To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Yanosik - z czym to się je?

Obywatel - 14-04-2013, 12:46
Temat postu: Yanosik - z czym to się je?
Jestem totalnie zielony w kwestii antyradarów, CB, itp, jednak po przeczytaniu artykułu o podstępnych praktykach GITD trochę się wpieniłem :evil: i zacząłem szukać rozwiązań.

Jednym z patentów jest Yanosik. Ale z czym to się w ogóle je? Z informacji znalezionych w internecie wynika, ze jest to interaktywny komunikator łączący w sobie zalety navi i CB. W ich sklepie internetowym dostępne są urządzenia i pakiety transmisji w dość wysokich cenach. Urządzenie to 299 zł, a roczna transmisja to 69 zł. Ale co ciekawe przeczytałem też, że można ściągnąć aplikację Yanosik na telefon i wówczas jest ona zupełnie za darmo a my płacimy tylko za transmisję operatorowi.

Jak to możliwe, że jest to za darmo, a przy zakupie urządzenia trzeba słono płacić? Czy to jest na pewno ta sama funkcjonalność? Co wtedy ci z Yanosika z tego mają jeśli nic u nich nie kupię i pobiorę darmową aplikację na telefon?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje i komentarze, a także oceny skuteczności systemu Yanosik.

elektryk - 14-04-2013, 12:53

Aplikacja na telefony jest za darmo ale z reklamami, nie ma wogóle wersji płatnej bez reklam.

Za 299 (czy tam ile) kupujesz pudełko Yanosika które ma chyba 6 przycisków i głośnik, w środku siedzi i tak moduł GSM i GPS.

Yanosik za to ładnie opłaca się dla firm, za chyba 20-30zł miesięcznie można mieć dokładne logi gdzie i kiedy był samochód, a samo powiadamianie o radarach jest jakby dodatkowym bajerem dla kierowcy.