Nasze nieMiśki ;-) - GT
Matejko - 24-06-2013, 23:33 Temat postu: GT Szukałem, szukałem i znalazłem - były dwa warunki - zdrowa buda i brak rdzy
po obejrzeniu 5sztuk w stanie lepszej lub gorszej agonii, nie wspominając o jednym "rodzynku" - tu jest , który po umówieniu na oględziny - nagle nie mógł być zobaczony, tylko dopiero na następny dzień...
Pech sprzedającego, że widziałem te alfę na lawecie, jak już obejrzałem ten "idealny" żal(ulana olejem z silnika i wspomagania, zawór podciśnienia wsadzony z golfa tdi, opony każda z innej parafii, nie wspominając już o całej lakierowanej budzie i korozji na podłodze) to się zapytałem co robiła na lawecie, oczywiście on, że to niemożliwe itp. a jak podałem adres gdzie stała - to gość: ale ona tylko stała na tej lawecie...[poinformowałem go żeby się szybko oddalił póki jeszcze została mi odrobina cierpliwości]
Świeże śruby na turbo i wydechu sugerowały coś zupełnie innego.
I już miałem wyjeżdżać nawet do Leszna, ale w oczekiwaniu na szofera - myślę: sprawdzę czy nie ma czegoś nowego.
I jest wystawione 10 minut wcześniej, dzwonie, a gość, że jak dziś przyjadę to zrobi mi taka cenę że uuuuu(chciałem robić Leszno, Rawicz, Wrocław-wyszłoby z 500km, a września to 80km w jedną stronę).
Obejrzałem, stargowałem, dogadałem opłaty przez nich i mój zakup na fakturę w cenie umówionej wcześniej z umową "na Niemca", a na koniec dobiłem jeszcze, że zapłacę pod domem:)
Była środa, sprzedający, że zanim załatwi papiery to najwcześniej w poniedziałek mi dostarczą pod dom auto.
A tu w czwartek niespodziewajka - dzwoni i że ktoś tam był w Poznaniu i wszystko załatwił i że mi przywiezie.
No i zajechała:
2006r.
jak widać wszystko bez ksenonu(spryskiwacze są bo jest ze Szwajcarii z pakietem zimowym) i nawigacji.
No i nawet nie wiedziałem, że kupuje tak szczególne auto - obecnie w Polsce nie ma na sprzedaż GT z całym jasnym wnętrzem!!
Silnik - no i tu klęska,gdyby nie to że ma być w miarę oszczędne - kupiłbym V6 - ale jest 1.9jtd - oczywiście sztanga od klap leży luzem, klapy luźne, ale kolektor alu - czyli nie wypadną, można je wywalić i zaspawać dziury.
Zawieszenie standard - przekładnia do regeneracji, reszta wahaczy o dziwo w porządku.
18" są, gleba jest, ale zwisy większe niż w galancie bo nie trę zderzakiem przy wjeżdżaniu i wyjeżdżaniu z garażu.
Na przebieg nie patrzałem - ale się trafił pewny 121 tys km(niedawno był przegląd - filtr oleju wygląda jak nowy no i oryginał,
Ogólnie to nawet nie wiem jak jeździ bo dopiero dziś zrobiłem przegląd i ubezpieczenie, którego nie zdążyłem odebrać...
subarumax - 25-06-2013, 00:07
Myślę, że akurat trafiłeś na tego lepszego diesla. Ma niezłego kopa, turbo dziura praktycznie nie występuje i w miarę niedużo pali. Co prawda nie ja jeździłem, ale tę opinię podziela wiele znanych mi osób.
Co do samej Alfy - ich stylistyka zawsze odbiegała od moich ideałów, ale akurat GT jest na mój gust jedną z ładniejszych Alf. Gratuluję zakupu
Fragu - 25-06-2013, 08:08
Matejko, gratulacje zakupu niech się sprawuje i żebyś miał co drugi wahacz gratis )
SIlniczek spoko, daj mu wirusa i będzie śmigać
Rafal_Szczecin - 25-06-2013, 08:27
Alfisci pierniczeni
Hubeeert - 25-06-2013, 13:00
Gratulacje
http://www.straeulimotorsport.ch/ - na klapie masz ich naklejkę
Hubeeert - 25-06-2013, 13:03
Sprzedają tez takie dodatki tuningowe do samochodu:
Marcin-Krak - 25-06-2013, 13:33
Mitsualfomaniacy będzie się to forum jak nic nazywało
Bryka całkiem całkiem. Niech będzie kolejną zadającą kłam obiegowej opinii
Matejko - 25-06-2013, 14:25
Hubeeert napisał/a: | na klapie masz ich naklejkę |
nie dalo sie nie zauwazyc
a strone znam na pamiec jak i kontaktu takze dokonalem
bart1924 - 25-06-2013, 17:29
Gratuluję zakupu! Chciałbym taką felgę, to jest 18"?
Żeby wyjąć kolektor ssący musisz rozpinać rozrząd i wyjąć pompę, na Twoim miejscu zaspawałbym i miałbym spokój do końca. Przy okazji wyczyścisz kolektor bo pewnie szlamu co nie miara, tak samo jak w klapie gaszącej i zaworze EGR który rodziłbym częściowo zaślepić (zaślepka z 4 dziurkami).
Przekładnia norma, jak ktoś nie regenerował to pewnie wkrótce będzie.
Zrobisz na tip top i nie będziesz żałował
Niech się sprawuję i życzę jak najmniej problemów z wahaczami pozdro!
Matejko - 25-06-2013, 17:54
bart1924 napisał/a: | Żeby wyjąć kolektor ssący musisz rozpinać rozrząd i wyjąć pompę |
no wlasnie nie trzeba, przykreca sie kolo rozrzadu do obudowy i wybija z niego pompe
bart1924 napisał/a: | na Twoim miejscu zaspawałbym i miałbym spokój do końca |
tak też zamierzam zrobić + program bez klap + wylaczenie i zaslepienie egr
Tak to 18"
Ogolnie musze dokupic jedna taka jak na foto albo
bo mam 3 te szprychowe i jedna jw.
najwazniejsze ze szerokosc i et maja identyczne
bart1924 - 25-06-2013, 18:41
Jeśli nie trzeba to luks!
Te felgi są świetne, jak będzie przypływ gotówki to szukam takich
Edit: Ten kolokwializm zaliczamy do wulgaryzmów.
fj_mike - 26-06-2013, 20:37
Jeeeez, powala wyglądem
Gratuluję nabytku
Matejko - 26-06-2013, 23:22
w galancie przez caly okres uzytkowania wymienilem 2 zarowki h7, 2 od podswietlenia tablicy i 2 w lampie tyl.
alfa pochlonela juz 2*h7, 2*w5w, p21/5W
bumbum - 26-06-2013, 23:49
Warto nawiązać kontakt z dobra hurtownia elektryczna
Przyjemna bestia, a w dodatki tuningowe należałoby kogoś ubrać
bart1924 - 27-06-2013, 00:03
Matejko napisał/a: | w galancie przez caly okres uzytkowania wymienilem 2 zarowki h7, 2 od podswietlenia tablicy i 2 w lampie tyl.
alfa pochlonela juz 2*h7, 2*w5w, p21/5W |
Jakbyś kiedyś wymieniał przednie pozycyjne to nie kupuj H6W (oryginalne), tylko kup zwykłe T4W i spiłuj jeden bolec.
One się często przepalają i kosztują 5x więcej, a jak wymienisz na T4W to wymienisz raz i zapomnisz o przepalaniu.
|
|
|