To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A 2.0DID] silnik 2.0 did bwc ma dpf czy nie?

Azazel1983 - 03-09-2013, 20:24
Temat postu: [CY8A 2.0DID] silnik 2.0 did bwc ma dpf czy nie?
zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu czy mój Lancelot ma filtr dpf czy tez nie. zanim zabijecie mnie salwą śmiechu i stanę się obiektem żartów, to usprawiedliwię się brakiem wiedzy a przeszukiwania internetu dały mi super odpowiedz "tak ma" i "nie, nie ma"

gdzie i jak można to sprawdzić? zadzwonić do pierwszego z góry dealera Mitsu i zapytać??

Z góry dziękuję za pomoc

rolnikon - 03-09-2013, 23:24

dpf znajduje się gdzieś bliżej silnika
Azazel1983 - 04-09-2013, 09:58

ok. to się położę :) a druga rzecz czy on jest na Common Rail czy pompowtryski? wiem, wiem lamerskie pytanie :D
Trik - 04-09-2013, 17:33

2.0 BWC to pompowtrysk od VW.
Azazel1983 - 05-09-2013, 10:48

Dzięki - kurde naczytałem się tyle niepochlebnych opinii i recenzji tego silnika, ze nie wiem czy dobrze zrobiłem kusząc się na piec od VW....w każdym razie dziękuję za pomoc.
rolnikon - 05-09-2013, 11:05

łatwo podaje się tuningowi :D
Azazel1983 - 05-09-2013, 12:26

ok :) ale mi 140 kucy wystarcza - tym bardziej, że przebiegi głównie w mieście, gdzie średnia prędkość to 40 km/h :)
bardziej martwią mnie opinie o wysokiej i dosyć drogiej awaryjności - wiele potwarzajacych się pęknięć głowic czy innych choróbsk.
jak to poweidział jeden mechanior - możesz robić co chcesz, dbać lepiej niż o kobiete a i tak piec rozpadnie się po 120K km :)

dimaa - 17-09-2013, 17:13

Ja mam 160 tys km i jak na razie to padł mi tylko dpf :) (aha i amory wymienić musiałem) więc mój lancerot już go nie ma :lol:
Też czytałem dużo na temat awaryjności tych silników i cały czas trzymam kciuki za moje pompo wtryskiwacze by nie padły :lol:

kubas - 31-10-2013, 20:48

Z tego co mówią to 2.0 z oznaczeniem BWC chyba najmniej awaryjne. A co do lokalizacji DPF'a to znajduje się on chyba niedaleko silnika, zaraz na wyjściu rury odprowadzającej spaliny.
Arczi89 - 21-12-2014, 09:24

Witam serdecznie,

Dzięki uprzejmości kolegi tokyo mogę dla potomnych zamieścić informacje jak rozpoznać silnik 2.0 DI-D w lancerze z DPF czy nie.

Najprościej jest tego dokonać po wtyczkach z czujników dpf-u.

# W wersji z filtrem cząstek stałych znajdziemy na górze silnika trzy kolorowe wtyczki. pomarańczowa, niebieska i brązowa

# W pojeździe bez filtru czyli ze zwykłym katalizatorem w/w wtyczek nie ma.

Najlepiej ilustruje to obrazek:



Zdjęcia zapożyczone z google image.
Jeszcze raz dzięki tokyo ;)

Co do opisu warto by było go jakoś wydzielić czy coś ? Ewentualnie przenieść jako 1 posta.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group