To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,4 gdi kombiaczek INVECT II dupowoz

dr.lolek - 26-06-2013, 15:49
Temat postu: Galant 2,4 gdi kombiaczek INVECT II dupowoz
Ogolnie jutro jade po to auto juz je ogladalem ze 3 razy, spodobala mi sie jazda nim, ten agresywny "ryj" i stwierdzilem wraz z moja kobitka ze kupie sobie cosik takiego, w sumie jak czytalem o tym GDI to kazdy pisze jakie to gowno jest, jednak stwierdzilem ze i tak bede jezdzil w czystej benzynie wiec mi to lata, a vki nie chce do upalania mam inne auto, to ma byc taki pseudo rodzinne auto gdzie mozna nim jechac na wakacje etc

ogolnie na mitasubiszi nie znam sie raz mialem jakiegos lancera i tyle

ogolny zarys, auto z niemcowni przebieg niby 157tys, serwisowany do 2009r sknczyl sie na przebiegu 130tys, takze jakos moze ma taki przebieg, aczkolwiek malutko mnie to obchodzi :)

zarys auta


rok 1999

kombiak

sreberko

skrzynia: INVECT II -tiptronik taki

tempomat


-4x AIR BAG

-RADIO CD SONY +FABRYCZNE NAGŁOŚNIENIE 8 GŁOSNIKÓW

- KLIMATRONIC :D

-DUŻY SZKLANY SZYBERDACH

-ALUFELGI 15

-4X ELEKTRYCZNE SZYBY, jedna cos sie przycina, ale to sie zrobi

-ELEKTRYCZNE LUSTERKA

-KRATKĘ + ROLETĘ BAGAŻNIKA

-PRZYCIEMNIONE WSZYSTKIE DOZWOLONE W PL SZYBY FOLIĄ ODBIJAJĄC PROMIENIE SŁONECZNE

- ŚWIATŁA KSENONOWE




po rozmowie z wlasicielem, mowil ze autem mozna zejsc do okolo 8L w mieszanym wiec mi by pasowalo, auto zadbane, otarte na zderzaku tylnym, nadkola okej ranty drzwi takze, auto w miare zrywne, chociaz jak na 2,4 i te 150hp po przejsciu z mojego auta, klekota 190 hp dosc nie mile odczucie, ale przyzwyczaje sie,

co bede chcial miec
kolo 17"
omalowac zderzak
i ja wiem co mozna wiecej zrobic w japoncu?
zazwyczaj jezdzilem szwabskimi autami
zabawka do upalania 1,9tdi



jutro jak przyprowadze mitasubiszi bedzie wiecej zdje

Iron.Falcon - 26-06-2013, 16:34

dr.lolek napisał/a:
w sumie jak czytalem o tym GDI to kazdy pisze jakie to gowno jest

legendy powtarzane przez ludzi którzy nie mieli z silnikiem najczęściej żadnej styczności....

dr.lolek napisał/a:
po rozmowie z wlasicielem, mowil ze autem mozna zejsc do okolo 8L w mieszanym wiec mi by pasowalo

jeszcze nie zacząłem liczyć swojego spalania ale w przyszłym tygodniu robie 1500km trasę więc już będzie jakiś zarys. Patrząc na spritmonitor.de średnie spalanie dla tego motoru wychodzi równo 9.5l więc z cyklem mieszanym na poziomie 8l może być ciężko... ale jest sporo osób mieszczących się w 8.5

dr.lolek napisał/a:
i ja wiem co mozna wiecej zrobic w japoncu?

wyczyść mu przepustnicę i kolektor dolotowy 8)

dr.lolek - 26-06-2013, 16:41

na wekendzie sie ogarnie jak bede mial wolne, bo juz nieco czytalem o tym, ze nagar sie osadza na tych elementach, jestem dobrej mysli ze silnik odwdzieczy sie bezawaryjnoscia, i "niskim" spalaniem po czysczeniu, wymianie siwiec paskow rozrzadu oleju etc

jestem ciekaw jak to bedzie :mrgreen:

Bartek - 26-06-2013, 16:49

Iron.Falcon napisał/a:
dr.lolek napisał/a:
w sumie jak czytalem o tym GDI to kazdy pisze jakie to gowno jest

legendy powtarzane przez ludzi którzy nie mieli z silnikiem najczęściej żadnej styczności....


