Nasze Miśki - Lancer Evo IV
Seiji - 15-07-2013, 01:40 Temat postu: Lancer Evo IV
MODEL: 1996, CN9A SNGF Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR, 5d, W83C Scotia White, JDM Import 2008.08
SILNIK: 4G63T XH (Evolution V), 1998.6cc, DOHC, MPI 510CC, Denso VW22 spark plugs, Evo IX Oil Cooler, K&N HP-1004 Oil Filter, Motul 300V 5W40 Power, 280 PS (206 kW; 276 hp) 373 Nm @ 3000 rpm (stock)
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr OEM, Airbox OEM, intercooler JPerformance 609x304x76 mm, HKS 3" IC piping, Samco hoses, SARD Racing Blow Off Valve
CHŁODZENIE: chłodnica JPerformance 375x658x42 mm, Motul Inugel Optimal
NADWOZIE: OEM Evolution IV GSR
UKŁAD WYDECHOWY: A'PEXi N-1 Downpipe + Decat, A'PEXi PRO N-1 Catback, A'PEXi N-1 Exhaust (JDM SR JASMA)
ECU: Evolution IV MD334794
TURBO: TDO5HR-16G6/10.5 Model - 49178-01520 (Evolution V)
UKŁAD HAMULCOWY PRZÓD: tarcza Brembo 320mm wentylowana/nawiercana/nacinana, klocki Ferodo DS3000, zaciski Brembo 4 pot
UKŁAD HAMULCOWY TYŁ: tarcza Brembo 300mm wentylowane, klocki Brembo, zaciski Brembo 2 pot, szczęki Brembo
UKŁAD NAPĘDOWY: AWD z aktywnym tylnym dyfrem AYC, ABS, skrzynia manual 5 biegów, sprzegło OEM
ZAWIESZENIE: Tein Super Street coilovers (CP9A) przód/tył
FELGI & OPONY LATO: 17" OZ Racing F1 by Enkei JDM (Evolution V), opony Yokohama ADVAN V105S 94Y 225/45/17
FELGI & OPONY ZIMA: 17" Enkei (Evolution IX), opony Kumho 215/45/17,
WNĘTRZE: komplet wnętrza Recaro z Evolution V,
kierownica GSR MOMO,
D1Spec Water Temp Gauge,
HKS Turbotimer IV.
WYPOSAŻENIE: klimatronic,
elektrycznie regulowane i składane lusterka,
antena zintegrowana z tylną szybą,
wycieraczka tylnej szyby,
4 elektryczne szyby,
OEM halogeny PIAA przód,
OEM owiewki szyb,
natrysk wody na intercooler,
OEM rozpórka 3-punktowa przód,
OEM uchwyty bagażnika na trójkąt i apteczkę,
airbag 2szt,
podświetlenie stacyjki.
CAR-AUDIO: JVC KW-XR610, głośniki OEM Mitsubishi
DAILY DRIVEN
ZDJĘCIA:
zima 2014/2015
lato 2014
zima 2013/2014
lato 2013
czerwiec 2013 - po zakupie
wookash83 - 15-07-2013, 21:23
dobrze się zapowiada
londolut - 15-07-2013, 21:38
Gdzie da się ciebie ustrzelić z tą Evolucją ?
Seiji - 15-07-2013, 22:04
londolut napisał/a: | Gdzie da się ciebie ustrzelić z tą Evolucją ? |
Katowice, Sosnowiec, Dąbrowa, i okolice
Nastąpił pierwszy stage "Unpimp die Auto" (wymagany głos Petera Stormare ze znanych reklam Golfa GTI w australii)
tuningowe nalepki poszły out
xenony? no thank you.
na trzeci ogień poleciały nakładki na progi oraz pedały
Po powrocie na śląsk na pierwszy ogień poszły światła, zamiast JP wpadły światła EU
Po lewej
Jak i po prawej
Nie można przecież oślepiać wszystkich na drodze, już wystarczy, że mi się średnio wygodnie jeszcze jeździ
A oto efekt
oczywiście zostało jeszcze trochę czasu
what time is it?
Time to Unpimp die Auto!
tuningowe clear-lexus-style kierunkowskazy? gtfo!
jak po lewej
tak i po prawej
Tuningowe chromowane spryskiwacze? hue hue hue
diody? DOES DIS LOOK LIEK BEEMDABLIU?
uzupełnione zostały też drobne braki jak np ułamana spinka podszybia
oraz brak zaślepki bezpieczników
more soon
Rafano - 15-07-2013, 22:14
Piekne auto. Zycze szerokości
jabberkonto - 15-07-2013, 22:15
Dla mnie jedna z fajniejszych evolucji, do ktorej mozna podpasowac graty z mlodszych evo
ps Akumulator zostawilbym na Twoim miejscu w bagazniku - lepszy rozklad masy, a pod maska wiecej miejsca.
