To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] kontrolki + akumulator

dantel - 24-04-2013, 23:25
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] kontrolki + akumulator
Witam

Mam maly problem z moja carisma 1.8 gdi otoz 2 razy nie chciala odpalic uruchomilem ja kablami z innego auta po sprawdzeniu zaciskow - klema byla troche luzna nie wiem czy to bylo przyczyna (akumulator banner ma jakies 2,5-3 lata alternator padl w styczniu zostal wymieniony na uzywany) autko wydaje sie byc ok ale daje sobie reke uciac ze poprzenio przed ta usterka podczas przekręcenia zapłonu (bez uruchomienia auta) palily sie wszystkie kontrolki i gasly po chwili teraz natomiast zapalaja sie wszystkie i gasna wszystkie poza kontrolka oleju i kontrolka akumulatora świecacymi sie pelnym swiatlem. Po uruchomieniu auta gasna i one wszytsko wyglada ok jednak jesli mnie pamiec nie zawodzi to wszystkie kontrolki po przekreceniu zaplonu - bez uruchomienia silnika gasly po chwili. Olej oczywiscie sprawdzony :)
Prosze jakiegos mitumaniaka o rade. jak to wyglada w Waszych carismach. Autko o ktorym mowa Carisma 1.8 GDi 2002
pozdrawiam

volve - 25-04-2013, 06:34

Kontrolki oleju i akumulatora gasną po odpaleniu auta.
plecho1 - 25-04-2013, 07:14

Potwierdzam to co napisał volve, że takk jak jest teraz jest OK.
robertdg - 25-04-2013, 07:42

dantel napisał/a:
daje sobie reke uciac ze poprzenio przed ta usterka podczas przekręcenia zapłonu (bez uruchomienia auta) palily sie wszystkie kontrolki i gasly po chwili teraz natomiast zapalaja sie wszystkie i gasna wszystkie poza kontrolka oleju i kontrolka akumulatora świecacymi sie pelnym swiatlem.
Nie lubisz własnej ręki :?: T.j. wyżej kontrolka akumulatora i oleju gasną po odpaleniu.
dantel - 25-04-2013, 09:58

ok dzieki no to amputacja mnie czeka
mowil2 - 01-06-2013, 12:41

podłącze sie do tematu :) mianowicie nie zapalają mnie się kontrolki akumulatora i oleju prawdopodobnie coś mogło sie rozłączyć bo wymieniono mi rozrusznik który się spalił i sprawdzali czemu sie spalił czy stacyjka nie wysyła prądu itp. i mogli za słabo podlączyć czy coś . Moje pytanie brzmi gdzie mogę znaleść czujnik pod maską i styki w pulpicie żeby sprawdzić wszystkie opcje bo najprostsza opcja żarówki sprawdzone.
robertdg - 01-06-2013, 17:18

Objaw jak przy uszkodzonym regulatorze napięcia
mowil2 - 01-06-2013, 19:15

posiedziałem z teściem i ustaliiśmy że to urwany kabelek od czujnika. Urwali jak montowali rozrusznik partacze :P jutro kanał i kabelek sie zrobi :) . Ale dziękuje za pomoc człe szczęście nie regulator :P
remi - 17-06-2013, 02:30

mowil2 napisał/a:
posiedziałem z teściem i ustaliiśmy że to urwany kabelek od czujnika. Urwali jak montowali rozrusznik partacze :P jutro kanał i kabelek sie zrobi :) . Ale dziękuje za pomoc człe szczęście nie regulator :P


haha. Właśnie przerobiłem to samo. Cztery dni temu auto mi nie odpaliło. Słychać było tylko jak automat z rozrusznika wysuwa się, ale sam rozrusznik nie kręci. Auto odpalone na pych, jakoś dojechałem. Wstępna diagnoza szczotki. Rozrusznik wyciągnięty, szczotki sprawdzone (stan idealny), szczotki założone ponownie, rozrusznik sprawdzony na imadle - wszystko OK. Rozrusznik ponownie zamontowany do auta, auto odpala (pewnie chciał, żeby go wyciągnąć i włożyć). NA drugi dzień auto zgasło mi na krzyżówce, - diagnoza brak prądu, auto na hol. Podczas holowania zobaczyłem, że kontrolka ładowania nie świeci. Okazało się, że podczas wkładania rozrusznika (lub wyciągania) jakiś kabel od alternatora się urwał. Chyba zacznę patrzeć na kontrolki :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group