Problemy techniczne - Kiedy wimienia sie sworzen a kiedy caly wahacz ?
Mikebambo - 03-05-2013, 20:33 Temat postu: Kiedy wimienia sie sworzen a kiedy caly wahacz ? Witajcie
Mam problem z ukladem kierowniczym. Objawia sie tym, ze musze troche walczyc z kierownica, sama nie odbija po wyjsciu z zakretow i czasami momentalnie sciaga w prawo lub w lewo. Po oponach stwierdzilem niepoprawna zbieznosc. Na stacji diagnostycznej stwierdzili, ze lewy dolny wahacz jest do wymiany. Osobiscie widzialem ten luz na sworzniu. Po powrocie do domu wszedlem na allegro w poszukiwaniu wahacza i natknalem sie na same sworznie. I stad moje pytanie - Kiedy do wymiany jest caly wahacz a kiedy wystarczy wymienic tylko sworzen ? Stacja diagnostyczna w ktorej bylem cieszy sie raczej dobra opinia, ale nie sadze, ze widzieli wczesniej galanta. Moze ktos z 3miasta zna jakis dobry warsztat godny polecenia ?
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Picakus - 03-05-2013, 20:44
Sworzeń jest wymienialny tylko w górnej podkowie. Dolny prosty jest nierozbieralny, tak samo banan.
Tu masz wachacze
Tomek - 03-05-2013, 20:46
Mikebambo napisał/a: | Po powrocie do domu wszedlem na allegro w poszukiwaniu wahacza i natknalem sie na same sworznie. I stad moje pytanie - Kiedy do wymiany jest caly wahacz a kiedy wystarczy wymienic tylko sworzen ? |
wahacze dolne (prosty i banan) wymienia się w całości, albo regeneruje sworzeń (w zakładzie zajmującym się takimi rzeczami)
sworznie nie są wymienialne tak po prostu, sworznie które widziałeś na alle to pewnie do wahaczy górnych
co do nieodbijania kierownicy to może być więcej przyczyn (np. padnięta przekładnia kierownicza)
zrób najpierw wahacze, zbieżność i oceń wtedy, czy jest lepiej
Mikebambo - 04-05-2013, 09:11
Ok, dzieki za odpowiedzi. Wlasnie, ze to maglownica obawiam sie najbardziej, ale z racji tego, ze wykryli dosc duzy luz na wahaczu + kola sa rozbiezne to mam nadzieje, ze to jest przyczyna
|
|
|