Nasze Mi¶ki - RVR (MSR) Open Gear
Anonymous - 10-01-2007, 13:04 Temat postu: RVR (MSR) Open Gear Wlasnie zaprzyjazniam sie z moim nowym miskiem . Jest to maszynka sprowadzona z japonii z kierownica po zlej stronie. Autko narazie w UK, ale wkrotce pojawi sie w PL - oczywiscie pozostanie na angielskich numerach bo innej mozliwosci nie ma - niestety.
Autko ma silnik 2.0i 160KM, automat i troche bajerow jak klima itd. Ale najlepszy jest dach! Cos w rodzaju targa! Zreszta szami zobaczcie. To taka wersja mlodziezowa Space Runnera
Rocznik 1995, przebieg 81000km.
PS: Witam na forum, to moj pierwszy post ale pewnie nie ostatni. Wczesniej dosc czesto czytalem forum ale nie bardzo mialem o czym pisac. Pewnie teraz to sie zmieni
Krzyzak - 10-01-2007, 13:10
jak patrze na fotke nr 2 (czyli ta z rozlozonymi fotelami) to rzeczywiscie widac, ze mlodziezowa
Anonymous - 10-01-2007, 13:15
Ale zajeb***a wersja
Już z silnikiem 1.8 jest żwawe, a co dopiero 2.0 z 160KM
Rafal_Szczecin - 10-01-2007, 13:22
o zesz kur **
ale rodzynek
a jaki silniczek ... mmmm miooodek !
Anonymous - 10-01-2007, 13:29
A sa jeszcze lepsze! Tylko narazie mnie nie stac. Jest wersja 4WD Turbo o mocy 250KM - bazuje na EVO1. Podobno japonce rasuja do 400KM. Wyobrazacie sobie VANa z ta moca? To musi byc odjazd! Ale narazie jestem zadowolony z tego co mam
Anonymous - 10-01-2007, 13:45
A o jakie to s± koszty?
I ile kosztowało Cię Twoje autko (napisz o wszytskich kosztach)??
Cezar - 10-01-2007, 14:13
Pewnie chodzi o koszty ubezpieczenia, a nie samego zakupu auta
kuba2222, popraw mnie jezeli zle trawilem
Pikne autko
Anonymous - 10-01-2007, 15:35
Zarowno ubezpiecznie jak i zakup samego auta. Za swoje zaplacilem 1300 funtow z rocznym przegladem i 6 miesiecy gwarancji na glowne podzespoly. Ubezpieczenie tego auta to 600GBP na rok za pelny pakiet czyli nie tak zle.
Wersja Super Open Gear (TURBO), ktora widzialem kosztowala 4000GBP , ale egzemplarz byl idealny. Ubezpecznie okolo 1200-1400/rok .
Hubeeert - 10-01-2007, 15:55
Gdzie kupowales?
Podaj namiary
Anonymous - 10-01-2007, 16:37
Znalazlem na Ebayu. Bylo tez na stronie autotrader. Gosc wystawial za 2499 poczatkowo, ale potrzebowal miejca na inne auta i chcial sie szybko pozbyc. powytykalem kilka spraw i zeszlo na 1300. Ogolnie to jest dealer Alfy a Misia wzial w rozliczeniu, takze zalezalo mu tylko na zwrocie kosztow.
Do zrobienia mam - pelny serwis z rozrzadem, regulacja silnika (na zimno troche prycha), gluche dudnienie w tylnym zawieszeniu - nie wiem co to moze byc, nie mocne ale cos tam jest nie tak. Opony nie sa najlepsze (bieznik nawet ok, ale widac ze sa stare, lekko popekana guma) . Najwazniejsze i najtrudniejsze - ten fajny dach przecieka . Z uszczelkami nie bedzie latwo. Wlasnie jestem na etapi szukania jakiegos specjalisty od japonskich importow w Londynie.
Anonymous - 10-01-2007, 17:52
bardzo fajne autko... chyba jest to większy rodzynek niż Eclipse 1G targa i ta moc
Anonymous - 10-01-2007, 22:08
Dach jest fajny, operowany elektrycznie, chowa sie w tylna czesc. Pozostaje czekac na lepsza pogode.
Ciekawe czy do tego silnika (4G63) jest mozliwosc dolozenia turbiny. Wtedy to by byla moc! Ktos to probowal moze?
No dobra... Troche sie zapedzilem... narazie musze podstawowy serwis zrobic
tomusn - 10-01-2007, 22:15
wymiata!!!!!
to jedyne co mogę napisać...
Krzyzak - 11-01-2007, 08:35
kuba2222 napisał/a: | Ciekawe czy do tego silnika (4G63) jest mozliwosc dolozenia turbiny. Wtedy to by byla moc! Ktos to probowal moze? |
Predzej juz kupna calego 4G63T i swap - wraz ze skrzynka, elektronika, polosiami itd. - bedzie pasowal P'n'P.
Anonymous - 11-01-2007, 15:21
Dzisiaj misiek mial lekki przeglad i troche mnie to podlamalo... Musze zrobic pelny serwis lacznie z rozrzadem, swiecami , wszystkie plyny lacznie ze skrzynia. Bedzie mnie to kosztowalo 650-700 funtow Do tego musze doliczyc okolo 230 na opony i zbierznosc i pozostanie mi tylko zrobic stuki z tylu, plus kosmetyka (uszczelnienie dachu) .
Pewnie jeszcze cos wyjdzie w praniu... Nadal jednak mysle ze to byl dobry zakup
|
|
|