Niestety nie do końca legendy, a ci co mieli styczność z takimi silnikami i wiedzą o nich całkiem sporo powtarzają - GDi to super technologia, ale..... nie w naszej szerokości geograficznej, gdzie substancja sprzedawana na stacjach benzynowych szumnie i na wyrost nazywana jest benzyną

Iron.Falcon napisał/a:

dr.lolek napisał/a:
po rozmowie z wlasicielem, mowil ze autem mozna zejsc do okolo 8L w mieszanym wiec mi by pasowalo

jeszcze nie zacząłem liczyć swojego spalania ale w przyszłym tygodniu robie 1500km trasę więc już będzie jakiś zarys. Patrząc na spritmonitor.de średnie spalanie dla tego motoru wychodzi równo 9.5l więc z cyklem mieszanym na poziomie 8l może być ciężko... ale jest sporo osób mieszczących się w 8.5


Taaa a po czym poznać, że sprzedawca samochodu kłamie?
.
.
.
.
.
.
.
otwiera usta.

Spalenie 18l w mieście jest możliwe, 8 na trasie NIGDY nie uzyskałem (miałem 2 szt. GDi napiszę nowemu userowi w sekrecie ;) )

Iron.Falcon napisał/a:

dr.lolek napisał/a:
i ja wiem co mozna wiecej zrobic w japoncu?

wyczyść mu przepustnicę i kolektor dolotowy 8)


Po takim bajkopisarzu - to co wyżej + pełny przegląd z rozrządem, pompą wody, napinaczem. Filtry włącznie z paliwa. Pełny przegląd zawieszenia - wielu "mechaników" sobie z nim nie radzi, a kończy się to rozpięciem sworznia prostego wahacza

PS. Bezawaryjność i GDi to niestety 2 słowa, które nie powinny pojawiać się zbyt blisko siebie
PS2. wymiana rozrządu tylko u kogoś, kto wie co to znaczy wałek balansowy i że ustawienie na znakach tego silnika daje tylko 33.3% szans na prawidłowe jego działanie

Iron.Falcon - 26-06-2013, 17:00

Bartek napisał/a:
Niestety nie do końca legendy, a ci co mieli styczność z takimi silnikami i wiedzą o nich całkiem sporo powtarzają - GDi to super technologia, ale..... nie w naszej szerokości geograficznej, gdzie substancja sprzedawana na stacjach benzynowych szumnie i na wyrost nazywana jest benzyną

tankuje tylko szkopskie 98 więc jeden problem mniej mnie dotyczy 8)

Bartek napisał/a:
Spalenie 18l w mieście jest możliwe, 8 na trasie NIGDY nie uzyskałem

hmm, 18 ?? delikatnie mówiąc musiałeś bardzo tego chcieć.

najbardziej nieekonimiczny użytkownik GDI średnie 11,76 a maksymalne 13,62
8,67 l na dystansie 81.944 km
8,45 l na dystansie 33.343 km

dr.lolek - 26-06-2013, 17:05

mam corrado wiec wiem co to znaczy kiedy auto ktore ma focha, takze tym sie nie przejmuje, bedzie problem to sie kupi rozbitka i sie swapnie 8)

jakby mial palic 18 to niezla padlina musiala by byc, mialem auta z duzymi motorami i zeby palil 18 trzeba bylo je niezle katowac :twisted:

Bartek - 26-06-2013, 17:10

Wiesz..... mniej Cię dotyczy, ale jednak - Mitsu po wprowadzeniu GDi na rynek europejski dość szybko wymyślało kity czyszczące do układu dolotowego w postaci maszyny wtłaczającej substancję czyszczącą, później ją odciągając..... W cywilizowanej części europy czyszczenie co 150-200 kkm, Polska - 10-30 kkm, Rosja 5 - zgadnij skąd czerpiemy najwięcej wiedzy o GDi

Piszemy oczywiście o automacie - manual pali 2-3 l/100 mniej

Iron.Falcon - 26-06-2013, 17:14

Bartek napisał/a:
Wiesz..... mniej Cię dotyczy, ale jednak - Mitsu po wprowadzeniu GDi na rynek europejski dość szybko wymyślało kity czyszczące do układu dolotowego w postaci maszyny wtłaczającej substancję czyszczącą, później ją odciągając..... W cywilizowanej części europy czyszczenie co 150-200 kkm, Polska - 10-30 kkm, Rosja 5 - zgadnij skąd czerpiemy najwięcej wiedzy o GDi

Tu zgadzam się w 100%. Ja w zeszłym tygodniu zrobiłem profilaktycznie czyszczenie... tragedii nie było.

Bartek napisał/a:
Piszemy oczywiście o automacie - manual pali 2-3 l/100 mniej

mimo wszystko :twisted: tu musiała być dyyyyynamiczna jazda :wink:

dr.lolek - 26-06-2013, 17:16

sprawdze jutro spalanie jak go przyprowadze do domq, ale roznica spalania 2l -3l przy automacie tez ciezko wierzyc mialem 2,8v6 w audi ten sam model i dwie skrzynie tiptronik i manual. tip lepiej wychodzil w miescie niz manual :mrgreen:

no ale nie bede sie zarzekal, moze mitasubiszi musi wiecej palic, jak bedzie palilo tyle co 3,0 v6 wiec decyzja bedzie prosta :twisted:

Bartek - 26-06-2013, 17:24

dr.lolek, nie twierdzę, że przy spokojnej jeździe, ale ten wynik jest do uzyskania w przeciwieństwie do 8..... Ten sam silnik w Space Wagonie z automatem pali standardowo 14-15 - jest po prostu za słaby do tak ciężkiej budy i automatu

a auto nie było padliną, bo miało jak je kupiłem miało potwierdzone 123 000 km przebiegu i ciut ponad 1/3 wieku Twojego ;) i jeździ do dziś bez żadnych remontów (poza standardem w GDi czyli czyszczeniem dolotu, wymianą popychaczy zaworowych) u forumowicza z którym mam stały kontakt

dr.lolek - 26-06-2013, 17:26

zobaczymy Panowie ;) spieral sie nie bede nie mam wiedzy na temat japoncow, wiec przekonam sie na walsnej skorze i napewno napisze tutaj co i jak ;)

a w wygladzie mozna cos zmienic zeby auto bylo "ladniejsze" ale bez wiochy 8)

Bartek - 26-06-2013, 17:32

dr.lolek, wybór Galanta z tipem uważam za 100% słuszny, tylko to GDi..... W Space Wagonie nie ma wyboru, więc wyrwałem chwasta z korzeniami, zapakowałem tam jedynie słuszny silnik i cieszę się z jazdy ;)

Jeździłem GDi 4 latka, więc tragedii nie ma, ale słodko też nie jest

dr.lolek - 26-06-2013, 17:34

Bartek, mam nadzieje ze bedzie dobrze, a jesli nie to cos sie wymysli ;)
a ta skrzynia to jest superowa 100km/h 2,200 obrotow :shock:

Iron.Falcon - 26-06-2013, 17:55

dr.lolek napisał/a:
100km/h 2,200 obrotow
w manualu mam ciut poniżej 2500
dr.lolek - 27-06-2013, 18:29

pierwszy wynik jazda emerycka trasa 6,2 :lol:
nastepne efekty czas pokaze

zimne luty przy zegarku poprawione :mrgreen:







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group