Nasze Miśki - Mitsubishi Lancer X 2.0 di-d Instyle
lukasz3112 - 06-05-2013, 20:38 Temat postu: Mitsubishi Lancer X 2.0 di-d Instyle MODEL: X Instyle czyli fuul opcja, sedan,
SILNIK: 2.0 DI-D 140KM BWC (BKD)
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z końcówką jakąś chromowaną
ELEKTRONIKA: bezkluczykowe otwieranie/zamykanie i odpalanie auta, bi-xenon, doświetlanie zakrętów, ABS, ESP, ASR, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, tempomat, klimatronic.
UKŁAD NAPĘDOWY: 6cio biegowa seria
ZAWIESZENIE: seryjne chyba (są nalepki H&R ale to musze sie upewnić), rozpórka kielichów przednich.
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: dokładki przednie i progowe. Felgi 16" z oponami zimowymi Vredestein 205/60 oraz 18" letnie 215/45 Yokohama Advan.
ŚRODEK: skórzane podgrzewane fotele
CAR-AUDIO: RockfordFostgate 8 głośników plus sub. Navigacja, DVD, dysk twardy 30GB.
MOC: 140KM
PLANY:
jak zwykle są, ale to wszystko jak już będzie zamontowane to pokażę
Opis:
Autko zakupione w marcu 2013r. Sprowadzone z Niemiec od 1 właściciela. Praktycznie na każdy zakup gratów zbieram faktury tak więc kolejny nabywca będzie miał niezłą książkę
Wydatki eksploatacyjne:
- kpl rozrząd - 600zł
- olej 5W30 507.00, filtr oleju, powietrza, kabinowy, paliwa (wszystkie Bosha) z wymianą wszystkiego - 569,24zł
- uszczelka pod pokrywą zaworów - 60zł
- środek do czyszczenia skóry TurtleWax - 50zł
Wydatki for fun:
- Felgi 18" ori Mitsubishi - 1500zł
- Opony Yokohama 215/45 R18 - 1500zł
- nowe nakrętki do ori felg - 150zł
- wykładzina bagażnika - 50zł
- 5szt żarówki W5W 5led - 20zł
- dywaniki czarny welur z czerwonym obszyciem i napisem Lancer - 100zł
- listwa chrom na krawędź klapy bagażnika - 100zł
- plasti dip - 80zł
ZDJĘCIA
Hugo - 06-05-2013, 21:15
Auto prezentuje się fantastycznie!
Luk - 06-05-2013, 22:42
A jak wygląda sprawa nawigacji? Jest Polska, a jak tak, to jak wygląda pokrycie?
lukasz3112 - 07-05-2013, 13:07
Luk, menu jest ogólnie po ang ale mapa polski jest i wyglada baardzo przyzwoicie w porównianiu do navi z st220. nawet małe miejscowości są dobrze opisane - chyba ktoś wgrywał jakąś aktualizację
eramus - 07-05-2013, 14:15
Super wyglada
lukasz3112 - 07-05-2013, 15:09
wczoraj odebrałem plastidip i dziś pierwsze mody czekam aż wszystko wyschnie to się pochwalę.
PS. jeżeli ktoś chce malować większe powierzchnie sprayem to proponuję się zaopatrzyć w uchwyt z dyszą do puszek. zdecydowanie będzie łatwiej uzyskać ładną powierzchnię.
lukasz3112 - 10-06-2013, 16:43
Kolejna rzecz to polakierowanie plastidipem frontu
przed:
w trakcie:
po:
no i dodatkowo doleciał spojler na tył
na koniec nowe napisy polakierowane na czarny mat.
jutro wymiana tarcz i klocków z tyłu i przy okazji pomalowanie zacisków na jakiś kolor - tylko jeszcze nie wiem na jaki..
lukasz3112 - 13-11-2013, 20:13
mały UP
od ostatniego wpisu zmieniło się trochę rzeczy
- przyciemnione zostały szyby tylne,
- pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono,
- zamontowany zderzak od wersji ralliart
- wydech tylny z wersji ralliart
- emblemat na grill z przodu ralliart - metalowy nie ori
- diamenty na klapie bagażnika również pomalowane na czarno
- klocki przednie zamontowane EBC GreenStuff
- zakupiona kamera cofania - montaż jak najszybciej
- zakupione opony Fulda 205/60 R16 - niedługo zmiana na zimowe,
plany dalsze:
- mod turbo i program,
- zmiana zacisków na większe
- przyciemnienie szyb przednich bocznych
- być może zderzak przedni z evo - ale to jak stanieją
fotki wrzucę w weekend
drexvs - 13-11-2013, 22:02
Jak wygląda malowanie tym plastidipem i jak z trwałością jego ?
Anonymous - 13-11-2013, 22:54
stałem przed podobnym wyborem więc zapytam, dlaczego lancer i dlaczego z niemieckim dieslem? głowica już robiona czy jeszcze trzyma?
rolnikon - 14-11-2013, 00:51
lukasz3112,
jeśli chcesz robić mody to (jeśli masz) wywal DPF'a i katalizatory + do tego mapa, koło 200KM i 450Nm na spokojnie wyciągniesz, no chyba że chcesz żeby mało pali wtedy najbardziej optymalne jest około 160KM i 350Nm, zaciski jeśli planowałbyś 4 tłoczkowe to już minimum felga 17", turbo w Mitsu są oid wersji 170KM
lukasz3112 - 14-11-2013, 15:59
drexvs, malowanie jest bardzo proste. trwałość też jak narazie ok. zobaczymy co będzie po zimie.
Derpin, wybór padł na lancera bo po prostu mi się spodobał i tyle. co do silnika to głowica nie robiona i nic się nie dzieje. Miałem wcześniej Octavię 2 z tym silnikiem i 190tys przebiegu i nic się nie działo. Tak więc nie można generalizować, że wszystkie 2.0 tdi vw są złe bo różnią się one między sobą: inne są w audi, inne w vw i inne w skodzie.
Anonymous - 14-11-2013, 21:37
lukasz3112, BKD rzeczywiście pękają o różnych przebiegach, ale ciężko powiedzieć że problem jest rozwiązany, najgorzej że będąc w dalekiej trasie nie przewidzisz tej awarii....
mnie poza silnikiem, od lancera odstraszył kokpit plastik fantastik, no i ew problemy z lakierem/rdzą na niektórych sztukach,
a tak to świetne auto pod względem dizajnu zwłaszcza w pakiecie RA, szkoda tylko że japończycy nie dopracowali tych szczegółów...
lukasz3112 - 28-12-2013, 20:59
dobra dawno nic nie robiłem przy aucie i jest plan podniesienia mocy:
1. sam program (ile faktycznie można wyciągnąć?) bo słyszałem że turbo jest tutaj z wersji 170konnej czyli koło 190-200 można wyciągnąć
2. wstawienie hybrydy + program i wyniki na spokojnie ok 210-220KM
3. gt2260 i wtedy ok 240KM bez wymiany wydechu
Pytanie ktoś coś ma? jak tutaj sprzęgło i dwumasy? bo jak się domyślam nie są takie same jak w VW/skoda.
rolnikon - 28-12-2013, 23:03
lukasz3112,
1. jeśli wytniesz dpf'a i katalizatory wyciągniesz na doładowaniu 1,8bar jakieś 200KM i 450Nm
2. z hybrydami troche zabawy i nie orientuje się jak to jest kosztowo
3. powinno dać rade ale lepiej wtedy zrobić już przelotowy wydech
program na 200KM sprzegło póki co wytrzymuje, a nie jeżdżę lekko
|
|
|