To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - Mniejsze spalanie paliwa w trasie i mieście.

Sianko333 - 06-05-2013, 22:22
Temat postu: Mniejsze spalanie paliwa w trasie i mieście.
Z powodzeniem zastosowałem w Renault kangoo w silniku 1,9 F8Q. Obecnie kupiłem SS 1,3 z 2001r. Sprzedali, bo nie potrafili poradzić sobie z apatytem 12 litrów w mieście, a ja kupiłem bo blachy i stan zewnętrzny silnika był w bardzo dobrym stanie. Na początek wymieniłem bardzo czysty wizualnie filtr powietrza ( chyba go ktoś potraktował lakierem do włosów ) silnik odżył. Następny krok wyczyszczenie z osadów przepustnicy i przepływomierza, który był bardzo zalepiony sadza z olejem. Niestety jeszcze pozostała do wymiany sonda lambda - wymieniłem na 0113 Denso. Jakie było moje zdziwienie kiedy w starej sondzie stwierdziłem odwrotne podłączenie przewodów sygnałowych. Szary został uznany za sygnał, a czarny za masę - dwa białe grzałka. Po wymianie silnik i spalanie było w normach fabrycznych. 6,2 trasa 7,5 miasto przy oszczędnej jeździe. Zastosowałem swój patent polaryzatora paliwa, który z powodzeniem stosowałem w dieslu. Efekt trasa 3,8 do 4,6 przy szybkości 90 do 100 km obciążenie średnie. Miasto 5.3 na ciepłym silniku. Przy zimnym silniku chwilowo pokazuje spalanie 6.5 i wraca jak zaczarowane na 5,5 z tendencją 5,3. Na początku myślałem że komputer fiksuje, ale pokrywa się z optycznym wskaźnikiem paliwa. Jak osiągnąć "możliwe w niemożliwym"- zamontować w bardzo prosty sposób proste urządzenie, które kiedyś opracowałem na analizatorze widma magnetycznego. Ważny jest kształt i sposób ustawienia magnesów neodymowych. Obecnie podobne urządzenie jest znane jako magnetyzer, ale kupne mają bardzo niską sprawność i są bardzo kosztowne przy ładnym opakowaniu. :rolleyes: W benzynie zamontowałem dwie sztuki, ale już przy jednym była wyraźna poprawa, a do diesla niestety trzy szt należy zamontować żeby była natychmiastowa reakcja. Montaż przed listwą zasilającą wtryski, a w dieslu przed pompą na przewodach gumowych lub igelitowych.
pablo eldiablo - 07-05-2013, 10:34

Spróbuj dołożyć jeszcze kilka, tylko tych o wysokiej sprawności, a jak zaczniesz produkować paliwo - pamiętaj o rejestracji dla celów akcyzowych i zezwoleniu na prowadzenie składu podatkowego :)
Sianko333 - 07-05-2013, 11:13

pablo eldiablo, kilka lat temu testowałem kilkanaście fabrycznych magnetyzerów i na koniec rozbierałem, żeby sprawdzić co jest w tym tak drogie. Nic nie było. Koszt magnesów nie przekraczał 6 zł. Ponieważ magnesy osuwają nagar i kamień kotłowy w tym różne osady było wiadome od lat. Próbowałem zrobić elektroniczne z cewkami jako magnes ale pobór mocy jest znaczny do efektu. Robiłem również jonizator w filtrze powietrza co zmieniało pracę silnika lecz wadą była agresywność ozonu i zmniejszenie trwałości silnika. Opracowałem inny polaryzator - magnetyzer w kosztach 15 zł materiał i troszkę dziwne kształty uzależnione jednak od pola magnetycznego. Działa również na gazie ale nie miałem możliwości osobiście użytkować. Kangoo 1.9 zwykły wolnossący F8Q palił w mieście 7 litrów i na trasie 6,4. Po założeniu polaryzatorów wkręcał się jak benzyna i nawet nie odczuwałem na 5 biegu żadnej górki. Spalanie na trasie do 5 litrów i miasto około 6 litrów i mniej niezależnie od pory roku. Zrobiłem 360 000 km bez awarii, buda zgniła, a silnik super. Najmniejszych nagarów na pokrywie i wałku rozrządu. Zrobię fotki i rysunek jak wykonać może znajdzie się "mitsumaniak" i potwierdzi to co piszę. Mam średnie zużycie paliwa 5,3 litra +-1 litr wg pokładowego komputera.
halbog - 07-05-2013, 15:26

Sianko333, czekam z niecierpliwością na Twój magnetyzer, bo mój MMS z wiekiem okazuje coraz większy apetyt na benzynę... :shock:
Pozdrawiam
Bogdan

