To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Kilka spraw związanych z PAJERO III

D.Chabera - 20-08-2013, 09:40
Temat postu: Kilka spraw związanych z PAJERO III
Witam drodzy użytkownicy !
Jestem nowy na forum i chciałbym zadać kilka pytań :)

W zeszłym miesiącu kupiłem Mitsubishi Pajero III 3.2 DID z 2000r Manual ...

Odkupiłem go od serwisanta z Pajero

Usłyszałem od niego że konieczna jest zmiana baku paliwa na taki z tworzywa?
Nie mógłbym zamiast tego dołozyć jakiś 'początkowy" filtr paliwa?

Mam złamaną automatyczną antene, czy wiecie gdzie mogę taką kupić?

Chciałbym założyć do niego SNORKEL nie będę się bawił autkiem w offroad poprostu mi się on bardzo podoba, czy ktoś posiada instrukcję jak go załozyć?:)

Co myślicie o BUG Deflector'ze? Chciałbym go zakupić wraz z owiewkami na boczne szyby-przód tył, polecacie jakąś stronę, sklep?

Czy istnieje możliwość przełożenia lamp z tych w zderzaku do tych które są atrapami w błotnikach?

Dziękuję i pozdrawiam
Dawid

jawaldek - 20-08-2013, 11:17

D.Chabera napisał/a:
Chciałbym założyć do niego SNORKEL nie będę się bawił autkiem w offroad poprostu mi się on bardzo podoba, czy ktoś posiada instrukcję jak go załozyć?:)
jeżeli uda Ci się kupić to i instrukcja z szablonami powinna być w opakowaniu ale zaznaczam że jeżeli bo nie słyszałem/widziałem tego modelu ze snorklem
D.Chabera napisał/a:
owiewkami na boczne szyby-przód tył, polecacie jakąś stronę, sklep?
->> http://www.heko.pl/ ale są wąskie. Fajne owiewki są na angielskich stronach.
D.Chabera napisał/a:
Czy istnieje możliwość przełożenia lamp z tych w zderzaku do tych które są atrapami w błotnikach?
podłączenia to tak.
Witaj na forum :)

dziakoni - 20-08-2013, 14:44

Snorkla kupisz bo ja kupilem i jest super ale co do montażu troszke trzeba się pobawis tam wyciąć tam wywiercic ale ja dałem rade to ty też :)
D.Chabera - 20-08-2013, 14:47

A powiedz mi czy do diesla trzeba kupić jakiś specjalny SNORKEL?

Czy do tego silnika można załozyć filtr stożkowy?

jawaldek - 20-08-2013, 16:58

dziakoni napisał/a:
Snorkla kupisz bo ja kupilem i jest super
daj namiary bo kumpel od wiosny nie może namierzyć.
dziakoni - 20-08-2013, 21:23

Jest tego dużo w sieci ale ja kupiłem w firmie RAJO 4x4 Jelcz-Laskowice choć teraz przenieśli się do Wrocławia
http://rayo4x4.pl/tanie-snorkele-w-sklepie-rayo/
Podajesz jaki posiadasz silnik i taki Ci zamówią

[ Dodano: 25-08-2013, 20:50 ]
jawaldek napisał/a:
dziakoni napisał/a:
Snorkla kupisz bo ja kupilem i jest super
daj namiary bo kumpel od wiosny nie może namierzyć.


Tu znalazłem
http://tablica.pl/i/ofert...D5-ID1mi87.html

alfik - 28-08-2013, 16:25

D.Chabera napisał/a:
A powiedz mi czy do diesla trzeba kupić jakiś specjalny SNORKEL?

Czy do tego silnika można załozyć filtr stożkowy?


Filtr stożkowy z racji konstrukcji nie ma sensu ze snorkelem (chyba, że nie podłączonym), natomiast możesz założyć filtr "mokry" K&N do fabrycznej puszki. Choć taki odziedziczyłem po poprzednim właścicielu, to nie wiem po co :) . Snorkel tylko trochę słychać (albo więcej przy otwartym oknie pasażera, albo bardzo przy otwartym oknie pasażera i główce skierowanej do tyłu), trzeba zrobić trochę dziur w aucie i wymiana żarówki prawego reflektora jest koszmarem. Dodam, że mnie skusiła niska cena snorkla, a potem za montaż zapłaciłem dwa razy tyle :x

D.Chabera - 29-08-2013, 18:35

Super dzięki :) A powiedz mi czy mógłbyś podesłać fotkę autka swojego ze snorkelem? Jestem ciekaw jak to się prezentuje, jakoś na googlach ciężko mi znaleźć zdjęcie takiego :/

A orientujecie się może czy halogeny-reflektory mógłbym podłączyć do włącznika od świateł przeciwmgielnych przednich? Czy lepiej do "mechanizmu" od długich świateł żeby się włączały razem z długimi?
pozdrawiam :D

dziakoni - 30-08-2013, 07:32



Sebastian_T - 30-08-2013, 08:04

D.Chabera napisał/a:

A orientujecie się może czy halogeny-reflektory mógłbym podłączyć do włącznika od świateł przeciwmgielnych przednich? Czy lepiej do "mechanizmu" od długich świateł żeby się włączały razem z długimi?


Ja u siebie zrobiłem "dwojako" - mam halogeny podpięte do długich (u mnie halogeny są dalekie, nie rozproszone, na trasy po nocy przede wszystkim), plus niezależny dodatkowy włącznik. Gdy włączam długie, zapalają mi się również halogeny, a dodatkowym włącznikiem mogę odpalić same halogeny nawet gdy mam wyłączone wszystkie światła. Teoretycznie, do przeglądu rejestracyjnego, aby było zgodnie z przepisami, halogeny muszą się zapalać z długimi, a gdy nie są podpięte do długich, to na czas jazdy po drogach publicznych powinny być zasłonięte (tak gdzieś czytałem, nie dam sobie nic uciąć za to, ale ja przechodzę już kilka przeglądów i nikt nie zwracał uwagi)

alfik - 30-08-2013, 12:14

Przepisowo dodatkowe światła drogowe powinny działać tak - włączyć się daje przynajmniej jedna para, ale przy przełączeniu na mijania, gasną wszystkie. Czyli można mieć podpięte pod światła drogowe fabryczne i można mieć dodatkowy wyłącznik, ale wyłącznik ten może sterować tym, czy dodatkowe zapalą się z głównymi, czy nie, a nie powinien pozwalać na włączenie samych dodatkowych. Ja mam podpięte dodatkowe bez wyłącznika - zawsze palą się razem z fabrycznymi, tzn. prawie zawsze, bo chwilowo są zdemontowane :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group