Outlander I Ogólne - Czy fotel podlega gwaranacji ??
Anonymous - 14-08-2013, 09:16 Temat postu: Czy fotel podlega gwaranacji ?? Witam - co prawda wiem że mogę sprawdzić w warunkach gwarancji ale nie mam jej przy sobie.. a może ktoś się spotkał z podobnym problemem.
Wykrusza mi się gąbka z siedzenia kierowcy, pytanie czy jest to objęte gwarancją ?? czy powiedzą mi - pan jest za ciężki i to nie podlega gwarancji ??
Miał ktoś podobny problem ?
tomko - 14-08-2013, 09:48
Mialem ten sam problem, zrobili mi w ramach gwarancji w ASO w Olsztynie i do tej pory problem nie wystepuje a minęło juz prawie 3 lata
Anonymous - 14-08-2013, 11:47
tomko, dzięki kolego - zbliża się koniec gwarancji więc trzeba korzystać,,,,powiedz mi na długo musiałeś pozbyć się autka ?
tomko - 14-08-2013, 13:50
umowilem sie wczesniej, zamowili cos tam co bylo potrzebne i wymienili podczas przegladu, wiec o pozbyciu sie nie bylo mowy
dab - 22-11-2013, 12:31
W normalnych firmach (chocby BMW, Audi a nawet Ford) przy zgloszeniu takiego defektu fotel jest wysylany do dostawcy a klient dostaje nowy.
niestety w Mitsubishi najczesciej zlewaja ta sprawe lub chalupniczo naprawiaja.
Przykladowo, ja zglaszalem skrzypienie piany siedziska fotela kierowcy to mi upchali tam jakas szmate...tak naprawia ASO Mitsu w PL. A najczesciej zlewaja klienta ironicznie komentujac (ASO Mitsu we Wroclawiu) i niczego nie uznajac uwazajac to za klienckie fanaberie...
Podobnie naprawili chalasowanie dolotu powietrza.....opaski zalatwily sprawe w aucie za 125tys na gwarancji he he żenua
Auta fajne ale serwis - porazka
Dlatego kolejnego Mitsubishi NIE BEDZIE. Sorrry ale obecnie jest w czym przebierac u konkurencji (niemalej)
Rafal_Szczecin - 22-11-2013, 12:42
dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem
mitsu00 - 22-11-2013, 15:22
Rafal_Szczecin napisał/a: | dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem | Nie mozna generalizowac i wrzucac wszystkiego do 1 worka. Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. Kazda sprawa jest indywidualna.
rezon - 22-11-2013, 16:17
mitsu00 napisał/a: | Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. | w PL czy w S? BO u Ciebie to różnie bywało
dab napisał/a: | Auta fajne ale serwis - porazka | Nie można generalizować, ale generalnie popieram wszystkim czterema kołami MMC czyta i wyciąga wnioski czy tylko czyta, czy dalej uważa pomimo lecących na łeb słupków sprzedaży, że to klienci są winni?
dab napisał/a: | Dlatego kolejnego Mitsubishi NIE BEDZIE | U mnie już ponad rok nie ma i też NIE BĘDZIE . Zniechęcać klientów w miarę zadowolonych z samochodów to sukces
mitsu00 - 22-11-2013, 20:01
rezon napisał/a: | mitsu00 napisał/a: Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. w PL czy w S? BO u Ciebie to różnie bywało |
ASO na Polczynskiej w 100-lycy
DJ Fazi - 23-11-2013, 08:28
dab napisał/a: |
A najczesciej zlewaja klienta ironicznie komentujac i niczego nie uznajac uwazajac to za klienckie fanaberie...
Auta fajne ale serwis - porazka
|
Mam te same doświadczenia
dab - 25-11-2013, 07:05
mitsu00 napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | dla przykladu dodam tylko,ze w volvo puscil lekko szef na fotelu. firma na grawancji wymienila dwa, co by nie roznily sie odcieniem | Nie mozna generalizowac i wrzucac wszystkiego do 1 worka. Mnie ASO Mitsu wymienilo fotel na gwarancji bez szemrania. Kazda sprawa jest indywidualna. |
Tylko nie o to chodzi zeby polowac na normalny serwis
Przyjezdzam bo mi telepie sie jakas plastikowa oslona tak glosno ze az zaglusza klekot disla - to wymiencie ja na nie telepiaca, wykrusza sie piana fotela - wymiencie fotel (tym bardziej ze ta reklamacja nie uderza w najmniejszym stopniu w koncern Mitsubishi tylko w poddostawce fotela) gwizdze turbina po 60kkm to ja wymiencie, oblazi z farby tlumik koncowy - to go wymiencie, paruja tylne klosze - to je wymiencie i tak mozna bez konca a nie patrzcie z politowaniem na klienta jak na jakiegos kosmite lub wyludzacza....od tego jest gwarancja...w normalnych serwisach
rezon - 25-11-2013, 15:21
Ja na decyzję odnośnie wymiany czerniejącego halogenu musiałem czekać kilka dni i kolejny raz jechać do serwisu 160km. Całe szczęście, że przy okazji . Najbliższy autoryzowany serwis to pewnie wymieniłby co najwyżej prawy na lewy
cebull - 02-12-2013, 17:55
Nam zaczela pekac skora na fotelu kierowcy, Mitcar wymienil nam obicie fotela na nowe bez zadnego gadania.
Anonymous - 02-12-2013, 21:13
ja również przed gwarancją zdążyłem wymienić w ASO gąbkę siedzenia, ale też musiałem czekać na decyzję ponad 3 tygodnie, tak samo jak ponowna wymiana ramek halogenów... znowu farba zaczęła schodzić....
|
|
|