[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika.
bck - 18-01-2013, 18:25 Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Nierówna praca silnika. Witam! Mam problem z mitsubishi 2.0 td 98r. Obroty wariują i strasznie kopci. Na tablicy nie pokazuje się check controle. Gdy dodaje gaz auto nie wskakuje na obroty tak jakby było coś zapchane. Dodam, że wymieniłem filtr paliwa. Czy problemem może być przepływomierz ? Czy może ktoś coś doradzić ?
milo - 18-01-2013, 19:03
bck masz podobny temat tu http://forum.mitsumaniaki...ighlight=galant
Czy kontrolka silnika zapala się po przekręceniu kluczyka ?
Pewnie masz zasyfiona pompę przez te paliwo co wlałeś można przeczyścić preparatem
Liqui moly silnik chodzi tylko wyłacznie na tym preparacie więcej tu http://www.autochemia24.p...iesla-0-5L.html
bck napisał/a: | Czy problemem może być przepływomierz ? |
A gdzie tu masz przepływomierz ? nie ma w dieslu
bck - 18-01-2013, 21:21
Kontrolka zapala sie i gasnie. Silnik odpala ciężko a jak odpali to tak jakby pracował nie na wszystkie cylindry i łapie wysokie obroty.przebywam w tej chwili w Holandii a mechanicy kosztują cholernie drogo.Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy? Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie?
polaff - 18-01-2013, 22:14
bck napisał/a: | Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? | nie da się
waldi-1 - 18-01-2013, 22:52
Mogą to też być uszkodzone wtryskiwacze, wszystko sie da, tylko że trzeba to umieć
milo - 19-01-2013, 07:52
bck napisał/a: | Czy przeczyszczenie pompy pomoże jeżeli są takie objawy? |
Zawsze można spróbować
bck napisał/a: | Samemu można jakoś pompę zdemontowac i przeczyścić ręcznie? |
Nie polecam ,we własnym zakresie można odkręcić górna pokrywę pompy i zawór kąta wtrysku który może być przypchany i wyjścia z pompy 4- szt są tam zaworki
Dread87 - 19-01-2013, 21:36
bck, odlacz akumulator na noc, podlacz i odpal, i czekaj az 3 razy zakreca sie wentylatory, nie wlaczaj przy tym zadnych odbiornikow typu nawiew radio tip. ECU musi nauczyc sie obrotow, moze to pomoze
bck - 20-01-2013, 02:31
Dzięki dread. Napewno spróbuje. Kupiłem dzisiaj holenderski odpowiednik Liqui moly. Sprzedawca zalecał wlać pare kropel preparatu do pompy wtryskowej (odkręcając górną pokrywę tak jak powiedział milo) a resztę wlać do baku. Próbowałem odpalić miśka ... kręci kręci kręci ale nie chce załapać ... Dopiero gdy ręcznie podpompuje paliwo pompką załapuje, ale nadal kopci i skaczą obroty. Poczekam do rana, może przeczyści się to wszystko i gieniu odpali.
Owczar - 20-01-2013, 03:01
Filtr paliwa odpowietrzony po wymianie? Problemy były przed wymianą czy po wymianie?
bck - 20-01-2013, 03:12
Przed wymianą. Ogólnie problemem była zanieczyszczona ropa. Wymieniłem filtr paliwa ... Jak go odpowietrzyć ?
Owczar - 20-01-2013, 03:25
Service manual> Dział Fuel> strona 13E-53.
Service manual do ściągnięcia w dziale download.
bck - 20-01-2013, 03:41
Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą? Jestem w tym temacie naprawdę zielony to mój pierwszy samochód a na dodatek jestem teraz w Holandii, mało możliwości.
Andrew - 20-01-2013, 10:06
bck napisał/a: | Użyłem szukaj i wyczytałem że filtr paliwa można odpowietrzyć poprzez odkręcenie i zalanie ropą? |
Ja ostatnio jak zmieniałem filtr paliwa, to wkręciłem nowy, pusty. Podpompowałem trochę paliwa pompką, odpaliłem i pompowałem dotąd, aż ten grzybek na pompce zrobił się twardy.
Może masz jeszcze dodatkowo syf w baku? Ile masz temp. na zewnątrz?
Dread87 - 20-01-2013, 13:09
bck, ile km zrobiłeś po wymianie filtra? Nie odpala bo może masz luzy na bezpieczniku świec żarowych, ja tak mialem, i nie odpalał przy niższych temperaturach, wystarczy bezpiecznik docisnac. Fakt faktem, że jak przejechałeś tylko kilka km po wymianie filtra, to ten filtr moze byc pusty i zapowietrzony, ale to nie tłumaczy kopcenia, sprawdz stan oleju
milo - 20-01-2013, 13:53
Jak dalej masz problemy zrób tak żeby pompa pobierała paliwo z butelki i umieść ją powyżej pompy trzeba trochę zakręcić wtedy wiadomo gdzie jest nieprawidłowość czy sama pompa czy przewody -filtr- bak - smok zanieczyszczony ??? , na samym początku sprawdz zasilanie świec żarowych bo kontrolka że gaśnie to nic nie musi znaczyć ,po odpaleniu przez 3- minuty muszą grzać świece
|
|
|