To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Mistubishi Lancer X link oraz pytania przed zakupowe:)

luki99 - 02-06-2013, 21:30
Temat postu: Mistubishi Lancer X link oraz pytania przed zakupowe:)
Witam wszystkich!

Rozwazam zakup najnowszego Lancera, dzis ogladalem tego:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C28854989.html

"
Dodatkowe informacje
Cechy zewnętrzne:

alufelgi, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby
Bezpieczeństwo:

ABS, ASR, autoalarm, poduszki powietrzne, immobiliser, ESP
Komfort:

el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, kierownica wielofunkcyjna, czujnik parkowania
Historia:

pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, bezwypadkowy
Opis pojazdu

Pierwszy właściciel, kupiony w salonie w Polsce we wrześniu 2011r serwisowany w październiku 2012 przeszedł przegląd gwarancyjny ważna do października 2014, udokumentowany przebieg książka serwisowa.

Mitsubishi Lancer Sedan 2011, 1.8L (143KM) benzyna Salon Polska
Wyposażenie:
- Klimatyzacja
- 7 Air Bag-ów, w tym Air Bag kolan
- Radio CD , MP3 sterowane w kierownicy
- Czujnik cofania
- ABS, ASR, ESP
- Światła przeciwmgłowe
- Przyciemniana szyba
- 4 x el.szyby, lusterka podgrzewane
- Alufelgi 16-calowe lakierowane w kolorze nadwozia
- Komputer pokładowy
- Centr.zamek
- Imobilaizer
- Fotel kierowcy regulowany
- Autoalarm dodatkowy
- Skórzana kierownica
itd...
"

I teraz mam do Was kilka pytan:

1. Slyszalem, ze te silniki lubia wysokie obroty >4k rmp jednak podczas jazdy gdy wyjechalem za miasto rozpedzilem sie do ok 120km/h i zredukowalem do czworki pare razy przy ok 100km/h obroty wskoczyly wtedy na ok 3200-3500 docisnalem gaz do podlogi i auto ledwie przyspieszalo, teren byl pagorkowaty, doszlo do jakichs 3700 i dalej jakby nie szlo. I teraz nei wiem czy z tym autem bylo cos nie tak czy po prostu ne wbilem sie w moment obrotowy auta moze powinienem zredukowac na 3 zeby go dalej pociagnac?

2. Na postoju gdy sie zatrzymalem obroty sie zatrzymaly ale nagle lekko spadly w dol i po chwili wrocily do pierwotnego stanu - i tak bylo w kolko. Po wylaczeniu klimy obroty dopiero staly w miejscu. W aucie, ktore ogladalem w salonie pare dni temu jak dobrze pamietam tez w jednym momencie zauwazylem takie falowanie - tez tak macie?

3. Spalanie po trasie jakies 6km wyszlo mi 9 litrow w tym motorze i teraz sie zastanawiam czy nie lepiej wziasc 1.6 bo z czytanych informacji na autocentrum ma spalanie srednie NIZSZE o ok 2lity to calkiem duzo, a to auto nawet w 1.8 demonem predkosci i tak chyba nie jest:) ? Czy duza jest roznica miedzy tymi silnikami?

4. Moze ktos z Was ogladal to auto i cos moze powiedziec na jego temat?

Pozdrawiam

Lucas123w - 03-06-2013, 11:32

Czytać forum, wszystkie informacje i odpowiedzi na Twoje pytania mają tam swoje odpowiedzi.
Luk - 06-06-2013, 12:09

luki99 napisał/a:
Slyszalem, ze te silniki lubia wysokie obroty >4k rmp

luki99 napisał/a:
obroty wskoczyly wtedy na ok 3200-3500 docisnalem gaz do podlogi i auto ledwie przyspieszalo

No bo jak sam napisałeś obroty powinny być powyżej 4000, a nie 3200-3500...
luki99 napisał/a:
po prostu ne wbilem sie w moment obrotowy auta moze powinienem zredukowac na 3 zeby go dalej pociagnac?

Tak.
luki99 napisał/a:
obroty sie zatrzymaly ale nagle lekko spadly w dol i po chwili wrocily do pierwotnego stanu - i tak bylo w kolko.
luki99 napisał/a:
zauwazylem takie falowanie - tez tak macie?

Nie.

maniax86 - 06-06-2013, 12:18

luki99 napisał/a:
3. Spalanie po trasie jakies 6km wyszlo mi 9 litrow w tym motorze i teraz sie zastanawiam czy nie lepiej wziasc 1.6 bo z czytanych informacji na autocentrum ma spalanie srednie NIZSZE o ok 2lity to calkiem duzo, a to auto nawet w 1.8 demonem predkosci i tak chyba nie jest:) ? Czy duza jest roznica miedzy tymi silnikami?


Różnica w przyspieszeniu może nie jest kolosalna ale jednak jest. Ja mam silnik 1.6 i nie narzekam na dynamikę auta, na moje potrzeby po prostu wystarcza a przy tym spalanie jest całkiem fajne( tak jak napisałeś 7l średnio mi wychodzi w trasie poniżej 6 spokojnie schodzi).
Jak jesteś typem rajdowca spod świateł i kręci cię palenie gumy to nie kupuj w ogóle lancera tylko jakieś auto z turbiną :wink: Jeśli jeździsz "normalnie" a czasem lubisz sobie bryknąć szybko do przodu i pokręcić auto wysoko na obrotach to lancera śmialo bierz :D

bastek - 06-06-2013, 16:16

luki99 napisał/a:
2. Na postoju gdy sie zatrzymalem obroty sie zatrzymaly ale nagle lekko spadly w dol i po chwili wrocily do pierwotnego stanu - i tak bylo w kolko. Po wylaczeniu klimy obroty dopiero staly w miejscu. W aucie, ktore ogladalem w salonie pare dni temu jak dobrze pamietam tez w jednym momencie zauwazylem takie falowanie - tez tak macie?

tak. sprężarka troche potrzebuje.
jeszcze faluja obroty jak ponaciskasz pulacyjnie pedła hamulca. wspomaganie tez potrzebuje.....
luki99 napisał/a:
Slyszalem, ze te silniki lubia wysokie obroty >4k rmp jednak podczas jazdy gdy wyjechalem za miasto rozpedzilem sie do ok 120km/h i zredukowalem do czworki pare razy przy ok 100km/h obroty wskoczyly wtedy na ok 3200-3500 docisnalem gaz do podlogi i auto ledwie przyspieszalo, teren byl pagorkowaty, doszlo do jakichs 3700 i dalej jakby nie szlo. I teraz nei wiem czy z tym autem bylo cos nie tak czy po prostu ne wbilem sie w moment obrotowy auta moze powinienem zredukowac na 3 zeby go dalej pociagnac?


wiesz, mój lancer sporadycznie przekracza 3200 obr.... a 4 to bardzo okazjonalnie.... nie narzeka - ani ja, ani on na ten styl jeżdżenia od 150.000 km...

zastanów sie jeszcze czy bedziesz zakładał lpg-i jesli tak pocztaj temat
i poczytaj temat o ciemnym lakierze

luki99 - 06-06-2013, 16:56

Tym drugim typem jestem co kolega wyzej napisal:)

Co do lakieru czytalem, to auto co ogladalem mialo kilka ledwo widocznych rys mi to nie przeszkadza i odprysk na zderzaku z tylu, zderzaki sa plastikowe to nie powinno rdzewiec ale znajac mnie bym to sam "zaprawil" zeby nie bylo biala kropka:) Auto ma juz blisko 2 lata to poostaje miec nadzieje, ze lakier sie zaprawil. Podobaja mi sie tylko czarne auta i sedany co zrobic, przez sytuacje z ciemnymi lakierami mam kupowac inny kolor na sile zeby mi sie auto nie podobalo ? bez sensu :)
Lpg - nie bede zakladal.

Lucas123w - 06-06-2013, 21:39

luki99 napisał/a:
Tym drugim typem jestem co kolega wyzej napisal:)


Jak chcesz tak jeździć do 3,5 tyś obr. to nie narzekaj na Lancera że ma słabe przyspieszenie. Lancer jest dynamicznym autem tylko trzeba go kręcić do 6 - 6,5 tyś. obr.
Taka natura tego silnika i nikt tego nie zmieni.

Jak chcesz dobrej dynamiki od niskich obrotów to tylko diesel. 1.8 DiD lub 2.0 TDI mozna w dobrych cenach znaleźć.

luki99 - 06-06-2013, 21:58

A gdzie narzekalem:) CHodzilo mi o wypowiedz basteka:
" Jeśli jeździsz "normalnie" a czasem lubisz sobie bryknąć szybko do przodu i pokręcić auto wysoko na obrotach to lancera śmialo bierz :D "

jestem takim typem niz ruzajacym spod swiatel. W trasie mam zapedy do szybszej jazdy, a podczas codziennej do pracy to jezdze mega spokojnie.

Teraz bardziej zaczalem dumac o tym lakierze... bo mialem kiedys fokusa I i tam problem z rdzewieniem rantow drzwi+klapy tylnej w koncu byl powodem sprzedazy auta bo mialem dosc robienia zaprawek co jakis czas+2 wizyty u lakiernika. Boje sie ze jak zaczna pojawiac sie odpryski bede niezadowlony ze wydalem sporo kasy na fure, a mimo ze o auta bardzo dbam jak beda odpryski i rysy to moze mnei to mocno wnerwiac:) No ale to juz musze przedumac...

mjsystem - 06-06-2013, 22:11

luki99 napisał/a:
Teraz bardziej zaczalem dumac o tym lakierze... bo mialem kiedys fokusa I i tam problem z rdzewieniem rantow drzwi+klapy tylnej w koncu byl powodem sprzedazy auta bo mialem dosc robienia zaprawek co jakis czas+2 wizyty u lakiernika. Boje sie ze jak zaczna pojawiac sie odpryski bede niezadowlony ze wydalem sporo kasy na fure, a mimo ze o auta bardzo dbam jak beda odpryski i rysy to moze mnei to mocno wnerwiac:) No ale to juz musze przedumac...

Po pierwsze Lancer nie rdzewieje.
Po drugie wszystkie nowe lakiery są wodne i rys nie unikniesz.

luki99 - 06-06-2013, 22:15

Rysy to pol biedy gorzej z odpryskami bo nie zrobione wlasnie zardzewieja... Wiem, ze wszystkie nowe auta maja taki/podobny lakier ale przeciez moge kupic starszy rocznik auta wyzszej klasy np. :)
Aczkolwiek nie wiem czy wszystkie maja taki sam lakier bo np. w bmw nie widywalem takowych rys i odpryskow...

wanmic1 - 21-02-2016, 23:59

W salonie mi powiedzieli, że w autach droższych (BMW, AUDI, MERCEDES itd...) też jest lakier wodny (wymogi UE) ale jest 2 razy grubszy (nie 80 tylko około 150). Dlatego jest bardziej trwały. Nie wiem ile w tym prawdy - powtarzam co mi powiedzieli u dealera Mitsubishi.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group