Pajero III - [3.2 DID] lift zawieszenia
jan krupa - 31-01-2013, 12:32 Temat postu: [3.2 DID] lift zawieszenia witam wszystkich czy ktos moze mi podac jaka jest odleglosc od podloza do najwyzszej krzywizny nadkola na fabrycznych sprezynach ? mysle o lifcie zawieszenia
[ Dodano: 11-02-2013, 10:24 ]
Witam kolegow.Ponownie wracam do tematu ''lift zawieszenia''.Moze ktos mi doradzi z jakiej firmy wybrac sprezyny do liftu.Wymienilem juz amory na NITRO GAS od Zbyszka.Stare sie zatarly
Gene - 28-03-2013, 14:09
OME
Gene - 28-03-2013, 14:17
jan krupa napisał/a: | jaka jest odleglosc od podloza do najwyzszej krzywizny nadkola na fabrycznych sprezynach ? |
Kazdy bedzie mial inaczej. Zwyczajnie stan zawieszenia u kazdego z nas jest inny. "Zmeczone" zawieszenie spowoduje, ze przeswit sie zmniejszy. Generalnie trzeba przyjac warosci podawane przez producentow dedykowanych kit'ow. Jesli podaje, ze 1 cal to tak bedzie ale w stosunku do fabrycznej wartosci a nie faktycznego stanu. Bo przy zuzytym zawiasie moze sie okazac, ze auto pojdzie w gore nawet o 6-8 cm. Potem troche sie ulozy i w rzeczywistosci stanie na tych 5-ciu cm.
OME - http://www.arb.com.au/pro...4x4-suspension/
jan krupa - 28-03-2013, 14:38
Pytalem o wymiary bo nie znam dokladnej historii mojego auta i nie wiem na jakich sprezynach stoi Jestem swiadomy ich czesciowego zuzycia jednak probuje nawet dosc ogolnie ustalic czy ktos przedemna juz ich nie wymienial . W przyszlosci mysle wymienic opony na troche wieksze
Gene - 28-03-2013, 15:04
Moze ktos zlituje, wezmie miarke i poda Ci swoja wartosc.
Tu masz fabryczny przeswit:
jan krupa - 28-03-2013, 15:45
O widzisz o ta miarke chodzilo a tak powaznie nie chce zeby wieksze kola obcieraly mi o nadkola no i w terenie wiecej spokoju . Te pare cm zawsze cos daje . A jak narazie nie mam punktu odniesienia Gene dzieki za "rysunek" napewno tez przyda sie w ustalaniu
zeeb - 29-03-2013, 10:30
dopóki nie podniesiesz auta to raczej nie zakładaj większych opon, u mnie po założeniu 265/75/16 pomiędzy nadkolami a kołami przy skręcie zostawało ok 1 - 1,5cm więc jakiekolwiek błoto/śnieg i tarcie jest na 100%. Pół biedy jak jest to świeży śnieg. Ale po nocnym postoju gdy zrobi się z tego lodowa bryła to już niezła kaszana jest
W terenie przy pracy kół pod różnymi kątami można pourywać przednie plastiki lub uszkodzić oponę o śruby chlapaczy.
TangoKK - 29-03-2013, 16:45
zeeb napisał/a: | dopóki nie podniesiesz auta to raczej nie zakładaj większych opon, u mnie po założeniu 265/75/16 pomiędzy nadkolami a kołami przy skręcie zostawało ok 1 - 1,5cm więc jakiekolwiek błoto/śnieg i tarcie jest na 100%. Pół biedy jak jest to świeży śnieg. Ale po nocnym postoju gdy zrobi się z tego lodowa bryła to już niezła kaszana jest
W terenie przy pracy kół pod różnymi kątami można pourywać przednie plastiki lub uszkodzić oponę o śruby chlapaczy. |
Może Ci już zawiecha siada, bo ja mam 265/75R16 mudy BFG nowiutkie i żadnych problemów nigdzie nie obciera
wojtyszka - 29-03-2013, 17:33
obcieranie sie zacznie dopiero przy 285/75/16
Gene - 29-03-2013, 17:35
TangoKK napisał/a: | Może Ci już zawiecha siada, bo ja mam 265/75R16 mudy BFG nowiutkie i żadnych problemów nigdzie nie obciera |
Dokładnie, te 32" dają rade bez większego kłopotu.
Heilsberg - 29-03-2013, 19:03
285/75/16 nie wsadzi bez podcinania nadkoli.
wojtyszka - 30-03-2013, 15:17
mam 285/75/16, podcinałem przedni zderzak, a nadkola wystarczyło dopasować do podcięcia, dlatego też napisałem ze obcieranie sie zacznie przy 285/75/16
jan krupa - 02-04-2013, 10:10
No i sprawa sie wyjasnila . Zmierzylem przeswit : 190 mm.Musze kupic nowe sprezyny . Zdecyduje sie chyba na OME. Czy ktos ma namiary na jakas przyzwoita cene?
alfik - 02-04-2013, 13:22
Właśnie z powodu ceny kupiłem zestaw lovellsa i jestem zadowolony.
jan krupa - 02-04-2013, 13:45
Ile za nie dales (mniej wiecej) i jak z ich trwaloscia . Wiem ze firma znana.Ile podnosza auto?
|
|
|