To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] DID+ O co kaman?

tomquat - 10-05-2013, 08:51
Temat postu: [3.2 DID] DID+ O co kaman?
Właśnie kupiłem (hurrra) Pajero 2001 i oprócz "normalnego" DID na klapie ma jeszcze naklejkę "DID+". Jest na tyle porządnie wykonana, że raczej nie jest to radosna twórczość poprzednich właścicieli.

Co to oznacza? Pytałem w warsztacie to programy serwisowe nie pokazały jakiś specjalnych różnic w silniku. A poprzedni właściciel twierdził, że to właśnie jakaś lepsza odmiana silnika.

Ktoś coś wie i może pomóc? Nie jest to bardzo istotne, ale lubię wiedzieć :o

zbyszekm2 - 10-05-2013, 10:25

nie było lepszych odmian silnika. I nie spotkałem czegoś takiego z "+"
tomquat - 10-05-2013, 10:49

zbyszekm2 napisał/a:
nie było lepszych odmian silnika. I nie spotkałem czegoś takiego z "+"
idę fotkę cyknać.
czyli radosna twórczość: "speszyl edyszyn" :D

EDIT:
taka naklejeczka:


zeeb - 13-05-2013, 13:42

to jest plus do samopoczucia na widok swojej bryki, i oby jak najdłużej :)
zbyszekm2 - 13-05-2013, 13:53

Ktoś sobie naklejkę dokleił.
tomquat - 13-05-2013, 13:54

zeeb napisał/a:
to jest plus do samopoczucia na widok swojej bryki, i oby jak najdłużej :)
:headbang: :headbang: :headbang:

:D

[ Dodano: 13-05-2013, 13:59 ]
zbyszekm2 napisał/a:
Ktoś sobie naklejkę dokleił.
ale ze mu się chciało taka ładną?


na pewno nie masz racji, mam unikalną wersję, wartą dwa razy więcej niż inne. I tej wersji będę się trzymał :wink:

zbyszekm2 - 13-05-2013, 14:21

i dwa razy większe ubezpieczenie będziesz płacił :lol:
tomquat - 13-05-2013, 14:36

zbyszekm2 napisał/a:
i dwa razy większe ubezpieczenie będziesz płacił :lol:
cholera...no tak.


ale ubezpieczalni powiem, że:
Cytat:
Ktoś sobie naklejkę dokleił.


:D

Jak Handlarz Mirek - każdemu powiedzieć inną"prawdę" :D

Heilsberg - 13-05-2013, 21:38

Bo to jest "plus wydatki".
tomquat - 01-06-2013, 23:31

a mogę mieć jakiegoś czipa? fabrycznie?
bo wyguglałem, że L200 miały silnik "jakiś tam" albo mocniejszy "DID+".

a wczorajsze mycie pozwoliło mi zauważyć dopisek na naklejce




a dodam, że zbiera się żwawiej niż 3dr w manualu ???


Tak, dalej twierdzę, że to nie ma znaczenia, ale... :D :D :D

Mirek1275 - 02-06-2013, 13:53

Przy odrobinie szczęścia możesz mieć coś takiego http://www.mitsubishi.pl/strona/288 zamontowane czego życzę.
Rander - 03-06-2013, 00:19

Mirek1275 napisał/a:
Przy odrobinie szczęścia możesz mieć coś takiego http://www.mitsubishi.pl/strona/288 zamontowane czego życzę.


Ale dziwnie zestrojone:

bez RalliTronic z RalliTronic
Maksymalna moc silnika kW (KM) / obr./min. 125 (170) / 3800 140 (190) / 3500
Moment obrotowy Nm / obr./min. 373 / 2000 373 / 3400
Przyspieszenie (0-100 km/h) s 14,0 12,3
Maksymalna prędkość km/h 177 182


Moc wzrasta, moment obrotowy pozostaje bez zmian, za to w wyższym zakresie obrotów. Obroty pomiędzy momentem a mocą w wersji oryginalnej 2000 do 3800, po tuningu to 3400 do 3500 - coś tu nie gra. Jeśli skrzynia bezstopniowa, to można to zaakceptować. Przy skrzyni ręcznej to trzeba jeździć jak na silniku benzynowym :(

Matejko - 03-06-2013, 00:29

DID + w mitsubishi to modyfikacja komputera - carismy 1.9 byly did + i zamiast 115ps mialy 140
tomquat - 04-06-2013, 08:42

Matejko napisał/a:
DID + w mitsubishi to modyfikacja komputera - carismy 1.9 byly did + i zamiast 115ps mialy 140
ciekawe czy mam moda, czy tylko naklejkę? :D

Jadę na akcję serwisową do Mitsu - pytać ich? sprawdzą to jakoś?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group