony jakieś tam, VTEC
Plany: w 2011 felunek i doprowadzić mechanikę do stanu bdb+, w 2012 kompletna blacharka i lakierowanie
fotki po zakupie,




teraz
wrzesien 2011
aktualnie auto wróciło z lakierni i skladam
Zimny - 04-01-2013, 19:04
Siema Tank! Widzę że Twój zapał do tego samochodu nie słabnie. Auto coraz piękniejsze, tylko pozazdrościć.
moniaquba - 04-01-2013, 23:43
A dalej jakie plany?
mystek - 05-01-2013, 06:27
Aż sam niedowierzam, że dopiero teraz wszedłem w Twój temat. Tył tego Civica roz-pier-...-dzie-la!!! Ogień, ziemia, wiatr, woda, Civic!
Tank82 - 30-01-2013, 19:59
Zimny napisał/a: | Siema Tank! |
haj Zimny, kolejny znajomy spotkany tutaj
a autem walczę dalej
pare fot z walki
pyjte - 30-01-2013, 23:48
Buda mi się podoba , ale Silnik szału nie robi....
mystek - 31-01-2013, 21:17
#Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę
Tank82 - 31-01-2013, 21:19
no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii
pyjte - 01-02-2013, 23:28
Cytat: | #Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę |
Jak nie masz w danej chwili zapiętego odpowiedniego biegu w b16aX to porobi Cię byle turbo diesel o porównywalnej mocy, nie mówiąc już o jeździe na autobahn.
Cóż takie czasy
Mega daje radę H22aX w Civicu
mystek - 02-02-2013, 07:20
#Tank - a ile czasu masz tego Civica? Wnioskuję z pierwszego postu, że dość sporo. Nie dziwi mnie więc Twoja opinia, po takim czasie może Ci brakować mocy.
#Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach
Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady. 90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9.
pyjte - 02-02-2013, 08:47
mystek napisał/a: | Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady |
Tank82 napisał/a: | no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii |
Nikt nic nie wmawia, ot moja opinia, zbieżna zresztą z opinią usera
mystek napisał/a: | #Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach |
Chodzi mi o zakres użytycznych obrotów (przy których się coś dzieje)- w przytoczonym Evo jest całkiem spory, a B serii bardzo mały.
mystek napisał/a: | 90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9. |
Ciężko jeździć cały czas na VTECu, a w mieście nie przewidzisz wszystkich sytuacji na drodze i tu pojawia się problem.
Tank82 - 03-03-2013, 20:22
wy tu pitu pitu a ja walcze z tym autem dalej
zrobiony kompletny wire tuck z battery relocation
tak to na ta chwile wyglada, za niedlugo malowanie komory
Xsystoff - 04-03-2013, 00:04
Co za glupoty, przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, a jak ktos nie umie korzystac ze skrzyni biegow to juz inna para kaloszy. Jak jezdzisz turbodieslem to tez nie trzymasz go non stop >2.5k rpm, a przeciez na lagu diesel to jeszcze wiekszy kibel niz b seria ponizej vteca.
Ekstra klasyk bedzie, ee9 to juz jest rodzyn wielki, a ile frajdy daje
danino88 - 04-03-2013, 08:21
Cytat: | przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, |
nie ma szans
Nikoś - 21-03-2013, 18:53
danino88 napisał/a: | Cytat: | przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, |
nie ma szans |
Eee ten silnik wymiata, a ile potrafi wytrzymać. Na 100% odjedzie nie jednego miśka z 2,0 pod maską
|
|
|