| 
				
					| Nasze nieMiśki ;-) - Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool
 
 Tank82 - 27-12-2012, 09:56
 Temat postu: Honda Civic iVT EE9-> I love oldschool
 MODEL: Civic iVT EE9 1990 barcelona green
 
 SILNIK: B16A1
 -motul 6100
 -motul engine clean
 
 UKLAD DOLOTOWY: dedykowana rura w sticker bomb plus stożek Vision ->DONE!
 
 UKLAD WYDECHOWY: przelot 2.5 cala na 2 środkowych,  -> będzie 2.25 na jednym środkowym plus końcowy pucha replika Invidii
 
 ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: zawirusowane PW0 by Scanikwwo ( surprise )->DONE!
 
 UKLAD NAPĘDOWY: komplente sprzęgło Exedy ->DONE!
 
 ZAWIESZENIE: dedykowane zawieszenie gwintowane FK skręcone na -100 ->DONE!
 
 
 UKLAD HAMULCOWY: ->DONE!
 - przod 262 nawiercane i frezowane mikody
 - tył ate
 - klocki OEM
 - plyn motul dot 5.1
 
 BODY-KIT: seria
 - przod chargespeed -> DONE!
 - lotka chargespeed -> in progress
 
 ŚRODEK: seria, pelna elektryka, klima, -> DONE!
 - c pillar
 - gałecka OEM Honda Access
 - spryskiwacze reflektorów OEM
 - OEM podłokietnik
 - OEM głośniki z tyłu
 
 CAR-AUDIO: sony jakieś tam, VTEC
 
 Plany: w 2011 felunek i doprowadzić mechanikę do stanu bdb+, w 2012 kompletna blacharka i lakierowanie
 
 fotki po zakupie,
 
    
    
    
    
 teraz
 
 
   
   
   
   
   
   
   
 wrzesien 2011
 
 
   
   
   
 
 aktualnie auto wróciło z lakierni i skladam
   
 
   Zimny - 04-01-2013, 19:04
 
 Siema Tank! Widzę że Twój zapał do tego samochodu nie słabnie. Auto coraz piękniejsze, tylko pozazdrościć.
 moniaquba - 04-01-2013, 23:43
 
 A dalej jakie plany?
 mystek - 05-01-2013, 06:27
 
 Aż sam niedowierzam, że dopiero teraz wszedłem w Twój temat. Tył tego Civica roz-pier-...-dzie-la!!! Ogień, ziemia, wiatr, woda, Civic!
   Tank82 - 30-01-2013, 19:59
 
 
  	  | Zimny napisał/a: |  	  | Siema Tank! | 
 haj Zimny, kolejny znajomy spotkany tutaj
   
 a autem walczę dalej
 pare fot z walki
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   pyjte - 30-01-2013, 23:48
 
 Buda mi się podoba
  , ale Silnik szału nie robi.... mystek - 31-01-2013, 21:17
 
 #Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę
   Tank82 - 31-01-2013, 21:19
 
 no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii
 pyjte - 01-02-2013, 23:28
 
 
  	  | Cytat: |  	  | #Pyjte - jak to nie robi szału? Buda waży tyle co nic, to b16a1 mega daje radę   | 
 
 Jak nie masz w danej chwili zapiętego odpowiedniego biegu w b16aX to porobi Cię byle turbo diesel o porównywalnej mocy, nie mówiąc już o jeździe na autobahn.
 
 Cóż takie czasy
   
 Mega daje radę H22aX w Civicu
   mystek - 02-02-2013, 07:20
 
 #Tank - a ile czasu masz tego Civica? Wnioskuję z pierwszego postu, że dość sporo. Nie dziwi mnie więc Twoja opinia, po takim czasie może Ci brakować mocy.
 
 #Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu
  . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach   
 Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady. 90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9.
 pyjte - 02-02-2013, 08:47
 
 
  	  | mystek napisał/a: |  	  | Nikt mi nie wmówi, że 150KM w tak lekkim aucie nie daje rady | 
 
 
  	  | Tank82 napisał/a: |  	  | no szału ni ma, 150koni to mało, i mowię to bez ironii | 
 
 Nikt nic nie wmawia, ot moja opinia, zbieżna zresztą z opinią usera
   
 
  	  | mystek napisał/a: |  	  | #Pyjte - jak w EVO masz zapięty zły bieg i obroty masz akurat na turbo lagu, to też porobi Cię byle turbo diesel... do pewnego momentu  . Nie można tak mówić. Jak ktoś jest ogarnięty, to wie, że auto nie może zejść poniżej VTECa w tego typu sprawach   | 
 
 Chodzi mi o zakres użytycznych obrotów (przy których się coś dzieje)- w przytoczonym Evo jest całkiem spory, a B serii bardzo mały.
 
 
  	  | mystek napisał/a: |  	  | 90% samochodów spotkanych na mieście nie ma takiego przyśpieszenia jak EE9. | 
 
 Ciężko jeździć cały czas na VTECu, a w mieście nie przewidzisz wszystkich sytuacji na drodze i tu pojawia się problem.
 Tank82 - 03-03-2013, 20:22
 
 wy tu pitu pitu a ja walcze z tym autem dalej
 zrobiony kompletny wire tuck z battery relocation
 
   tak to na ta chwile wyglada, za niedlugo malowanie komory
   Xsystoff - 04-03-2013, 00:04
 
 Co za glupoty, przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, a jak ktos nie umie korzystac ze skrzyni biegow to juz inna para kaloszy. Jak jezdzisz turbodieslem to tez nie trzymasz go non stop >2.5k rpm, a przeciez na lagu diesel to jeszcze wiekszy kibel niz b seria ponizej vteca.
 
 Ekstra klasyk bedzie, ee9 to juz jest rodzyn wielki, a ile frajdy daje
   danino88 - 04-03-2013, 08:21
 
 
  	  | Cytat: |  	  | przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, | 
 
 nie ma szans
       Nikoś - 21-03-2013, 18:53
 
 
  	  | danino88 napisał/a: |  	  |  	  | Cytat: |  	  | przeciez EE9 ma mega osiagi, na 100% do setki porobi nawet vr`a w automacie, | 
 
 nie ma szans
       | 
 
 Eee ten silnik wymiata, a ile potrafi wytrzymać. Na 100% odjedzie nie jednego miśka z 2,0 pod maską
   
 |  | 
 |  |