[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A 2.0DID] silnik 2.0 did bwc ma dpf czy nie?
Azazel1983 - 03-09-2013, 20:24 Temat postu: [CY8A 2.0DID] silnik 2.0 did bwc ma dpf czy nie? zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu czy mój Lancelot ma filtr dpf czy tez nie. zanim zabijecie mnie salwą śmiechu i stanę się obiektem żartów, to usprawiedliwię się brakiem wiedzy a przeszukiwania internetu dały mi super odpowiedz "tak ma" i "nie, nie ma"
gdzie i jak można to sprawdzić? zadzwonić do pierwszego z góry dealera Mitsu i zapytać??
Z góry dziękuję za pomoc
rolnikon - 03-09-2013, 23:24
dpf znajduje się gdzieś bliżej silnika
Azazel1983 - 04-09-2013, 09:58
ok. to się położę a druga rzecz czy on jest na Common Rail czy pompowtryski? wiem, wiem lamerskie pytanie
Trik - 04-09-2013, 17:33
2.0 BWC to pompowtrysk od VW.
Azazel1983 - 05-09-2013, 10:48
Dzięki - kurde naczytałem się tyle niepochlebnych opinii i recenzji tego silnika, ze nie wiem czy dobrze zrobiłem kusząc się na piec od VW....w każdym razie dziękuję za pomoc.
rolnikon - 05-09-2013, 11:05
łatwo podaje się tuningowi
Azazel1983 - 05-09-2013, 12:26
ok ale mi 140 kucy wystarcza - tym bardziej, że przebiegi głównie w mieście, gdzie średnia prędkość to 40 km/h
bardziej martwią mnie opinie o wysokiej i dosyć drogiej awaryjności - wiele potwarzajacych się pęknięć głowic czy innych choróbsk.
jak to poweidział jeden mechanior - możesz robić co chcesz, dbać lepiej niż o kobiete a i tak piec rozpadnie się po 120K km
dimaa - 17-09-2013, 17:13
Ja mam 160 tys km i jak na razie to padł mi tylko dpf (aha i amory wymienić musiałem) więc mój lancerot już go nie ma
Też czytałem dużo na temat awaryjności tych silników i cały czas trzymam kciuki za moje pompo wtryskiwacze by nie padły
kubas - 31-10-2013, 20:48
Z tego co mówią to 2.0 z oznaczeniem BWC chyba najmniej awaryjne. A co do lokalizacji DPF'a to znajduje się on chyba niedaleko silnika, zaraz na wyjściu rury odprowadzającej spaliny.
Arczi89 - 21-12-2014, 09:24
Witam serdecznie,
Dzięki uprzejmości kolegi tokyo mogę dla potomnych zamieścić informacje jak rozpoznać silnik 2.0 DI-D w lancerze z DPF czy nie.
Najprościej jest tego dokonać po wtyczkach z czujników dpf-u.
# W wersji z filtrem cząstek stałych znajdziemy na górze silnika trzy kolorowe wtyczki. pomarańczowa, niebieska i brązowa
# W pojeździe bez filtru czyli ze zwykłym katalizatorem w/w wtyczek nie ma.
Najlepiej ilustruje to obrazek:
Zdjęcia zapożyczone z google image.
Jeszcze raz dzięki tokyo
Co do opisu warto by było go jakoś wydzielić czy coś ? Ewentualnie przenieść jako 1 posta.
|
|
|