Carisma - Techniczne - Ratunku !! Carisma 1.8 gdi !!!!!
napcar1 - 05-03-2013, 20:45 Temat postu: Ratunku !! Carisma 1.8 gdi !!!!! Witam
moja carisma zwariowala jest to 1.8 gdi z 98 roku automat. Odpala i po wcisnieciu gazu zapala sie czek i nie wkreca se na obroty. potem sobie gasnie, gdy zaczyna tak wariowac napiecie na srodkowym kabluczujnika cisnienia paliwa na pompie WC spada do zera. wymienilem juz 2 pompy WC i po kazdej wymanie jest chwile ok a po nagrzaniu sie auta znowu zaczyna. pompa wstepna dziala tzn slychac ja. ratujcie panowie. RATUJCIE, na komputerach pokazuje uszkodzenie czujnika paliwa ( wymienione 5 i ciiagle to samo)
mateusz8230 - 05-03-2013, 20:53
A skąd wiesz że pompa w baku jest ok? samo to że slyszysz że działa nie znaczy że na pewno musi działać! Może ona pracuje ale nie ma wystarczającej wydajności,pompa WC musi mieć odpowiednie ciśnienie bo inaczej nie będzie miałą co regulować Na początek wymrugaj kody błędów http://forum.mitsumaniaki...ght=kody+bledow
napcar1 - 05-03-2013, 21:06
gdy wymienialem pommpe WC to podczas krecenia rozrusznikiem paliwo sika zacnie. i Nadmieniam ze dzis zrobilem be problemu ok 30 km a po tym dystanisie zwariowalo. podejrzewam ze rano bedzie ok jakies 10 minut
scoratir - 05-03-2013, 23:59
Może kolega ma racje, wyciąg pompę paliwa w baku i sprawdź ciśnienie, albo sprawdź to na układzie. Sam znam przykład, z rodziny zresztą. Auto paliło, jeździło i ogólnie było wszystko w porządku, błędów nie było, różni magicy się za to zabierali. Okazało się że padła pompa paliwa. Jak auto było zimne po postoju to nic się nie działo, wystarczyło że przejechało 15-20km i nie jechało. Pompa paliwa się zagrzała i nie dawała takiego ciśnienia jak trzeba. Nie mówię żebyś wymieniał tą pompę... sprawdź tylko ciśnienie. Powinno być koło 3atm.
napcar1 - 06-03-2013, 09:38
Witam po odpaleniu dzis rano auto gaslo odrazu po przekroczeniu 3 tys obrotow. zaraz wyciagam pompe. Czekam na dalsze sugestie poozdrawiam
volve - 06-03-2013, 09:54
Jeśli pompa WC jest na pewno sprawna(firmy regenerujące pompy też często odwalają kichę, właśnie obecnie miałem pompę w jednym Galancie po regeneracji, podmieniłem na inną, sprawną i ciśnienie jest wporządku), to problem leży po stronie niskiego ciśnienia. Najlepszym sposobem byłoby sprawdzenie, jakie ciśnienie od baku dochodzi do pompy WC. Tylko do tego potrzebny byłby manometr i przyłącze.
Z takich podstawowych spraw to wymień filtr paliwa zarówno w pompie WC jak i ten drugi pod maską. Ten w pompie WC kosztuje 25zł, drugi to też raczej niewielki koszt. Później możesz się zabrać za pompę w baku.
napcar1 - 06-03-2013, 10:06
Wyskakuje blad 46 i 56
volve - 06-03-2013, 10:55
Nie ma takiego błędu jak 46(pewnie walnąłeś się przy liczeniu i jest tylko błąd 56). Czyli problem z ciśnieniem paliwa.
napcar1 - 06-03-2013, 11:23
wstepna pompa przy kreceniu rozrusznkiem 10 sekund napompowala prawie litr paliwa. glupi jestem
volve - 06-03-2013, 12:03
napcar1 napisał/a: | wstepna pompa przy kreceniu rozrusznkiem 10 sekund napompowala prawie litr paliwa. glupi jestem |
Raczej potrzebny jest pomiar ciągły podczas pracy silnika. Niestety nie znam nikogo w Twoich rejonach, kto mógłby pomóc. U siebie to zapewne udałoby mi się kogoś znaleźć choćby po to, aby przełożyć pompę w baku z jednej Cari do drugiej. Wejdź na podforum regionalne, może ktoś jest w Twojej okolicy.
[ Dodano: 06-03-2013, 12:05 ]
Napisz do moderatora regionalnego:
http://forum.mitsumaniaki...ewprofile&u=199
On jest też z Olsztyna, może kogoś zna z Carismą przedliftową GDI.
napcar1 - 06-03-2013, 12:38
znalazzlem wyciek paliwa pry pompie WC. teraz chodzila dobre a po 15 minutach nie wchodzi powyzej 3500. wymrgalo blad 54 i 56
volve - 06-03-2013, 12:46
Pomierz ciśnienie, jakie masz na pompie WC.
Błąd 54 to błąd immobilajzera.
|
|
|