Lubuskie - ZLOT 2013 - Kraków TUŻ TUŻ 
						
												 Tomek - 08-07-2013, 09:57 Temat postu: ZLOT 2013 - Kraków TUŻ TUŻ Kochane Mitsumaniaczki, Kochani Mitsumaniacy
 
 
 
Do zlotu pozostało już na prawdę niewiele dni.
 
Przypominamy, że ogólne informacje na temat zlotu znajdziecie tutaj:
 
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=79660
 
 
Zostało już kilka ostatnich dni na zapisy na koszulkę zlotową, szczegóły:
 
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=79630
 
 
W trakcie zlotu będzie można m.in. zakupić okolicznościowe kubki, gadżety z klubowego sklepiku; skorzystać z hamowni (http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=81122).
 
 
Nadal pozostaje wolnych trochę pokoi, więc proszę śmiało zgłaszać się do mnie (tomek84) na PW.
 
 
 
 
Gorąco pozdrawiamy i czekamy na WAS.
 
Organizatorzy ZLOTU 2013 
 
 
[ Dodano: 25-07-2013, 12:19 ]
 
Panie i Panowie
 
Mitsumaniaczki i Mitsumaniacy
 
 
!!! TO JUŻ ZA TYDZIEŃ !!!
 
 
Nadszedł ostateczny czas, żeby podzielić się z Wami szczegółami na temat Zlotu 2013.
 
 
Poniżej ramowy plan zlotu:
 
 
Piątek:
 
 
09:00: Otwarcie bram
 
09:00 - do późnej nocy: Przyjazd zlotowiczów i kwaterowanie w pokojach
 
19:00: Oficjalne rozpoczęcie Zlotu AD 2013
 
20:00: Integracja (Dyskoteka i grillowanie)
 
 
Sobota:
 
08:00 - 18:00: Głosowanie na "auto Zlotu/wg kategorii"
 
10:00 - do ostatniego klienta: - Hamownia
 
10:00 - 14:00: Atrakcje i zabawy dla dzieci
 
10:00 - 11:00: Atrakcja zlotowa
 
12:00 - 16:00: Konkursy
 
16:00 - 17:00: Mecz piłki nożnej (północ vs. południe)
 
17:00 - 18:00: Licytacja na rzecz akcji "MitsuManiaki Dzieciom"
 
20:00: Integracja (Dyskoteka i grillowanie)
 
 
Niedziela
 
 
11.00: Rozdanie nagród i oficjalne zakończenie Zlotu AD 2013
 
15:00: Ostateczny czas na opuszczenie pokoi
 
 
 
 
Korzystając z okazji chcieliśmy Wam przekazać kilka ważnych informacji:
 
 
1. nadal pozostaje otwarta kwestia hamowni, prosimy o wpisywanie się na listę - http://forum.mitsumaniaki...t=81122&start=0
 
2. w trakcie zlotu będzie można nabyć, drogą kupna klubowe gadżety (naklejki i ramki pod tablice rejestracyjne oraz zlotowe kubki i koszulki - ilość ograniczona)
 
3. bardzo prosimy (w miarę możliwości) o zabranie ze sobą turystycznych grilli, krzesełek, stolików
 
4. psy i psiaki - mamy zgodę dyrekcji HOSTELU na przywiezienie psów, jednak pod warunkiem, że psy nie będą się w tam męczyć (np. nie będą zostawione w pokoju na cały dzień). Drugi warunek - zakaz wprowadzania psów ras niebezpiecznych.
 
5. w razie potrzeby, do waszej dyspozycji jest na miejscu PRALNIA (oczywiście proszek we własnym zakresie)
 
 
 
CZEKAMY NA WAS,
 
 
Organizatorzy 
 
 
[ Dodano: 25-07-2013, 12:19 ]
 
Panie i Panowie
 
Mitsumaniaczki i Mitsumaniacy
 
 
!!! TO JUŻ ZA TYDZIEŃ !!!
 
 
Nadszedł ostateczny czas, żeby podzielić się z Wami szczegółami na temat Zlotu 2013.
 
 
Poniżej ramowy plan zlotu:
 
 
Piątek:
 
 
09:00: Otwarcie bram
 
09:00 - do późnej nocy: Przyjazd zlotowiczów i kwaterowanie w pokojach
 
19:00: Oficjalne rozpoczęcie Zlotu AD 2013
 
20:00: Integracja (Dyskoteka i grillowanie)
 
 
Sobota:
 
08:00 - 18:00: Głosowanie na "auto Zlotu/wg kategorii"
 
10:00 - do ostatniego klienta: - Hamownia
 
10:00 - 14:00: Atrakcje i zabawy dla dzieci
 
10:00 - 11:00: Atrakcja zlotowa
 
12:00 - 16:00: Konkursy
 
16:00 - 17:00: Mecz piłki nożnej (północ vs. południe)
 
17:00 - 18:00: Licytacja na rzecz akcji "MitsuManiaki Dzieciom"
 
20:00: Integracja (Dyskoteka i grillowanie)
 
 
Niedziela
 
 
11.00: Rozdanie nagród i oficjalne zakończenie Zlotu AD 2013
 
15:00: Ostateczny czas na opuszczenie pokoi
 
 
 
 
Korzystając z okazji chcieliśmy Wam przekazać kilka ważnych informacji:
 
 
1. nadal pozostaje otwarta kwestia hamowni, prosimy o wpisywanie się na listę - http://forum.mitsumaniaki...t=81122&start=0
 
2. w trakcie zlotu będzie można nabyć, drogą kupna klubowe gadżety (naklejki i ramki pod tablice rejestracyjne oraz zlotowe kubki i koszulki - ilość ograniczona)
 
3. bardzo prosimy (w miarę możliwości) o zabranie ze sobą turystycznych grilli, krzesełek, stolików
 
4. psy i psiaki - mamy zgodę dyrekcji HOSTELU na przywiezienie psów, jednak pod warunkiem, że psy nie będą się w tam męczyć (np. nie będą zostawione w pokoju na cały dzień). Drugi warunek - zakaz wprowadzania psów ras niebezpiecznych.
 
5. w razie potrzeby, do waszej dyspozycji jest na miejscu PRALNIA (oczywiście proszek we własnym zakresie)
 
 
 
CZEKAMY NA WAS,
 
 
Organizatorzy
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |