To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Inne modele Mitsubishi - Lancer CM5A 1.8 turbo GSR spalanie japoniec

Heavy1155 - 17-06-2013, 04:21
Temat postu: Lancer CM5A 1.8 turbo GSR spalanie japoniec
czesc wszystkim

mam pytanie do turbo specow

lancer gsr 4x4 1.8 turbo 4G93T 2ga generacja stock (wszystko fabryczne i na oryginalnych czesciach zamiennych) pali jak smok!!! jego srednie spalanie przy mieszanej jezdzie wychodzi 9 mil na galon (mila 1.65km galon 3.6l) boost ma na 0.6 (czy powinien miec 0.8 bara?) niewiele wiem o silnikach turbo a on jeszcze mniej. czy ta roznica ma az takie ogromne zanczenie w spalaniu? inni moi znajomi maja okolo 26-32mpg. filtry nowe olej nowy kurde wszystko nowe od mitsubishi.

czy mozliwe ze jest cos nie tak z mapa paliwa?

prosze o sugestie

starajcie sie nie zgadywac pliiiisssss :)

[ Dodano: 17-06-2013, 08:35 ]
acha!!!

nie kopci a spaliny i lambda wzorowe!!!

ciekawostka co?

Hubeeert - 17-06-2013, 11:15

Heavy1155 napisał/a:
starajcie sie nie zgadywac pliiiisssss

Ciekawa sugestia.

Jaki styl jazdy?

Mimo wszystko lambda to pierwsza sugestia. Padnięta sonda da aż takie spalanie.
Byłeś na analizatorze spalin czy opierasz się na tym co pokazuje datalogger na podstawie odczytów z sondy? Nie śmierdzi paliwem z wydechu?

Heavy1155 - 23-06-2013, 09:22

Czesc Hubert

sprawa wyjasniona - jak sie jezdzi do odciecia to juz tak jest... chociaz w sumie 9mpg przy takich obrotach to i tak nie jest zle hahahaha

poza tym lozysko podtrzymujace propeller bylo wrecz na amen zapieczone i irlandzki mechanik o maly wlos nie zniczyl tylnego napedu - po wymianie oleju nie dokrecil sruby i calosc prawie wyciekla.

wzialem ten woz na tydzien zeby zobaczyc jak wyglada spalanie bo kumpel chce sie zamienic... nooo i wychodzi na to ze porownywalnie do 1.6 Mivec. noo moze ciut mniej ale srednia na trasie bez wyprzedzania na pale to ok 29-33mpg srednia w miescie 25-26. czyli tak jak sie spodziewalem. fajna maszyna i polecam ja kazdemu kto chce sportowo acz rodzinnie posmigac.
naped 4x4 ma jednak wade... JEST UZALEZNIAJACY!!!!!

Seiji - 23-06-2013, 11:36

wszystko fajnie pięknie, tylko CM5A był tylko na japoński rynek :cry:
Hubeeert - 23-06-2013, 11:39

Heavy1155 napisał/a:
jak sie jezdzi do odciecia to juz tak jest...

Tak podejrzewałem, ale ;)

Fajna maszynka tylko nie nadaje się do zwiększania mocy na tym bloku.

Heavy1155 - 23-06-2013, 13:32

calosc wytrzyma spokojnie 1.05 bara. mozna go zakuc - calosc kosztuje 500 dolarow z nowej zelandii
kumpel ma zakutego i zmapowanego pod tor 315km i prawie 400NM

evo wymiekaja jak on sie sciga! i to tylko 1.8 ale fakt czesto stoi w garazu - ale raczej przez styl jazdy bo sprzeglo pada notorycznie

[ Dodano: 23-06-2013, 13:33 ]
Seiji napisał/a:
wszystko fajnie pięknie, tylko CM5A był tylko na japoński rynek :cry:


tak zgadza sie ale po irlandii i uk jezdzi ich pelno :) + da mnie hehe

Seiji - 23-06-2013, 17:06

Heavy1155 napisał/a:
tak zgadza sie ale po irlandii i uk jezdzi ich pelno :) + da mnie hehe


nie cierpię faktu, że w polsce mamy LHD a do tego zabrania się rejestrowania RHD :|



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group