Pajero II - [2.5 TD] spinka poszerzenia blotnika
kedas1 - 13-07-2013, 22:10 Temat postu: [2.5 TD] spinka poszerzenia blotnika Witam
Panowie gdzie moge kupic spinki mocujace poszerzenia blotnikow
U-96 - 04-08-2013, 10:51
Witam
Serwis albo szrot, nie spotkałem zamienników
ps.
Ja w swoim przykręciłem wkrętami od wewnątrz z odpowiednio większymi podkładkami
Wkręty oczywiście wkręcaj w mocowania w poszerzeniach i dobierz odpowiedniej długości
aby nie wyszły na zewnątrz bo będzie kicha, pomiędzy podkładkę a blachę błotnika potrzeba
włożyć elastyczny dystans (również od wewnątrz) około 10 mm wysokości, polecam uciąć taką tulejkę z gumowego węża.
W moim dodatkowo kilka mocowań w poszerzeniach było urwanych, więc musiałem kombinować, z pomocą przyszedł patex - mocny klej montażowy
W miejsce zerwanych mocować przykleiłem krótkie śruby 6 x 10 mm i następnie od wewnątrz przykręciłem nakrętkami z podkładkami. Trzyma jak psy dziada.
Lub zawieść do gościa co klei plastiki aby przyspawał zerwane.
Pozdr.
jawaldek - 04-08-2013, 17:26
U-96 napisał/a: | Ja w swoim przykręciłem wkrętami od wewnątrz z odpowiednio większymi podkładkami
Wkręty oczywiście wkręcaj w mocowania w poszerzeniach i dobierz odpowiedniej długości
aby nie wyszły na zewnątrz bo będzie kicha | i bedzie kicha szybciej niż się spodziewasz ->> w tych miejscach ruda szybko weźmie się do roboty.
Wracając do szukania spinek to w sklepach motoryzacyjnych jest ich dostatek i jakieś można dopasować, pod warunkiem że ma się choć jedną na wzór->> znacznie ułatwia to szukanie. Jak nie ma na wzór to kursowanie od sklepu do samochodu i mierzenie.
U-96 - 07-08-2013, 07:25
Waldek
Nie masz racji co do rudej.............
Oryginalna spinka - coś na wzór podkowy jest również mocowana wkrętem, wkręt ją rozpiera i mocuje w błotniku w dedykowanym otworze.
Oczywiście nic nie jest doskonałe nawet oryginał, woda błoto i sól ma tam dostęp i prędzej czy później ruda tam zagości na pewno o ile już tam nie mieszka. Ale od czego są preparaty zapobiegawcze.
Spinek podobnych do oryginału szukałem w sklepach i nie znalazłem
Mój sposób mocowania jest dokładnie taki sam jak w oryginale tylko przy użyciu łatwo dostępnych materiałów, wkręt przechodzi przez otwór w błotniku, i nie mam kontaktu z metalem - jak w oryginale, + podkładka i tulejka, jak ktoś potrzebuje to rozrysuję jesli opis jest nie jasny.
Całość nie zaszkodzi spryskać potem preparatem woskowym do profili - ja tak zrobiłem i 2 lata ani śladu rudej.
Pozdr.
jawaldek - 07-08-2013, 08:38
U-96 napisał/a: |
Całość nie zaszkodzi spryskać potem preparatem woskowym do profili - ja tak zrobiłem i 2 lata ani śladu rudej. | tak mi mów od razu
Jakieś zdjęcie jak taka spinka wygląda to możesz zamieścić U-96 napisał/a: | , wkręt ją rozpiera i mocuje w błotniku w dedykowanym otworze. | ->> to nie to samo co U-96 napisał/a: | Ja w swoim przykręciłem wkrętami od wewnątrz |
Nie żebym się czepiał
Może podpasują uchwyty do mocowania podpórki od maski silnika,te uchwyty co trzymają podpórkę przy karoserii przy "nie korzystaniu z podpórki"
lukas 78 - 07-08-2013, 22:55
oryginalna spinka ma nr MB696641 i kosztuje 4-5 zł w ASO
|
|
|