Sianko333 - 11-05-2013, 10:33

halbog, Zrobiłem wczoraj niedowiarkom mały pokaz zdemontowałem magnesy i jeździliśmy pomiędzy 16 a 18 po Trójmieście. Komputer pokazywał średnie zużycie 8,5 litra. Następnie założyłem magnesy i na tej samej trasie zużycie spadło już tylko 7,3 litra. Nie prowadziłem!
JCH - 11-05-2013, 10:45

Sianko333, biorę od Ciebie na testy takie magnesy do Colta 1.3 benzyna 2000 r. (w sumie to chyba ten sam silnik co w MSS). Colt pali ok. 7,5 do 8,0 litrów (zima) w mieście. Jazda to ok. 10 km odcinki rano z dzielnicy do centrum i po południu w drugą stronę. Co prawda w Colcie nie ma komputera z wyświetlaczem zużycia paliwa ale akurat Colt jest zatankowany do pełna więc sprawdzi się go ile pali teraz gdy się zrobiło ciepło a później na Twoich magnesach.
Zgadzasz się :?:

popa - 11-05-2013, 12:02

Ciekawy patent. O magnetyzerach czytałem, że efekt tylko psychologiczny. Do swojego dida z chęcią bym założył takie cudo, żeby przetestować. Jak masz możliwość udostępnić jakieś rysunki, to myślę, że każdy mitsumaniak skorzysta:finga:
Sianko333 - 11-05-2013, 12:11

JCH, Wyślę fotki i opis jak zrobić.

[ Dodano: 11-05-2013, 13:03 ]
Kula ziemska to duży magnes. Oznaczony jest jako północ N i południe S. Żeby określić odpowiednio strony magnesu najprościej jest zrobić z magnesu kompas. Należy zawiązać nitkę tak, aby magnes był w pionie powierzchniami i swobodnie wisiał. Obróci się w kierunku północy stroną S i waśnie tą stronę należy zaznaczyć ponieważ tylko tą strona przyłożymy do przewodów paliwowych jak najbliżej pompy wtryskowej w silnikach DID, oraz do przewodu zasilającego listwę z wtryskami silniki benzynowe. Zakładamy tylko na przewody elastyczne - gumowe, igelitowe. Magnesy powinne znajdować się w podkowie wykonanej z blachy zwykłej czarnej o wymiarach 6 na 12 cm grubości 2 do 3 milimetrów i wygiętej tak, aby miała po wygięciu miejsce na dwa magnesy + średnice przewodu paliwowego. Magnesy umieszczamy wewnątrz zwrócone do siebie uprzednio zaznaczoną stroną S. Wzajemnie będą się odpychać i zarazem przyciągać do blachy. Na zewnątrz wygiętej blachy nie powinno się znajdować żadne pole magnetyczne więc nie będzie na nic wpływać. ( Zamontowanie odwrotnie biegunami magnesy przyniosą odwrotny skutek. ) Mocowanie - Przy narożnikach jednego magnesu przy krawędzi blachy należy wywiercić otwory z każdej strony o średnicy opaski plastikowej ( 3,5 mm ) otwory rozstawione na szerokość przewodu paliowego lub magnesu. Zakładamy na przewód paliwowy mocując opaskami tak, żeby przewód paliwowy był po środku w osi pomiędzy dwoma magnesami. Do benzyny wystarczy od 1 do 2 szt założonych na przewodzie paliwowym, a w dieslu 2 do 3 szt. Blachę możemy wygiąć na rurach lub prętach w kształcie litery U. [img][/img]




kaczka81s - 11-05-2013, 23:58

Sianko333 napisał/a:
Wyślę fotki i opis jak zrobić.

Ja też poproszę, z ciekawości chętnie zrobię (jak mi się uda) i przetestuję.

JCH - 12-05-2013, 11:14

Sianko333 napisał/a:
( czy jest ktoś!!! kto wstawi fotki, chętnie prześle na maila )
Wyślij na maila :arrow: jaca_ch(małpa)go2.pl

edit:
Bizi78 napisał/a:
już załatwione, przesłałem koledze linki do wstawienia fotek na forum
OK :)
Bizi78 - 12-05-2013, 11:40

JCH napisał/a:
Wyślij na maila :arrow:

Jacek, już załatwione, przesłałem koledze linki do wstawienia fotek na forum :D .
Najlepiej niech on sam wstawi fotki i opis pod swoim szyldem :wink: .
Nie chcę aby jakieś zapytania, itp. podsyłano do mnie :D .

ZbujMadej - 12-05-2013, 19:14

Proste, jak konstrukcja cepa. Zaczynam obserwować temat. Mówcie, piszcie o efektach :mrgreen:
JCH - 12-05-2013, 20:37

Skąd wziąć magnesy :?: Gdzie kupić :?: Jakie :?:
Bizi78 - 12-05-2013, 20:57

http://allegro.pl/listing...category-121236
JCH - 12-05-2013, 21:03

W takim 1 uchwycie z blachy ma być 1 magnes czy 2 :?:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group