To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool

Tank82 - 27-12-2012, 09:56
Temat postu: Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool
MODEL: Civic iVT EE9 1990 barcelona green

SILNIK: B16A1
-motul 6100
-motul engine clean

UKLAD DOLOTOWY: dedykowana rura w sticker bomb plus stożek Vision ->DONE!

UKLAD WYDECHOWY: przelot 2.5 cala na 2 środkowych, -> będzie 2.25 na jednym środkowym plus końcowy pucha replika Invidii

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: zawirusowane PW0 by Scanikwwo ( surprise )->DONE!

UKLAD NAPĘDOWY: komplente sprzęgło Exedy ->DONE!

ZAWIESZENIE: dedykowane zawieszenie gwintowane FK skręcone na -100 ->DONE!


UKLAD HAMULCOWY: ->DONE!
- przod 262 nawiercane i frezowane mikody
- tył ate
- klocki OEM
- plyn motul dot 5.1

BODY-KIT: seria
- przod chargespeed -> DONE!
- lotka chargespeed -> in progress

ŚRODEK: seria, pelna elektryka, klima, -> DONE!
- c pillar
- gałecka OEM Honda Access
- spryskiwacze reflektorów OEM
- OEM podłokietnik
- OEM głośniki z tyłu

CAR-AUDIO: sony jakieś tam, VTEC

Plany: w 2011 felunek i doprowadzić mechanikę do stanu bdb+, w 2012 kompletna blacharka i lakierowanie

fotki po zakupie,





teraz









wrzesien 2011






aktualnie auto wróciło z lakierni i skladam :)


Zimny - 04-01-2013, 19:04

Siema Tank! Widzę że Twój zapał do tego samochodu nie słabnie. Auto coraz piękniejsze, tylko pozazdrościć.
moniaquba - 04-01-2013, 23:43

A dalej jakie plany?
mystek - 05-01-2013, 06:27

Aż sam niedowierzam, że dopiero teraz wszedłem w Twój temat. Tył tego Civica roz-pier-...-dzie-la!!! Ogień, ziemia, wiatr, woda, Civic! :mrgreen:
Tank82 - 30-01-2013, 19:59

Zimny napisał/a:
Siema Tank!

haj Zimny, kolejny znajomy spotkany tutaj :)

a autem walczę dalej
pare fot z walki











pyjte - 30-01-2013, 23:48

Buda mi się podoba :) , ale Silnik szału nie robi....
mystek - 31-01-2013, 21:17

#Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę :)
Tank82 - 31-01-2013, 21:19

no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii
pyjte - 01-02-2013, 23:28

Cytat:
#Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę :)


Jak nie masz w danej chwili zapiętego odpowiedniego biegu w b16aX to porobi Cię byle turbo diesel o porównywalnej mocy, nie mówiąc już o jeździe na autobahn.

Cóż takie czasy :roll:

Mega daje radę H22aX w Civicu :P

mystek - 02-02-2013, 07:20

#Tank - a ile czasu masz tego Civica? Wnioskuję z pierwszego postu, że dość sporo. Nie dziwi mnie więc Twoja opinia, po takim czasie może Ci brakować mocy.

#Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu :biggrin: . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach :)

Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady. 90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9.

pyjte - 02-02-2013, 08:47

mystek napisał/a:
Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady


Tank82 napisał/a:
no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii


Nikt nic nie wmawia, ot moja opinia, zbieżna zresztą z opinią usera :D

mystek napisał/a:
#Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu :biggrin: . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach :)


Chodzi mi o zakres użytycznych obrotów (przy których się coś dzieje)- w przytoczonym Evo jest całkiem spory, a B serii bardzo mały.

mystek napisał/a:
90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9.


Ciężko jeździć cały czas na VTECu, a w mieście nie przewidzisz wszystkich sytuacji na drodze i tu pojawia się problem.

Tank82 - 03-03-2013, 20:22

wy tu pitu pitu a ja walcze z tym autem dalej
zrobiony kompletny wire tuck z battery relocation

tak to na ta chwile wyglada, za niedlugo malowanie komory :D

Xsystoff - 04-03-2013, 00:04

Co za glupoty, przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, a jak ktos nie umie korzystac ze skrzyni biegow to juz inna para kaloszy. Jak jezdzisz turbodieslem to tez nie trzymasz go non stop >2.5k rpm, a przeciez na lagu diesel to jeszcze wiekszy kibel niz b seria ponizej vteca.

Ekstra klasyk bedzie, ee9 to juz jest rodzyn wielki, a ile frajdy daje :twisted:

danino88 - 04-03-2013, 08:21

Cytat:
przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie,


nie ma szans :p :p :p

Nikoś - 21-03-2013, 18:53

danino88 napisał/a:
Cytat:
przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie,


nie ma szans :p :p :p


Eee ten silnik wymiata, a ile potrafi wytrzymać. Na 100% odjedzie nie jednego miśka z 2,0 pod maską :evil5:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group