To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - [2.5 TD] Pajero sport 2.5 td 99r

ahmar - 10-04-2013, 09:36
Temat postu: [2.5 TD] Pajero sport 2.5 td 99r
Witam,
mam problem: miga mi zielona kontrolka napędu jak załącze na 4wd swieci, to ma tak być? Czasami do tego zapali się ABS jak jezdżę na 2wd staje włączam 4wd i gaśnie.
Jeszcze jedną ciekawostką jest to, żę nie da sie włączyć napędu polowego dzwignia nie chce sie przestawić może ktoś miał coś podobnego??

zbyszekm2 - 10-04-2013, 10:52

My tez cie witamy:)
Gene - 10-04-2013, 14:12

Z opisu wnioskuje, ze system przeniesienia napedu nie dziala poprawnie. Problem z diagnoza zaczyna sie juz od opisu. Postaraj sie troche bardziej zrozumiale formulowac zdania i uzywaj znakow przestankowych.
:wink:
Generalnie musisz sprawdzic czy przyczyna klopotow jest elektryka czy mechanika. Moze tez tak byc, ze problemy w obu ukladach sa winne zlej pracy skrzyni rozdzielczej.
Dzwignia na 2H kontrolka nie swieci.
Dzwignia na 4H kontrolka mruga lub od razu swieci, jesli mruga dlugo lub caly czas znaczy to, ze nie dolacza przodu albo czujnik przekazuje zla informacje (uszkodzony).
To samo 4L kontrolka swieci reduktor zapiety, mruga caly czas zonk.

Boje sie o ta "dzwignie napedu polowego". Jesli tak jest, ze masz klopoty z przestawieniem to moze oznaczac problem mechaniczny: uszkodzony mechanizm, silownik, nieszczelnosc ukladu podcisnienia itp.
Przez internet tyle...

Z ABS podobnie, moze czujnik jest tylko zabrudzony... ale raczej stawiam, ze przegnity i skorodowany (slowem do wymiany).



No i oczywiscie witaj na forum. :mrgreen:

ahmar - 10-04-2013, 15:10

dzwignia na 2h rano na zimnym nie świeci po czasie zaczyna mrugać dzwignia 4h cały czas swieci także tu jest ok tak to wygląda a na 4l niemożliwe jest ją zapiąć
Gene - 10-04-2013, 15:25

No to moze byc uszkodzony reduktor. Mysle, ze warsztat/mechanik, ktory zna system EasySelect powinien obejrzec auto. Moze zaczac od sprawdzenia oleju a potem szukac dalej.
banderas40 - 13-04-2013, 12:08

Z dźwignią dziwna sytuacja co do migania kontrolki może być uszkodzenie elektrozaworków - miałem tak i wizyta u Zbyszka w sklepie pomogła.
Uważaj bo jak się tak dzieje to czasami wariować może i sam sobie wbijać przód podczas jazdy a to może doprowadzić do poważniejszej jakiejś awarii.
Z opisu wynika, że po przełączeniu w tryb na 4H i 4L wszystko działa ok i tak będzie bo po przestawieniu na 4H i 4L z zaworków znika zasilanie cały wic w tym że na tych zaworkach w położeniu na 2H cały czas jest zasilanie i stąd przy awarii zaworka następują problemy (nasze auta widać naturalne mają na 4H i L a na 2H to wymuszone :-) ).
A może właśnie dlatego doszło do uszkodzenia jakiegoś wewnątrz mechanizmu zmiany napędów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group