Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Wahacze i Zegarki:)
karol93r - 21-06-2013, 12:00 Temat postu: [Cari 1.9TD] Wahacze i Zegarki:) Witam! Po zrobieniu glowicy zabieram sie do wmiany wahaczy przednich dolnyh no ale trzeba sie rozejrzec za czyms lepszym wiec jakie i w jakiej cenie byscie doradzili kupic??
I czy ktos zabieral sie kiedys za rozbieranie zegarow?? mam zamiar wymienic w nim tarcze tylko jak sie za to zabrac??
Bizi78 - 21-06-2013, 18:03
Jak wyjąć zegary masz tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...t=70028&start=0
Co do wymiany tarcz to podpytaj usera:
http://forum.mitsumaniaki...light=zerosuper
przemi3010 - 21-06-2013, 19:59
Odn. wahaczy to sprawa jest wymiana jest prosta wystarczy wykręcić 4 sruby i stabilizator.
Nie potrzeba kanału zwykły podnośnik wystarczy.
Polecam wymienic cały wahacz, a nie bawić się w wymiane swożnia tulei i poduszki, ja wymieniałem poszczególne elementy i się przejechałem na tym ze sworzeń zaczoł mi się wysuwać i musiałem wspawać.
pozdrawiam
mlun - 21-06-2013, 20:32
przemi3010, jak Ci się zaczął wysuwać to robota skopana albo zły sworzeń. Chyba że masz wersje po liftową to tam jeszcze jakaś rzeźba jest bo teoretycznie sworznie są niewymienne.
wichura1 - 25-06-2013, 08:50
Polecam sworzeń 555 (tyko made in Japan, jest droższy od Chińczyka cena około 80PLN) wciska się na prasie, a dodatkowo z drugiej strony jest zabezpieczony pierścieniem Segera.
Przemi3010, jeżeli uszkodzony sworzeń w czasie wyciskania na prasie przechylił się, mógł uszkodzić gniazdo i dlatego ci się wysuwał. Nie miałeś zabezpieczenia z drugiej strony?
Mlun przed liftem, też są niewymienne.
mlun - 25-06-2013, 09:15
Jak to przed liftem są nie wymienne? Zawsze na forum były posty, że poliftowe carismy mają z tym problem i trzeba np. obspawać lekko?
plecho1 - 25-06-2013, 09:22
Jeśli chodzi o Carismy poliftowe, to spotkałem się z dwoma rodzajami sworzni. Brat ostatnio kupował i przed zakupem musiał zobaczyć jakie ma. Ja w poprzedniej Carismie GDI wymieniałem i nic nie trzeba było spawać, wystarczyło wprasować.
Adrian.7 - 25-06-2013, 23:26
ja w u sb w gdi po lifcie zrobiłem bład (oszczedności) zamiast wymienić całe wahacze wyciołem i wspawałem nowe sworznie do tej pory tego żałuje bo musiałem to poprawiać
plecho1 - 26-06-2013, 09:26
Jak to wspawałeś? W sworzniu jest smar i pewnie elementy z tworzywa więc po takiej operacji sworzeń pewnie nadawał się do wymiany.
wichura1 - 26-06-2013, 11:22
mlun napisał/a: | Jak to przed liftem są nie wymienne? Zawsze na forum były posty, że poliftowe carismy mają z tym problem i trzeba np. obspawać lekko? |
Mitsubishi nie przewiduje wymiany sworznia, więc niewymienne. To co jest na rynku, to alternatywy wymiany wahacza.
plecho1 - 26-06-2013, 13:17
Dobrze, że Mitsubishi chociaż tak to zbudowało i mimo że nie wymienne to jednak wymienić się da. W wielu autach jest to zupełnie niewymienne i za dobry wahacz trzeba trochę zapłacić.
karol93r - 26-06-2013, 15:53
Wjechalem na kanal i wyglada na to ze tylko swoznie sa do wymiany ta "niewymienialna" tulejka niema luzu ale myslalem ja wymienic odrazu tylko jak ?? czy sa jakies zammieniki?
a guma od stabilizatora przy ruszaniu jej za pomoca łomika miala b. maly luz czyli jest w porzadku jedynie te swoznie czekam do 1 i zabieram sie za wymiane
|
|
|