Pajero III - [3.2 DID] DID+ O co kaman?
tomquat - 10-05-2013, 08:51 Temat postu: [3.2 DID] DID+ O co kaman? Właśnie kupiłem (hurrra) Pajero 2001 i oprócz "normalnego" DID na klapie ma jeszcze naklejkę "DID+". Jest na tyle porządnie wykonana, że raczej nie jest to radosna twórczość poprzednich właścicieli.
Co to oznacza? Pytałem w warsztacie to programy serwisowe nie pokazały jakiś specjalnych różnic w silniku. A poprzedni właściciel twierdził, że to właśnie jakaś lepsza odmiana silnika.
Ktoś coś wie i może pomóc? Nie jest to bardzo istotne, ale lubię wiedzieć
zbyszekm2 - 10-05-2013, 10:25
nie było lepszych odmian silnika. I nie spotkałem czegoś takiego z "+"
tomquat - 10-05-2013, 10:49
zbyszekm2 napisał/a: | nie było lepszych odmian silnika. I nie spotkałem czegoś takiego z "+" | idę fotkę cyknać.
czyli radosna twórczość: "speszyl edyszyn"
EDIT:
taka naklejeczka:
zeeb - 13-05-2013, 13:42
to jest plus do samopoczucia na widok swojej bryki, i oby jak najdłużej
zbyszekm2 - 13-05-2013, 13:53
Ktoś sobie naklejkę dokleił.
tomquat - 13-05-2013, 13:54
zeeb napisał/a: | to jest plus do samopoczucia na widok swojej bryki, i oby jak najdłużej |
[ Dodano: 13-05-2013, 13:59 ]
zbyszekm2 napisał/a: | Ktoś sobie naklejkę dokleił. | ale ze mu się chciało taka ładną?
na pewno nie masz racji, mam unikalną wersję, wartą dwa razy więcej niż inne. I tej wersji będę się trzymał
zbyszekm2 - 13-05-2013, 14:21
i dwa razy większe ubezpieczenie będziesz płacił
tomquat - 13-05-2013, 14:36
zbyszekm2 napisał/a: | i dwa razy większe ubezpieczenie będziesz płacił | cholera...no tak.
ale ubezpieczalni powiem, że:
Cytat: | Ktoś sobie naklejkę dokleił.
|
Jak Handlarz Mirek - każdemu powiedzieć inną"prawdę"
Heilsberg - 13-05-2013, 21:38
Bo to jest "plus wydatki".
tomquat - 01-06-2013, 23:31
a mogę mieć jakiegoś czipa? fabrycznie?
bo wyguglałem, że L200 miały silnik "jakiś tam" albo mocniejszy "DID+".
a wczorajsze mycie pozwoliło mi zauważyć dopisek na naklejce
a dodam, że zbiera się żwawiej niż 3dr w manualu ???
Tak, dalej twierdzę, że to nie ma znaczenia, ale...
Mirek1275 - 02-06-2013, 13:53
Przy odrobinie szczęścia możesz mieć coś takiego http://www.mitsubishi.pl/strona/288 zamontowane czego życzę.
Rander - 03-06-2013, 00:19
Ale dziwnie zestrojone:
bez RalliTronic z RalliTronic
Maksymalna moc silnika kW (KM) / obr./min. 125 (170) / 3800 140 (190) / 3500
Moment obrotowy Nm / obr./min. 373 / 2000 373 / 3400
Przyspieszenie (0-100 km/h) s 14,0 12,3
Maksymalna prędkość km/h 177 182
Moc wzrasta, moment obrotowy pozostaje bez zmian, za to w wyższym zakresie obrotów. Obroty pomiędzy momentem a mocą w wersji oryginalnej 2000 do 3800, po tuningu to 3400 do 3500 - coś tu nie gra. Jeśli skrzynia bezstopniowa, to można to zaakceptować. Przy skrzyni ręcznej to trzeba jeździć jak na silniku benzynowym
Matejko - 03-06-2013, 00:29
DID + w mitsubishi to modyfikacja komputera - carismy 1.9 byly did + i zamiast 115ps mialy 140
tomquat - 04-06-2013, 08:42
Matejko napisał/a: | DID + w mitsubishi to modyfikacja komputera - carismy 1.9 byly did + i zamiast 115ps mialy 140 | ciekawe czy mam moda, czy tylko naklejkę?
Jadę na akcję serwisową do Mitsu - pytać ich? sprawdzą to jakoś?
|
|
|