Problemy techniczne - 4G63 Hyundai a Mitsubishi
R-Man - 28-12-2012, 12:55 Temat postu: 4G63 Hyundai a Mitsubishi Jakie są różnice pomiędzy silnikiem 4G63 z Hyundaia (Lantra? Elantra? Sonata?) a silnikiem 4G63 z Mitsu Eclipse? G4CP? Y20? J1? hgw jakie to ma oznaczenie hu*dajowskie...
Coś takiego
Generalnie czy różni się mocą od 4G63, i na czym polega ta różnica (wałki, ecu, przepływka, wtryski?)
[ Dodano: 29-12-2012, 09:22 ]
Ktoś wie cokolwiek?
elektryk - 30-12-2012, 14:34
Tak na oko, to ten silnik wygląda jak lustrzane odbicie w porównaniu z moim 4G63. W outlanderze pasek rozrządu jest po lewej stronie a przepustnica po prawej.
R-Man - 30-12-2012, 17:46
Bodajże od 1995 roku mitsubishi "obróciło" swoje silniki.
Z tego co zauważyłem rozbierając ten silnik to:
-Jest to 6 bolt
-pochodzi z 2002 roku
kafar_1989 - 30-12-2012, 17:48
to sa rozne silniki roznia sie tez moca bodaajze kolo 14 koni a jak to wyglada w srodku to nie wiem ale wiem ze ogolnie te silniki to nie to samo
R-Man - 30-12-2012, 22:56
Wiem że np 4G63 i 4G67 są bardzo mocno spokrewnione i różnią się w zasadzie tylko kompem i blokiem (ponoć głowica ta sama). Co jeśli do bloku takiego hundaja wstawię głowę od 4g67, wraz za całym osprzętem? uzyskam coś zbliżonego do 4G63? bo ponoć moc silnika wychodzi z głowycy, a reszta...
Pytam bo mam do wzięcia taki silnik za bezcen i z chęcią go wstawię do mojego czerwonego GTi. Ale chciałbym uzyskać efekt wstawienia 4g63 6bolt z 1g
elektryk - 30-12-2012, 23:02
R-Man napisał/a: | Pytam bo mam do wzięcia taki silnik za bezcen i z chęcią go wstawię do mojego czerwonego GTi. Ale chciałbym uzyskać efekt wstawienia 4g63 6bolt z 1g | A to obrócenie silnika nie przeszkadza? Bo wtedy koszt zabawy ze skrzynią może być nadzwyczaj wysoki.
R-Man - 30-12-2012, 23:18
Jak widać na zdjęciu, silnik jest "po starej" stronie. Po prostu wytwarzany na starej licencji mitsubishi
Wizualnie generalnie te same silniki
Maretzky85 - 31-12-2012, 07:55
założe się, że wycieli natrysk na denka tłoków
Futrzakowaty - 31-12-2012, 16:18
Hultaja silnik nie ma natrysków na tłoki, głowica ma mniejsze kanały dolotowe. Różnią się też delikatnie łapy ( jesli chodzi o eclipsa 1g) oraz pompa wspomagania i obudowa termostatu. To z tego co pamiętam po przekładaniu silnika z sonaty do swojego 1 g. PT chyba też był z kwadratową wtyczką a nie jak w ecli 1g 6 bolt owalną. A i podstawa filtra oleju nie miała wyjść na chołodnice oleju ale to może zależy od wersji.
|
|
|