To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS DID] JAK WYMIENIC STACYJKE

Mateusz.MATEO - 25-03-2013, 21:22
Temat postu: [MSS DID] JAK WYMIENIC STACYJKE
Witam, jestem nowy na forum, szukałem podobnego tematu ale niestety nie znalazłem,
w moim Miśku, zaczęła się zacinać stacyjka w pozycji start, byłem z tym u 2 mechaników i obydwaj zgodnie stwierdzili że to kostka stacyjki, po 2 dniach poszukiwania znalazłem taką w Krakowskiej hurtowni, gdy rozmawiałem z nimi powiedzieli mi że jestem w stanie sam to zrobić, ale że jestem amatorem, i bardzo lubię swojego Miśka nie chce połamać plastyków lub czegoś uszkodzić, ale chce sam spróbować, jeśli ktoś z was wie jak to należy zrobić lub ma jakieś zdjęcia lub schematy proszę o podesłanie. pozdrawiam

Bizi78 - 25-03-2013, 23:02

Mateusz.MATEO, może warto najpierw podjechać do fachowca od auto zamków :wink: .
Miałem podobny problem po dokładnym wyczyszczeniu śmiga jak ta lala :D .

Mateusz.MATEO - 26-03-2013, 07:18

fakt, nie wpadłem na ten pomysł, tylko teraz trochę już za późno, bo już czekam aż mi przyjdzie nowa kostka, jeden z tych mechaników co bylem, sprawdzał ta stacyjkę i stwierdził że na 99% kostka,
kwasny45 - 13-08-2014, 11:32

Przyłączę się do tematu. U mnie nie można przekręcić kluczyka z pozycji lock, a jeśli się uda to z wyraźnym oporem. Jak wyjąć samą wkładkę? Dodam że wd40 nie wiele pomogło, kręcenie kierownicą też nie pomaga
JCH - 13-08-2014, 12:41

kwasny45 napisał/a:
Dodam że wd40 nie wiele pomogło
Zdaje się, że WD-40 robi więcej szkody niż pożytku w stacyjkach, zamkach.... :roll:
Słyszałem, że lepszy na takie rzeczy jest płyn hamulcowy w niewielkich ilościach.

cyklista - 21-08-2014, 09:28

Pewnie że płyn hamulcowy lepszy, wyżre wszystko do spodu :twisted:

Potem to nawet bez kluczyka będzie się stacyjka obracać.

kwasny45 - 21-08-2014, 12:27

Czy ktoś wie jak się dostać do wkładki stacyjki ? :?: