Pajero II - Problem z niewyłączającym się zegarkiem, radiem, gniazdem
Robert 'Kamyk' - 18-02-2013, 11:48 Temat postu: Problem z niewyłączającym się zegarkiem, radiem, gniazdem Mam mały problemik w miśku
otóż po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka ze stacyjki do tej pory wszędzie odcinało napięcie...
teraz w gniazdkach(zapalniczka), radio, zegarek- jest napięcie cały czas i dodatkowo z pilota nie działa centralny...
po zgaszeniu auta muszę wyłączyć radio, cb i zamknąć auto kluczykiem( z kluczyka centralny działa)...
nie znam się na elektryce i nie wiem gdzie to ugryźć.
rozebrałem dziś stacyjkę... wypiąłem kostkę... nic, bez zmian...
cały czas jest napięcie na radiu, zegarku, i gniazdach cb...
wszystko jest na jednym bezpieczniku... chwilowo radzę sobie wyjmując go... ale to tylko doraźny sposób... muszę szukać dalej...
lukas 78 - 18-02-2013, 12:52
problemu raczej szukałbym w nieoryginalnym sterowniku centralnego zamka lub dołożonym alarmie
jawaldek - 18-02-2013, 14:09
Jak zachowują się wewnętrzne światła w samochodzie->> reagują prawidłowo na zamknięcie i otwarcie drzwi->> zaświecenie i zgaszenie ?? rozumiem że stało się tak już po pewnym czasie od montażu alarmu ?? sprawdź wyłączniki przy drzwiach bo woda i sól potrafi rozrabiać a świecą się one przecież przed stacyjką.
Robert 'Kamyk' - 18-02-2013, 18:56
Wszystko działa ok...jeżeli chodzi o oświatlenie...
problem wyskoczył w jednym czasie...
po zgaszeniu miśka... zegarek został, gniazda i radio... centralny przestał zamykać z pilota ale z kluczyka działa...
może jest jakiś przekażnik który nie puszcza...?
jawaldek - 18-02-2013, 19:38