Chcę Kupić Space Stara - Prośba o opinię
ognok - 23-08-2013, 16:57 Temat postu: Prośba o opinię Witam,
Interesował się ktoś tą ofertą może? Proszę o jakieś uwagi ponieważ nie znam się na tym modelu specjalnie. Space Star
ZbujMadej - 23-08-2013, 21:08
Zdjęcia generalnie mało wyraźne, ale :
tylna klapa pogięta, przebieg jak na Austrię....do sprawdzenia, progi wyglądają na zjedzone, tylko zamalowane (od tyłu). komora silnika całkiem dobrze.
Przygotowany do rejestracji/opłacony - a blachy założone polskie.
5.5k zł to nie majątek, ale czuję, że 2-3 tys. będziesz musiał dołożyć - rejestracja, ubezpieczenie, rozrząd, płyny no i nieszczęsne progi (prawdopodobnie).
Nie oszukujmy się, za tą cenę i rocznik trzeba liczyć się z wydatkami. Zadaj sobie pytanie - ile to auto kosztowało w Austrii, skoro opłacało się je ściągać, zapłacić wszystko i sprzedać za 5.5 tysiąca.
Na Twoim miejscu szukałbym czegoś krajowego.
P.S. Szybki rzut oka na autoscout24.at i ceny takich Mitsu oscylują w okolicy 1900+ Euro. Więc albo to odmalowany szrot, albo nagle mamy rozmożenie dobroczyńców. Ot, taka moja skromna opinia.
Bizi78 - 23-08-2013, 21:25
Tylna wycieraczka w dziwnym położeniu .
ognok - 24-08-2013, 08:35
Dzięki wielkie Daruje sobie ten egzemplarz Szukam dalej.
mkm - 24-08-2013, 09:56
ZbujMadej napisał/a: | progi wyglądają na zjedzone, tylko zamalowane (od tyłu). |
Progów nie widać na zdjęciach, bo ten Space ma nakładki plastikowe (faktycznie podmalowane) - tak tytułem uzupełnienia.
Kwitnie w komorze (ruda przed kielichem od strony pasażera), więc co do progów też możesz mieć rację.
ZbujMadej - 24-08-2013, 15:24
No proszę, racja co do tych nakładek No to ma dziwnie pomalowane nakładki z tyłu ;p
W moim SS nie mam takich nakładek, błędnie przyjąłem, że to progi.
Ale co do reszty moich tłumaczeń - podtrzymuje
bubel90 - 24-08-2013, 20:10
ognok, Uważaj bo słyszałem, że elektryka lubi siadać w tych autach. Paru moim znajomym siadła przy większym przebiegu a 250 tys to na pewno duży przebieg.