Seiji - 16-07-2013, 00:50
jabberkonto napisał/a: | Dla mnie jedna z fajniejszych evolucji, do ktorej mozna podpasowac graty z mlodszych evo
ps Akumulator zostawilbym na Twoim miejscu w bagazniku - lepszy rozklad masy, a pod maska wiecej miejsca. |
z drugiej strony w bagażniku mniej, a z tego co mi wiadomo to bardzo dobrze w oryginale jest to auto wyważone
Heavy1155 - 16-07-2013, 11:02
no w koncu porzadny thread zalozyles
fajnie wyglada
co do portingu akumulatora to ja tez uwazam ze dobrze zeby byl na swoim miejscu - pod maska
PIMP IT BACK TO STOCK!!! chociaz ja ledy bym zostawil, co do bi-xenonow to masz racje tez nie chcialoby mi sie rzezbic zderzaka pod spryskiwacz no i jeszcze samopoziomowanie zakladac... u nas inaczej plug and play i nikt o nic nie pyta.
masz te kubelki co mi sie tak podobaja... ja mam z evo4 skoro juz wszystko zmieniasz to spoiler tez Ci buchne hahahahahaa to na jaki adres kuriera wyslac?! hahaha
zmien kolka na stock. te nie sa brzydkie ale jednak cos tu nie gra. albo ROTA slipstream'y fajnie sie prezentuja eksponujac tarcze i zaciski
MORE PIX PLS
subarumax - 16-07-2013, 14:00
Cieszę się, że pod Twoją ręką Lancer nie będzie wyglądał jak typowy przedstawiciel ruskiego tuningu.
Szczerze mówiąc zazdroszczę takiej maszyny w takim stanie.
Jeszcze pytania nieco szczegółowe - czy planujesz przekładkę i:
Seiji napisał/a: | śmieszne ilości benzyny |
czyli jakie?
Seiji - 16-07-2013, 17:35
Heavy1155 napisał/a: |
masz te kubelki co mi sie tak podobaja... ja mam z evo4 skoro juz wszystko zmieniasz to spoiler tez Ci buchne hahahahahaa to na jaki adres kuriera wyslac?! hahaha
zmien kolka na stock. te nie sa brzydkie ale jednak cos tu nie gra. albo ROTA slipstream'y fajnie sie prezentuja eksponujac tarcze i zaciski
MORE PIX PLS |
no can do mate ;p
spoiler z EIV mam, a środek mi nie przeszkadza ;p
subarumax napisał/a: | Cieszę się, że pod Twoją ręką Lancer nie będzie wyglądał jak typowy przedstawiciel ruskiego tuningu.
Szczerze mówiąc zazdroszczę takiej maszyny w takim stanie.
Jeszcze pytania nieco szczegółowe - czy planujesz przekładkę i:
Seiji napisał/a: | śmieszne ilości benzyny |
czyli jakie? |
łyknął 7l na 100, nie będę nic ukrywał, nie jestem elyta ze znanych stron o evo a zwykły commoner
co do przekładki to wszystko do niej mam, ale przegląd jest do końca lutego i na razie poczekam sobie i zobaczę, czy się nic nie ruszy w sprawie rejestracji anglików u nas
Heavy1155 - 16-07-2013, 21:31
coz nie spodziewam sie aby tak latwo odpuscili te rejestracje... zwlaszcza ze wozy wszelkiej masci na wyspach sa duzo tansze niz w pl np moj ojciec kupil landrovera freelander za 22k zl w pl w tym stanie w Irlandii mozna je dostac za 800-1000e z oplatami i waznym przegladem...
nawet jesli pozwola rejestrowac angliki to wprowadza cos na zasadzie podatku czy oplaty wyrownawczej bo jak widac na przykladzie powyzej roznica jest potworna. z reszta podalemCi strony na ktorych widac od razu roznice w cenie
rosomak1983 - 17-07-2013, 09:50
Seiji napisał/a: | łyknął 7l na 100, |
Turbo 4x4 palace 7 litrów ??? albo sprawdz skład mieszanki albo cos zle policzyłes.
Seiji - 17-07-2013, 16:30
rosomak1983 napisał/a: | Seiji napisał/a: | łyknął 7l na 100, |
Turbo 4x4 palace 7 litrów ??? albo sprawdz skład mieszanki albo cos zle policzyłes. |
dobrze policzyłem a i afr jest bdb
fakt jest też taki, że na trasie to on boostu za bardzo nie widział
Sycior - 17-07-2013, 17:57
Fajne autko. Chociaż ja bym zostawał boczne kierunki przezroczyste i przednie też takie zrobił ale co kto lubi Ponoć jest też taki projekt że angliki będzie można rejestrować ale np. będą miały zakaz wyprzedzania poza terenem zabudowanym czy coś w tym stylu. Ale te projekty z rejestracją anglików już są prowadzone od kilku lat, także ja bym przełożył i spokój Miałem okazje jechać anglikiem, idzie się przyzwyczaić, ale wyprzedzanie tym jest bardziej ryzykowne i nikt temu nie zaprzeczy
rosomak1983 - 18-07-2013, 00:41
Seiji napisał/a: | fakt jest też taki, że na trasie to on boostu za bardzo nie widział |
no rozumiem ze jazda spokojna był ale dla 4x4 z takim silnikiem wynik taki jest nierealny i nie daje mu wiary. No i jeszcze na kołach 17'' i luznym modyfikowanym wydechu oraz dosc krótkiej skrzyni jaka jest w evo no po prostu absurd jakich mało...
Przyjmujesz zakład ze nie uzyskasz tego wyniku nie tamujac ruchu na drodze na dowolnej trasie drogi publicznej odcinek jakies 200km. ???
|
|
|