To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Carisma] nie pali na jeden cylinder

bolth - 30-04-2013, 16:10
Temat postu: [Carisma] nie pali na jeden cylinder
Witam
posiadam s40 z GDI 1.8

problem polega na tym iż silnik nie pali czasami na jeden cylinder dokładnie nr 4

zaczęło sie to od uczenia obrotów po tym jak nie wiadomo czemu brakło zasilania na postoju kiedy sluchalem radia i komp sie zresetował
gdy bylem juz na etapie uczenia z właczoną klimatyzacją silnik przestał równo pracować,podjechałem do mechanika i wymienił mi fajko cewke i po problemie

po tygodniu podczas wypadu na wycieczke po zrobieniu ok 100km zatrzymalem sie aby rozprostowac nogi i sie zaczęlo po ponownym uruchomieniu silnika :evil:
myslalem ze to cewka bo uzywana to mogla paść
po dojechaniu do celu i po jakiejs godzince przerwy silnik znow powrocil do normalnej pracy
dopiero w drodze powrotnej znów problem powrócił,cięzko było dojechac przez miasto bo mułowaty strasznie wczesniej autostradą jechalem

kod jaki wyskoczyl to misfire 4 i drugi low press refrigerant (jakos tak)
te 2 kody pojawily sie zawsze razem kiedy przstal cylinder pracować


ma ktoś jakiś pomysł?
tematy znalazlem podobne ale mi raz działa wszystko a raz nie


a teraz po dlugim postoju silnik pracuje jakby nic sie nie stało

GrzechNH - 02-05-2013, 17:19

Witam miałem podobny problem tylko mi nie palił na 3 gar problemem okazała się wtyczka wpięta do wtryskiwacza z zewnątrz było niby wszyskto ok natomiast w środku nie łączyła jak należy dopiero po poruszeniu działała jeśli nie to będzie problemem możesz sprawdzić jeszcze świece i cewke zapłonową :)
ross - 02-05-2013, 17:35

U mnie przed zakupem ktoś wymieniał świece i początkowo w zimie po rozruchu silnik kilka obrotów palił na trzy cylindry, minął rok i przestał całkowicie palić na jeden cylinder , okazało się że poprzedni właściciel gdy wymieniał świece użył niewłaściwego klucza i uszkodził na zewnątrz izolator , a ponadto był olej w otworach świec co się często zdarza w gdi
bolth - 02-05-2013, 19:09

witam
podejrzana jest własnie cewka gdyż dowiedziałem sie iż moze tak sie zachowywać na zagrzanym silniku a na trasie dawałem ok 110km/h przez 2 godziny
a cewke dostałem zapasową na wymiane i skaner kodow jakby sie cos dzialo
ale to dopiero sprawdze w trasie,gdyż po mieście wszystko działa jak powinno

jak znajde rozwiązanie to się podziele a za porady dziękuję bardzo,sprawdze ten wtrysk jeszcze

[ Dodano: 10-06-2013, 21:57 ]
prawdopodobnie
wiązka kabli przy module zapłonowym nie była dociśnięta

obecnie testuje auto i bez objawów



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group