Colt - Ogólne - [C10] Mało popularny colt :-(
Anonymous - 17-01-2007, 21:32 Temat postu: [C10] Mało popularny colt :-( Czesc,
Witam wszystkich, jestem Piotrek.
Od niedawna jestem wlascicielem Colta C10 z 88r. Przeszukuje net i stwierdzam, ze strasznie jest trudno znalezc cos konkretnego na temat tego modelu. Wiem, ze autko jest stare, ale mialem nadzieje, ze znajde cokolwiek, co pozwoli mi naprawic to autko.
Kolejna rzecz- ja mam silnik 1,3 benzyna, ale w specyfikacji tego modelu nigdzie nie widz, zeby taki silnik byl montowany, jak to jest
Mam sporo do zrobieni przy colciku, ale nie moge nawet zdobyc instrukcji z danymi technicznymi, a przy remoncie silnika by sie przydalo cos o nim wiedziec.
Bede wdzieczny za pomoc
Pozdrawiam
josie - 17-01-2007, 21:52
LINK
Po niemiecku ale może coś wykumasz
Anonymous - 18-01-2007, 23:33
uuuu z takim colcikiem bedzie ci cieszko trudno dostepne czesci i wogole remont niwiem czy opłacalny lepiej dopłacic i kupic nowszy model chyba ze zalerzy ci konkretnie na tym colciku kturego masz to czesci mozna znalesc na allegro jest ich mało ale sa http://www.allegro.pl/ite...88r_czesci.html
Anonymous - 19-01-2007, 17:49
Dzieki,
jednak troche sie podlamalem. Jest to bardzo malo popularny samochod ale juz go mam, wiec mimo wszystko chce go reanimowac. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje na temat tego modelu!!!
Hubeeert - 19-01-2007, 19:48
damianrally, no offence ale z takim podejsciem powinienes sobie kupic nowego OPLA.
grossb, instrukcja naprawcza jest do pobrania z linka ktorego dal josie. Silnik pewnie masz 1,3 ale blad jestw dokumentach jak podejrzewam.
http://www.mitsubishi-gra...topic.php?t=167 - poczytaj.
Anonymous - 19-01-2007, 22:17
Silnik jest maly wiec pewnie to 1,2; a moze 1,5? Po czym moge poznac?
PS: Skrzynia 4 biegowa jesli to cos moze powiedziec o silniku.
Anonymous - 19-01-2007, 23:01
Majster silnik albo 1.3 albo 1.5:)
josie - 19-01-2007, 23:04
grossb napisał/a: | Silnik jest maly wiec pewnie to 1,2; a moze 1,5? Po czym moge poznac? |
Odczytaj z dowodu, albo z bloku silnika pierwsze 4 znaki numeru
Anonymous - 19-01-2007, 23:04
p.s. jak nie jest zjedzony przez rdzę, zawsze warto naprawiać, napewno znajdziesz jakies używki, albo zamienniki na necie:)
Hubeeert - 20-01-2007, 01:27
Bastek,
C10 mial silnik 1,2 l o symbolu 4G16...
Nie poprawiaj Kolegi i mnie rowniez jezeli nie wiesz. A niestety nie wiesz.
Do skrzyni 4 biegowej to bedzie raczej 1,2.
Czy mozeszzamiescic fotki silnika i samochodu?
Anonymous - 20-01-2007, 09:10
dzis bede go transportowal do mojego "malego warszatu" w garazu to i zrobie zdjecia i Wam pokaze co mam
A tak pozatym, to autko dostalem za darmo!!! najwiekszym minusem oprocz slabego stanu silnika i pogietej blachy jest fakt ze dowod rejestracyjny zostal zabrany przez policje (dymienie z ukaldu wydechowego). Jak go zrobie (oby) to odbiore dowodzik i juz
dziekuje Wam za pomoc, widze ze bede mial w Was oparcie, jak juz zaczne walke z colcikiem
[ Dodano: 21-01-2007, 21:58 ]
Autko jest juz u mnie
Oto ono: (zdjecia z komorki)
Moze rozgryziecie co to za silnik.
Anonymous - 21-01-2007, 22:39
witaj,wg.mnie to 1200 z groszem,jeśli ma skrzynie 4 b. a tak nawiasem miałem podobnego lancera 1500 z 1985r.(pare dobrych lat),stwierdzam że był to bardzo dopracowany,absurdalnie niezawodny samochód!W sumie gdyby nie rdza to śmigałby do dzisiaj.Jeśli mogę Ci doradzić bo miałem problem z spalaniem oleju,wymień tylko uszczelniacze zaworowe i jeśli silnik jest suchy to powinno zniknąć.Co do części mechanicznych nie ma praktycznie problemu,jeśli jest pytaj o hyunday pony to identyczny mechanicznie brat colta,pozdrawiam.
Anonymous - 23-01-2007, 18:23
Dzieki za wartosciowe informacje. Jakby udalo sie zlikwidowac dymienie, to moglbym odebrac dowod i byloby mi duzo latwiej. Powiedz tylko jak sie zabrac do wymiany tych uszczelniaczy?
Dzieki
PS Zastanawiam sie, czy jest mozliwosc bez przerobek zamontowac w nim silnik 1,5 (ze skrzynią biegow). Oba silniki wygladaja bardzo podobnie, ale zdaje sobie sprawe ze moga byc roznice ktorych nie widac "na oko"
josie - 23-01-2007, 18:41
Ja przed wymianą uszczelniaczy sprawdziłbym ciśnienie sprężania w cylindrach.
Jak małe to próba olejowa - powie dużo o stanie pierścieni i gładzi.
Anonymous - 23-01-2007, 19:24
Caly problem polega na tym, ze nie mam tego cholernego dowodu rej. i nie moge nigdzie samochodem podjechac (warszatat) i zrobic proby olejowej.
|
|
|