[XX-92]Colt C50 i starsze - koszty modyfikacji
Anonymous - 17-01-2007, 01:23 Temat postu: koszty modyfikacji witam
chcialbym sie zapytac ludzi bardziej zorientowanych ile by kosztowala nastepujaca modyfickacja:
auto colt c58 gti
1. wymiana silnika na 4g63t
2, skrzynia do tego silnika
3 zrobienie calego zawieszenia przod tyl wahacze amortyzator sprezyny lozyska etc
4 wymiana hamolcow (jakie tam mozna zmontowac??) na lepsze
5 felgi 15 cali
6 pozozstale sugerowane przerobki
Hubeeert - 17-01-2007, 01:58
Zanim zaczniesz myslec nad swapem poczytaj forum - masz wszystko opisane krok po kroku. A jak dobrze poszperasz to i koszty sie znajda.
Potrzebujesz
1. Silnik ze skrzynia i lapami (sa wieksze poduszki)
2. Hamulce sa OK - jak chcesz wieksze to nie za bardzo wiem z czego oprocz Gala VR4
3. ECU - ori
4. Wiazke przerobic
5. Zawias jak jest dobry zostaw - jest OK. Ewentualnie rozporke daj gorna.
Bedzie troche ciasno miedzy turbo a chlodnica (turbo jest wieksze niz u mnie)
195 beda za waskie z przodu
Poczytaj www.4g61t.org - to popularny swap w USA
Krzyzak - 17-01-2007, 09:03
a jak sie bedziesz chcial pozbyc 4G67 dohc to daj znak - jesli nie bierze oleju i nie ma problemow z glowica, to ja chetnie tez zrobie swap u siebie
Hubeeert - 17-01-2007, 10:45
Krzyzak,
To Basia bedzie miala Colta GTi czy ten swap do Gala
Krzyzak - 17-01-2007, 12:13
Raczej Baska - niedawno widzialem, jak na Allegro oglada CA5 (jej nowe marzenie) a jak wiadomo 4G6x jest bardziej nizabijalna niz 4G9x.
U mnie bylby ten plus, ze pojemnosci by sie zgadzaly, tak trzeba bedzie do UK isc i mieszac. Natomiast ten silnik w C5x to naprawde robi szatana - nawet juz sie rozgladam za jakimis lepszymi hamulcami (wszystko jedno czy bedzie swap czy nie to jednak widziec (swiatla) i hamowac jest najwazniejsze w aucie).
Hubeeert - 17-01-2007, 12:32
Krzyzak napisał/a: | (wszystko jedno czy bedzie swap czy nie to jednak widziec (swiatla) i hamowac jest najwazniejsze w aucie). | Skrecac tez trzeba. Poszukaj stabilizatora przedniego z 1,6/1,8/diesla i zawiasu przedniego oraz tylnego. Bedziesz mial od razu sprezyny (mocniejsze) i hamulce.
Diesel poniewaz byl ciezszy m z przodu ten sam zawias co 1,6. Tylna belka z tarczami i stabilizatorem to jest to. BTW przedni stabilizator w 1,6/1,8 jest grubszy niz u Ciebie w 1,5
A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika
Serek - 17-01-2007, 17:20
Cytat: | A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika |
To się nazywa inwigilacja
Hubert, pamiętasz może czy wszędzie wstawiłem przecinki w moich postach
Krzyzak - 17-01-2007, 19:03
Hubeeert napisał/a: | A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika |
wyslalem do niego maila - jeszcze zanim ten post sie pojawil, z tym ze dotyczylo to narazie wspomagania
fakt - skrecac trzeba, ale stabilizator ma na to maly wplyw; pamietam ostatnia dyskusje, jak pisales o tym drazku od diesla - notabene procz niego trzeba by tez mocowania zmienic, bo wtedy inne gumy przychodza - jest troche rypania... moze narazie tylko hamulce i silnik, bo zawias poki co jest ok
Hubeeert - 17-01-2007, 20:05
Krzyzak napisał/a: | ale stabilizator ma na to maly wplyw | wprost przeciwnie moj drogi Sherlocku.
Nadwozie ktore sie nie przechyla lepiej zachowuje sie w zakretach. Stabilizator przod (pret z mocowaniami + zawieszenie, zwrotnice i hamulce) a z tylu cla belka Ci jest potrzebna bo tam tez jest stabilizator.
Powiem tak - Darek jak jechales niedobitym GTi to stad sie bierze roznica w prowadzeniu.
|
|
|