To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Space Stara - [MSS DID] Ktoś zna tego Space Stara

cesarz - 19-06-2013, 11:06
Temat postu: [MSS DID] Ktoś zna tego Space Stara
Witam,

Jako że jestem na etapie poszukiwania auta z klimą i mocniejszego od mojego aktualnego MSR znalazłem coś takiego:

http://tablica.pl/oferta/...html#2c21f61a8f

Może ktoś zna to autko? Jakie są opinie o tym silniki - to jest to samo co DTI w renówkach?

JCH - 19-06-2013, 11:18

cesarz napisał/a:
Jakie są opinie o tym silniki - to jest to samo co DTI w renówkach?
Opinie są generalnie dobre. Powiedzmy, że to samo co dCi w Renówkach.

Ale dziwny ten Space Star.... :roll:
skórzana tapicerka... (samoróbka?)
bez relingów...

cesarz - 19-06-2013, 11:30

Trochę mnie zmartwiłeś tym DCI ;)

Tam już sa te cuda w postaci dwumasy?

JCH - 19-06-2013, 12:15

cesarz napisał/a:
Tam już sa te cuda w postaci dwumasy?
yes, yes, yes :supz:
cesarz - 19-06-2013, 12:22

Kurde nie sądziłem że Mitsubishi tak szybko to cudo już w swoich autach montowało :|

Więc Diesel w Mitsubishi nowszych odpada jak widzę.

JCH - 19-06-2013, 12:29

Czy ja wiem, czy to miałby być powód skreślania MSS-a DID :?: :roll:
Miałem DID-a przez 110 tys km (co prawda od nowości) i zero problemów z tym akurat elementem.

Może jakąś opcją jest szukanie auta z przebiegiem ok. 200 tys. na dzień dobry wymiana całości (dwumas i sprzęgło) i masz spokój na kolejne 200 tys. km.

BTW.... jeden z forowiczów zdaje się, że ma zamiar sprzedać swojego DID-a

cesarz - 19-06-2013, 12:46

Oczywiście wszystko zależy od ceny. Ale koszt dwumasy to pewnie koło 2000zł z robocizną a zaraz moga polecieć wtryski których regeneracja też drugie tyle pewnie kosztuje.

To mi taniej wyjdzie kupić Galanta V6 w dobrym stanie jak się porówna koszty z oszczędzonym paliwem ;)

drtymf - 19-06-2013, 13:41

cesarz napisał/a:
Oczywiście wszystko zależy od ceny. Ale koszt dwumasy to pewnie koło 2000zł z robocizną a zaraz moga polecieć wtryski których regeneracja też drugie tyle pewnie kosztuje.

To mi taniej wyjdzie kupić Galanta V6 w dobrym stanie jak się porówna koszty z oszczędzonym paliwem ;)


Potencjalne koszty kolego, potencjalne.
To że kupisz, nawet od handlarza nie znaczy że od razu będziesz musiał pół wozu wymienić. A poza tym prze Galu możesz mieć to samo.

dCi miały kilka "legendarnych" wad ale jakoś nie spotkałem się z nimi w SS - chociażby z przekręconymi panewkami ( pewnie dlatego że Renault zalecał 25tyś między wymianami oleju z czego się później wycofał). Bardziej niż dwumasą przejmowałbym się turbiną.
Zresztą i u nas na forum nie pamiętam żeby ktoś był zmuszony do wymiany dwumasy w SS ew. niech ktoś poprawi. A wtryski - no cóż w każdym samochodzie z wtryskami mogą siąść.
Ostatnio widziałem zdaje się temat w którym ktoś regenerował 3 wtryski i chyba tragedii finansowej nie było.
Zresztą ja kupiłem od handlarza w przebiegu - klasyczne 178 kkm i 3 lata ponad bez większych przygód jeżdżę (odpukać).
Nie demonizowałbym DIDa podobnie jak GDI - każdy ma swoje zalety a niestety na wadliwy egzemplarz możesz nawet w salonie Ferrari trafić nie ma reguły.
A co do Gala to wydaje mi się że ma więcej typowych usterek niż SS - szczególnie że w SS zazwyczaj dotyczą one pierdół - przednia maska, wycieraczka tylna, przełączniki szyb, krańcówki drzwi - raczej nic co by Ci wóz unieruchomiło na dłużej.

Co do egzemplarza rzeczywiście fotele to jakaś rzeźba właściciela - zdaje się że w SS skór nie było przynajmniej nigdy takiego nie widziałem a poza tym kolorystycznie nie pasuje do tapicerki. Według mnie powinny być normalne jasnoszare materiałowe przy tym kolorze dołu deski rozdzielczej. Co do poduszki to polecałbym się jednak upewnić - często koniecznością jej wymiany ludzie tłumaczą tłuczącą się dwumasę.

cesarz - 19-06-2013, 15:16

Ja nie demonizuję :) ale widze po znajomych i ich TDCI fordowskich jak to się sypie :)

Choć może renówka tak jak PSA i Fiat lepiej sobie radzą z tematem jednak?

jewiurz - 19-06-2013, 15:26

Skóry bywały oryginalnie. W tym egzemplarzu są z wersji angielskiej :mrgreen:
marecki338 - 19-06-2013, 20:45

mam space stara z oryginalnym przebiegiem 250 tys . wszystko działa silnik nie pali oleju , dwumasa żyje , wszystko co jest sprzedawane w Polsce ma przebieg na zamówienie polaka czyli 170 - 189 tys. na zachodzie auta z przebiegami mniej niż 200 tys nie istnieją tak samo jak dziewice.
drtymf - 20-06-2013, 09:15

cesarz napisał/a:
Ja nie demonizuję :) ale widze po znajomych i ich TDCI fordowskich jak to się sypie :)

Choć może renówka tak jak PSA i Fiat lepiej sobie radzą z tematem jednak?


No TDCi to jednak inna bajka - szczególnie, że większość takich Fordów to poflotowe z 5 miliona na karku.Jakieś 4-5 lat temu Mondeo to był hit we flotach - każdy większy wóz flotowy to był taki.

futrzany - 20-06-2013, 21:41

A taka ciekawostka miałem scenica 2003 z silnikiem dci 102 km i o dziwo nie miał dwu masy a space star ma każdy z did silnikiem
robertdg - 20-06-2013, 22:29

futrzany napisał/a:
A taka ciekawostka miałem scenica 2003 z silnikiem dci 102 km i o dziwo nie miał dwu masy a space star ma każdy z did silnikiem
Scenic Igen po lifcie zapewne
kamyczekc - 29-09-2013, 21:57

Kupiłem żonie Space Stara z silnikiem 1,9 DID 75 kW i tylko dlatego, że już 3 lata jeżdżę volvo v40 z tym samym silnikiem i nic się nie dzieje. Volvo przejechało ze mną 40 tys km. Kupione w 2010r na liczniku miało 177 tys, zapewne ustawione pod sprzedaż. Wymieniam olej i filtry co roku i cieszę się jazdą. I wszystkim życzę radości z jazdy :) tymi dieselkami, a części w necie pod dostatkiem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group