To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - VR4 > 2.5 V6 SE

ziutoon - 09-04-2013, 09:13
Temat postu: VR4 > 2.5 V6 SE
Witam,

mam na oku Galanta VR4 kombi 1997 (Legnum) oczywiście z kierownicą po nieodpowiedniej stronie.
Jako że nie za bardzo znam się na mechanice i SWAP mnie przerasta a chciałbym coś zmienić w swoim 2.5 1998 SE mam pytanie co mógłbym zaadaptować z VR4 do 2.5 bez silnika, skrzyni i napędów.
Plan jest taki aby go kupić przełożyć co się da a resztę sprzedać na części.
Wiem że mając taka możliwość należy myśleć o SWAPie ale nie mam tyle kasy i tyle umiejętności.
Myślałem o zawieszeniu, hamulcach układzie wydechowym, tylnej klapie.

Owczar - 09-04-2013, 11:35

Kilka rzeczy można przełożyć, ale jaki ma sens przekładać graty ze starego VR-4? Tym bardziej, że najbardziej łakomym kąskiem jest właśnie silnik, skrzynia i napędy.
To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu ;)

WreX - 09-04-2013, 12:36

Owczar napisał/a:
To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu


wygrałeś internet tym porównaniem ;]

I trudno się nie zgodzić, większym sensem, jest przełożeniem serducha i osprzętu do nowszej budy itp, ale nie wiem czy wytrzyma to zwykła od EA5

ziutoon - 09-04-2013, 12:50

Cytat:

To coś jak móc mieć seksowną kobietę, zdjąć z niej ubranie i dać innej kobiecie, a te seksowną bez ubrania oddać komuś innemu


:) coś w tym jest koniecznie chciałem coś zmienić w moim aucie

A właśnie o to chodzi że jak bym miał Gala po 2000 to może warto było by się tym SWAP-em zainteresować a w takim przypadku to za dużo kombinowania.

No to odpuszczę sobie temat i poczekam na lepsze czasy
Dzięki za odpowiedź

Marcino - 10-04-2013, 16:39

A ja sie zastanawiałem ale nad swapem.... bo moj lekko gnije, więc mając takiego Vr4 to z dwóch jednego bym złozył, w zazelżności od modelu pareczesci by brakło, trochę zostało.
ziutoon - 10-04-2013, 18:33

Sprawa się rypła to nie VR tylko zwykły 2.5 z napędem 4x4 i do tego uszkodzony napęd :(
Po sprawdzeniu cen prawdziwych VR i kosztów przeróbki pozostaję nadal w krainie marzeń :(

anwi - 14-04-2013, 21:28

W pl ten vr4 do kupienia?
arturj123 - 14-04-2013, 21:41

A był gdzieś temat Galanta 2.5V6 6A13 bez TT z 4x4? Ktoś coś o nim pisał, ale chyba nikt takiego nie ma. Ciekawe jak się spisuje ten napęd ze 163KM silnikiem
Hugo - 14-04-2013, 21:45

fiole1 napisał/a:
W pl ten vr4 do kupienia?
Czy to nie to czasem?
http://tablica.pl/oferta/...6dc601f23;r:;s: bo cena coś niska.

fabryka24 - 15-04-2013, 21:31

Czy to nie to czasem?
http://tablica.pl/oferta/...6dc601f23;r:;s: bo cena coś niska. tego to próbują sprzedać od pazdziernika 2012 startował od 5900 , póżniej 4000 , teraz 4600 ,dzwoniłem do gościa kilka razy, ciężko się dogadać z tym gościem ,kumpel mi go oglądał ( szkoda zachodu wart jest może 2 tysiące chciałem go na części kupić ale nie dogadałem się z włascicielem ) ,. Miałem okazję przejechać się galantem kombi 2.5v6 (163km) 4x4 i już mi przeszło ,jedzie tak jakby załadować go w 5 osób i cały bagażnik po dach , troszkę lepsza jest trakcja na zakrętach ,ale pali więcej ,i muli przy przyśpieszaniu , zwykły gal 2.5v6 odczuwalnie lepiej idzie , jak dla mnie ten napęd to tylko z 2.5v6 twin turbo , ale to sprawdzę już nie długo(vr4,legnum)

anwi - 15-04-2013, 22:36

aj zle doczytałem, myslałem ze VR4 gdzies jest do kupienia,

a jak sie jeździ 6a13 N/A 4x4?? jak dla mnie super, fakt ze skrzynie mam 5biegową, do 4b przydało by sie więcej mocy.

mój najlepszy czas z tej zimy:


danino88 - 25-04-2013, 08:16

czyli nie idzie tak źle, ale skrzynia musi być 5 biegowa :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group