ASX Ogólne - Rdzewiejący ASX
siekieramotyka - 08-04-2013, 13:31 Temat postu: Rdzewiejący ASX Czy u Was był przypadek rdzy na tylnej klapie ?
Dziś została odkryta pod ramką rejestracji rdza, jakby nie było podkładu tylko sam lakier i już odpadł.
Auto ma 3 miesiące i raptem 2000 km przejechane... ręce opadają...
maniax86 - 08-04-2013, 14:05
wrzuć fotki jak to wygląda...
RalfPi - 08-04-2013, 14:25
siekieramotyka napisał/a: | Auto ma 3 miesiące i raptem 2000 km przejechane... ręce opadają... |
Może wada fabryczna - to się zdarza.
Wrzuć fotki.
robertdg - 08-04-2013, 17:01
siekieramotyka napisał/a: | Dziś została odkryta pod ramką rejestracji rdza, jakby nie było podkładu tylko sam lakier i już odpadł. | Niewłasciwy montaż ramki, wibracje robią swoje
pietiuszka - 09-04-2013, 13:19 Temat postu: rura wydechowa i tłumik Witam wszystkich
Proszę napiszcie czy u Was jest zauważalna nadmierna korozja układu wydechowego. Piszę, że nadmierna ponieważ porównywałem z innymi autami z identycznego rocznika (2 latki) eksploatowanych w podobnych warunkach - takiego nalotu (korozji) jak ASX nie miały.
kluzo - 11-06-2013, 21:31
Zainteresowała mnie informacja o rdzewiejącej tylnej klapie.
Na pierwszy rzut oka wszystko było w porządku. Jednak po odkręceniu
tablicy rejestracyjnej widać było postępujący proces powstawania pęcherzy.
Nie jestem pewien czy owe pęcherze wyszły w wyniku rdzy , czy
reakcji chemicznej lakieru. W serwisie przyjęto moją reklamację i po
dwóch dniach odebrałem naprawiony samochód.
Nadmieniam , że samochód jest garażowany , a lakier wypieszczony
(szampon z neutralnym PH , dobre woski , politury i takie tam ... )
Jeśli nie jestem pierwszy to może i nie ostatni . Radzę dokładnie
sprawdzić !
http://imageshack.us/phot...1/img4469d.jpg/
http://imageshack.us/phot...2/img4470q.jpg/
http://imageshack.us/phot.../img5879wc.jpg/
Maciek111 - 12-06-2013, 00:42
Jak dla mnie to ewidentna wina producenta. Pomalowano na "gołą " blachę. Radzę wykonywać przeglądy powłoki lakierniczej. ale lakierowanie klapy jest powiązane z utratą wartości pojazdu. Ciekaw jestem czy jest to przykład jednostkowy tylko ?
Krzych1 - 24-06-2013, 10:13
Zajrzałem pod tylną tablicę rejestracyjną. Okazało się, że ramka przykręcona do blachy na dwa blachowkręty. Dziury niczym nie zabezpieczone i w efekcie dookoła dziur tworzą się ogniska rdzy. Macie pomysł jak to zabezpieczyc? (oczywiście po poprawce lakierniczej, mam nadzieję że w ramach gwarancji).
Trik - 24-06-2013, 17:55
W moim poprzednim aucie, tablica była przykręcona też wkrętami, ale do plastikowych prowadników, wyglądały jak kostki plastikowe z otworami i były umieszczone na wcisk w otworach, kwadratowych wyciętych prawdopodobnie prasą w blasze. Z tego co widać na schemacie symbol 68687 http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=410 tam też macie jakieś plastiki. Na moje oko wystarczy wymienić wkręty na te ze "stali nierdzewnej", ale i te zardzewieją po jakimś czasie .
Hubeeert - 24-06-2013, 18:55
Trik załamię Cię - takie plastikowe kołki "pośrednie" miałem nawet w swoim FSM 126p
Trik - 24-06-2013, 19:30
Hubeeert, Phiii. też mi załamka. Nie dla mnie. Raczej dla tych od ASX. W Lancerze tablica jest na plastikowym zderzaku, mnie to lotto.
Krzych1 - 25-06-2013, 07:41
Szkoda, że te plastiki tylko na schemacie.
Maciek111 - 25-06-2013, 23:51
Rozebrałem i zobaczyłem..... Rozpacz http://forum.mitsumaniaki...icon/icon10.gif Przewiercili blachę wkrętami samowiercącymi i to czarnymi!!!! Ocynkowane nie powodują ogniska rdzy. Zmieniłem na ocynkowane i dołożyłem środka antykorozyjnego pełzającego. Liczyli na to,że wcześniej zaliczę chyba strzała od tyłu.
loren112 - 11-08-2013, 12:00
witam,
jestem od kilku miesiecy posiadaczem nowego asxa i chcialem zapytac czy te klapy bagaznika naprawde tak rdzewieja ??
zdjalem tablice rejestracyjna i moja ramka tez jest przykrecona ocynkowanymi wkretami.
nie demontowalem ramki wiec nie wiem co sie dzieje pod nia i w okolicy otworow w ktore sa wkrecone wkrety.
czy mam sie zaczac martwic ???
Maciek111 - 11-08-2013, 16:14
Nie martw się , ale zabezpiecz te miejsca jakimś smarem. U mnie doszły jeszcze mocno skorodowane zaciski hamulcowe od wewnętrznej strony.
|
|
|