Pajero III - spadające obroty i wibracje silnika po zmianie z N na D
kili - 05-03-2013, 09:57 Temat postu: spadające obroty i wibracje silnika po zmianie z N na D Witam,
chcę kupić Pajero z 2000r, ogólnie g. się znam na terenówkach i wiem, że pewnie wpuszczam się w maliny, dlatego zapytać warto...
otóż problem dotyczy pajero 3,2did po zmianie automatu z położenia N na D obroty spadają, silnik lekko wariuje, wystarczy, że dodam gazu i problem znika.
dzięki, pozdro.
p.s. to mój pierwszy post na tym forum, to nie rozdepczcie mnie jak coś gdzieś źle, lub było-szukałem...
PiotrKw - 05-03-2013, 21:15
Przyjrzałbym się skrzyni biegów , w połozeniu N nie jest napędzana pompa hydrauliczna , po przełaczeniu na D zaczyna pracować . Jeżeli spadają obroty to znaczy że jest jakiś zwiększony moment oporowy w AT . Czyli pierwsze płyn , czy jest stan , czy nie za mało ( lub za dużo ) , jaki jest jego kolor i konsystencja . Jeżeli przypomina kisiel to dobrze nie jest tak samo jak czarny kolor , jadący spalenizną . Powinien być czerwony , ciemno czerwony i transparentny , jeżeli inaczej to do wymiany . Możliwe że nigdy nie był wymieniany co przy tym roczniku może powodować takie objawy . Niestety , niektórzy uważają że płynu w AT się nie wymienia nigdy . Kolejna sprawa to filtr w AT . może być już brudny i powoduje dławienie przepływu i wzrost oporów pracy pompy . To tak na szybko jako pierwsze .
AdamK. - 07-03-2013, 00:05
Witam mam pytanko dotyczące tego auta bo dzisiaj własnie w KRK oglądałem takie Pajero srebrne z tym samym objawem co napisałeś po podłączeniu go przeze mnie do komputera (wziąłem swój kom.) nooo nie wyglądało to za ciekawie masa błędów od skrzyni i silnika abs itp. i ciekaw właśnie jestem czy nie oglądaliśmy tego samego auta...:P
kili - 07-03-2013, 08:55
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C28130283.html
Srebrne, 3 drzwiowe, miły pan, delikatnie traktujący auto.
Ja odpuściłem jak tylko przejechałem się innym, który w porównaniu żwawiej reagował na pedał gazu. W tym wydawało mi się, że skrzynia bardzo przeciąga i nie redukuje chyba w ogóle. Ogólnie auto w środku bardzo dobrze utrzymane, ale ja zwiększyłem budżet i szukam dalej.
Poza tym stwierdzony problem ze skrzynią wcale nie wyklucza możliwości wystąpienia awarii i skrzyni i pompy jednocześnie z racji dławienia po zmianie położenia ASB (przyp. wariacje na niskich obrotah), a to wiemy ile może kosztować.
Właściciel jest zdania, "że wymiana oleju w silniku wystarczy, rozrządu nie ruszać, bo jest na łańcuszku, a jak obroty spadają to wystarczy lekko dodać gazu..."(w dużym skrócie)
Jak nie wydam więcej przy zakupie, to oddam przy naprawie, wychodzi na to samo.
Pozdro.
tmcgalanteria - 08-03-2013, 22:13
a co ma za przyciski przy kierownicy??
zeeb - 08-03-2013, 23:09
taaa i kolejny cwaniak który szuka jelenia i wypisuje brednie o super stanie wiedząc że szykują się spore wydatki
AdamK. - 09-03-2013, 13:05
Te przyciski to niby są od radia itp. ale nie sprawdzałem czy działają bo po pierwszej jeździe już wiedziałem co się dzieje i tylko profilaktycznie go pod komp. podpiąłem haaa i jeszcze gość mi mówi że jest gotów na ustępstwa typu cena wystawiony za 24 a ja jak mu powiedzialem że max 16 to się zastanawiał i powiedział ze się dogadamy hahaha
tmcgalanteria - 09-03-2013, 18:24
a wie ktoś czy można takowe przyciski nabyć??
kapitan - 21-05-2013, 11:02
Witam.Panowie a powiedzcie gdzie ta pompa sie znajduje dokladnie?Jak wyglada?Pozdrowienia
|
|
|