To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - [C10] Mało popularny colt :-(

Anonymous - 17-01-2007, 21:32
Temat postu: [C10] Mało popularny colt :-(
Czesc,
Witam wszystkich, jestem Piotrek.
Od niedawna jestem wlascicielem Colta C10 z 88r. Przeszukuje net i stwierdzam, ze strasznie jest trudno znalezc cos konkretnego na temat tego modelu. Wiem, ze autko jest stare, ale mialem nadzieje, ze znajde cokolwiek, co pozwoli mi naprawic to autko.
Kolejna rzecz- ja mam silnik 1,3 benzyna, ale w specyfikacji tego modelu nigdzie nie widz, zeby taki silnik byl montowany, jak to jest :roll:

Mam sporo do zrobieni przy colciku, ale nie moge nawet zdobyc instrukcji z danymi technicznymi, a przy remoncie silnika by sie przydalo cos o nim wiedziec.
Bede wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam

josie - 17-01-2007, 21:52

LINK

Po niemiecku ale może coś wykumasz :)

Anonymous - 18-01-2007, 23:33

uuuu z takim colcikiem bedzie ci cieszko trudno dostepne czesci i wogole remont niwiem czy opłacalny lepiej dopłacic i kupic nowszy model chyba ze zalerzy ci konkretnie na tym colciku kturego masz to czesci mozna znalesc na allegro jest ich mało ale sa http://www.allegro.pl/ite...88r_czesci.html
Anonymous - 19-01-2007, 17:49

Dzieki,
jednak troche sie podlamalem. Jest to bardzo malo popularny samochod :roll: ale juz go mam, wiec mimo wszystko chce go reanimowac. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje na temat tego modelu!!!

Hubeeert - 19-01-2007, 19:48

damianrally, no offence ale z takim podejsciem powinienes sobie kupic nowego OPLA.

grossb, instrukcja naprawcza jest do pobrania z linka ktorego dal josie. Silnik pewnie masz 1,3 ale blad jestw dokumentach jak podejrzewam.
http://www.mitsubishi-gra...topic.php?t=167 - poczytaj.

Anonymous - 19-01-2007, 22:17

Silnik jest maly wiec pewnie to 1,2; a moze 1,5? Po czym moge poznac?

PS: Skrzynia 4 biegowa jesli to cos moze powiedziec o silniku.

Anonymous - 19-01-2007, 23:01

Majster silnik albo 1.3 albo 1.5:)
josie - 19-01-2007, 23:04

grossb napisał/a:
Silnik jest maly wiec pewnie to 1,2; a moze 1,5? Po czym moge poznac?


Odczytaj z dowodu, albo z bloku silnika pierwsze 4 znaki numeru

Anonymous - 19-01-2007, 23:04

p.s. jak nie jest zjedzony przez rdzę, zawsze warto naprawiać, napewno znajdziesz jakies używki, albo zamienniki na necie:)
Hubeeert - 20-01-2007, 01:27

Bastek, :roll:
C10 mial silnik 1,2 l o symbolu 4G16...

Nie poprawiaj Kolegi i mnie rowniez jezeli nie wiesz. A niestety nie wiesz.

Do skrzyni 4 biegowej to bedzie raczej 1,2.
Czy mozeszzamiescic fotki silnika i samochodu?

Anonymous - 20-01-2007, 09:10

dzis bede go transportowal do mojego "malego warszatu" w garazu to i zrobie zdjecia i Wam pokaze co mam :-)
A tak pozatym, to autko dostalem za darmo!!! najwiekszym minusem oprocz slabego stanu silnika i pogietej blachy jest fakt ze dowod rejestracyjny zostal zabrany przez policje (dymienie z ukaldu wydechowego). Jak go zrobie (oby) to odbiore dowodzik i juz :-)

dziekuje Wam za pomoc, widze ze bede mial w Was oparcie, jak juz zaczne walke z colcikiem

[ Dodano: 21-01-2007, 21:58 ]
Autko jest juz u mnie :-)
Oto ono: (zdjecia z komorki)
Moze rozgryziecie co to za silnik.


Anonymous - 21-01-2007, 22:39

witaj,wg.mnie to 1200 z groszem,jeśli ma skrzynie 4 b. a tak nawiasem miałem podobnego lancera 1500 z 1985r.(pare dobrych lat),stwierdzam że był to bardzo dopracowany,absurdalnie niezawodny samochód!W sumie gdyby nie rdza to śmigałby do dzisiaj.Jeśli mogę Ci doradzić bo miałem problem z spalaniem oleju,wymień tylko uszczelniacze zaworowe i jeśli silnik jest suchy to powinno zniknąć.Co do części mechanicznych nie ma praktycznie problemu,jeśli jest pytaj o hyunday pony to identyczny mechanicznie brat colta,pozdrawiam.
Anonymous - 23-01-2007, 18:23

Dzieki za wartosciowe informacje. Jakby udalo sie zlikwidowac dymienie, to moglbym odebrac dowod i byloby mi duzo latwiej. Powiedz tylko jak sie zabrac do wymiany tych uszczelniaczy?
Dzieki
PS Zastanawiam sie, czy jest mozliwosc bez przerobek zamontowac w nim silnik 1,5 (ze skrzynią biegow). Oba silniki wygladaja bardzo podobnie, ale zdaje sobie sprawe ze moga byc roznice ktorych nie widac "na oko"

josie - 23-01-2007, 18:41

Ja przed wymianą uszczelniaczy sprawdziłbym ciśnienie sprężania w cylindrach.
Jak małe to próba olejowa - powie dużo o stanie pierścieni i gładzi.

Anonymous - 23-01-2007, 19:24

Caly problem polega na tym, ze nie mam tego cholernego dowodu rej. i nie moge nigdzie samochodem podjechac (warszatat) i zrobic proby olejowej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group