To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - koszty modyfikacji

Anonymous - 17-01-2007, 01:23
Temat postu: koszty modyfikacji
witam
chcialbym sie zapytac ludzi bardziej zorientowanych ile by kosztowala nastepujaca modyfickacja:

auto colt c58 gti

1. wymiana silnika na 4g63t
2, skrzynia do tego silnika
3 zrobienie calego zawieszenia przod tyl wahacze amortyzator sprezyny lozyska etc
4 wymiana hamolcow (jakie tam mozna zmontowac??) na lepsze
5 felgi 15 cali
6 pozozstale sugerowane przerobki

Hubeeert - 17-01-2007, 01:58

Zanim zaczniesz myslec nad swapem poczytaj forum - masz wszystko opisane krok po kroku. A jak dobrze poszperasz to i koszty sie znajda.

Potrzebujesz
1. Silnik ze skrzynia i lapami (sa wieksze poduszki)
2. Hamulce sa OK - jak chcesz wieksze to nie za bardzo wiem z czego oprocz Gala VR4
3. ECU - ori
4. Wiazke przerobic
5. Zawias jak jest dobry zostaw - jest OK. Ewentualnie rozporke daj gorna.

Bedzie troche ciasno miedzy turbo a chlodnica (turbo jest wieksze niz u mnie)
195 beda za waskie z przodu ;-)
Poczytaj www.4g61t.org - to popularny swap w USA ;-)

Krzyzak - 17-01-2007, 09:03

a jak sie bedziesz chcial pozbyc 4G67 dohc to daj znak - jesli nie bierze oleju i nie ma problemow z glowica, to ja chetnie tez zrobie swap u siebie
Hubeeert - 17-01-2007, 10:45

Krzyzak, ;-)

To Basia bedzie miala Colta GTi czy ten swap do Gala :?: :D

Krzyzak - 17-01-2007, 12:13

Raczej Baska - niedawno widzialem, jak na Allegro oglada CA5 (jej nowe marzenie) a jak wiadomo 4G6x jest bardziej nizabijalna niz 4G9x.
U mnie bylby ten plus, ze pojemnosci by sie zgadzaly, tak trzeba bedzie do UK isc i mieszac. Natomiast ten silnik w C5x to naprawde robi szatana - nawet juz sie rozgladam za jakimis lepszymi hamulcami (wszystko jedno czy bedzie swap czy nie to jednak widziec (swiatla) i hamowac jest najwazniejsze w aucie).

Hubeeert - 17-01-2007, 12:32

Krzyzak napisał/a:
(wszystko jedno czy bedzie swap czy nie to jednak widziec (swiatla) i hamowac jest najwazniejsze w aucie).
Skrecac tez trzeba. Poszukaj stabilizatora przedniego z 1,6/1,8/diesla i zawiasu przedniego oraz tylnego. Bedziesz mial od razu sprezyny (mocniejsze) i hamulce.

Diesel poniewaz byl ciezszy m z przodu ten sam zawias co 1,6. Tylna belka z tarczami i stabilizatorem to jest to. BTW przedni stabilizator w 1,6/1,8 jest grubszy niz u Ciebie w 1,5

A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika :mrgreen:

Serek - 17-01-2007, 17:20

Cytat:
A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika

To się nazywa inwigilacja 8)
Hubert, pamiętasz może czy wszędzie wstawiłem przecinki w moich postach :mrgreen:

Krzyzak - 17-01-2007, 19:03

Hubeeert napisał/a:
A na forum Kolega artbiker sprzedaje graty z C58A - wszystko oprocz silnika :mrgreen:

wyslalem do niego maila - jeszcze zanim ten post sie pojawil, z tym ze dotyczylo to narazie wspomagania :)
fakt - skrecac trzeba, ale stabilizator ma na to maly wplyw; pamietam ostatnia dyskusje, jak pisales o tym drazku od diesla - notabene procz niego trzeba by tez mocowania zmienic, bo wtedy inne gumy przychodza - jest troche rypania... moze narazie tylko hamulce i silnik, bo zawias poki co jest ok

Hubeeert - 17-01-2007, 20:05

Krzyzak napisał/a:
ale stabilizator ma na to maly wplyw
wprost przeciwnie moj drogi Sherlocku.
Nadwozie ktore sie nie przechyla lepiej zachowuje sie w zakretach. Stabilizator przod (pret z mocowaniami + zawieszenie, zwrotnice i hamulce) a z tylu cla belka Ci jest potrzebna bo tam tez jest stabilizator.

Powiem tak - Darek jak jechales niedobitym GTi to stad sie bierze roznica w prowadzeniu. :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group