Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] CZASEM GAŚNIE (ale tylko na luzie)
mitsufree - 25-02-2013, 13:29 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] CZASEM GAŚNIE (ale tylko na luzie) witam,
słuchajcie, kilka dni temu odłączyłem w mojej cari 1.8 GDI z 1999 roku (lift) akumulator i od tamtego momentu mam problem. Otóż przed odłączeniem akumulatora nic sie takiego nie działo, a teraz kiedy sie zatrzymuje lub wrzuce luz w trakcie jazdy to gaśnie. Nie zawsze ale dość często. Czasem poprostu spada na baaardzo małe obroty, że aż drga, ale nie zdaśnie i obroty się regulują i trzymają sie poniżej 1000 tak jak zawsze a czasami spadną, silnik drga i gaśnie. teraz jak sie zatrzymuje to podkręcam jej troche obroty zeby nie zgasła. Byłem teraz w trasce 600 km (podczas jazdy nie ma problemów) i myslalem ze sie wyreguluje, ale niestety dalej jest to samo.
ktoś miał ten problem i wie co moze jej dolegać ??
pozdrawiam
volve - 25-02-2013, 13:44
Przepustnica...zacznij od czyszczenia. Później zobaczymy co dalej.
Przepustnica na elektromagnes ?
mitsufree - 25-02-2013, 13:54
własnie nie wiem czy na elektromagnes... jutro biore sie za czyszczenie przepustnicy i dam znac.
volve - 25-02-2013, 14:21
Otwórz maskę i zobacz, czy dochodzi linka do przepustnicy
Tutaj masz instrukcję w miarę dokładną jak czyścić:
http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm
Do czyszczenia używam środka do czyszczenia gaźników(w moim przypadku Valvoline, ale pasują też inne).
mitsufree - 25-02-2013, 14:42
ooo, super. dzięki jutro dam znać jak wyszło i moze kilka fotek
radek8622 - 25-02-2013, 15:55
adaptacja przeprowadzona??
mitsufree - 25-02-2013, 15:56
po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora ??
[ Dodano: 26-02-2013, 14:20 ]
wyczyścilem przepustnice i przedmuchalem przepływomierz. Teraz jest MEGA !! silnik nie gasnie, obroty trzymają się równo i jezdzi gładko, nie przyspiesza sam i nie zwalnia sam jest SUPER !!
MitsuMarecki - 29-03-2013, 20:00
Witam, miałem podobny problem po odłączeniu akumulatora (obroty strasznie falowały a nawet miśka potrafiła zgasnąć na zimnym silniku, na ciepłym spadały prawie do 0rpm i po chwili krokowo się podnosiły do wartości nominalnej ok 700rpm) po wyczyszczeniu przepustnicy zgodnie z linkiem, który to podał volve (dzięki za link) oraz po nauce obrotów z innych postów silnik działa bez zarzutów obroty nie falują i poprawiła się elastyczność podczas ruszania.
Przepustnica wyglądała dokładnie tak jak na linku volve, po wyczyszczeniu wyglądała tak samo z obu stron. Czas naprawy 2rh. Polecam
Jeszcze raz wielkie dzięki za poradę
|
|
|