To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [3.0 V6] Pajero II 3,0 V A/T - zablokowany naped

kudlaty11 - 08-09-2013, 21:11
Temat postu: [3.0 V6] Pajero II 3,0 V A/T - zablokowany naped
witam.
od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero II 3,0 V, automacik,niestety do wczoraj. mam mały,bądz duży problem. otóż na wczorajsze wyprawie zakopałem się konkretnie w piachu.nie ukrywam,mam mało praktyki i doświadczenia ale dużo chęci. niestety nie dałem rady wyjechać, przełączając napędy załączyłem 4wd i tak już zostało, dzwignia zmiany napędu jest na środku i nie można zmienić na 2wd ani na żaden inny. w żadna stronę nie można ruszyć dzwignią. dodam ze wszystko do wczoraj działało w 100%. z opalów wyciagnął mnie JOHN DEERE prowadzony przez 14-latka. ale wstyd! może ktoś coś podpowie. z góry dzięki!

Rander - 10-09-2013, 15:03
Temat postu: Re: Pajero II 3,0 V A/T - zablokowany naped
kudlaty11 napisał/a:
witam.
od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero II 3,0 V, automacik,niestety do wczoraj. mam mały,bądz duży problem. otóż na wczorajsze wyprawie zakopałem się konkretnie w piachu.nie ukrywam,mam mało praktyki i doświadczenia ale dużo chęci. niestety nie dałem rady wyjechać, przełączając napędy załączyłem 4wd i tak już zostało, dzwignia zmiany napędu jest na środku i nie można zmienić na 2wd ani na żaden inny. w żadna stronę nie można ruszyć dzwignią. dodam ze wszystko do wczoraj działało w 100%. z opalów wyciagnął mnie JOHN DEERE prowadzony przez 14-latka. ale wstyd! może ktoś coś podpowie. z góry dzięki!


Może pierdółka: w automacie, aby "machać" wajhą skrzyni redukcyjnej, automat musi być w pozycji P lub N - przynajmniej dla skrzyni SS, w ES chyba podobnie. Ale o tym chyba wiesz ;)

kudlaty11 - 10-09-2013, 19:05

Hmmm.....Czyli wynika na to,że i w jednym i w drugim przypadku musiał bym stanąć aby zmienić napęd np.na 4wd bądz inny. Coś mi się wydaje że to nie tak. Skrzynie mam SS.
Rander - 11-09-2013, 11:20

kudlaty11 napisał/a:
Hmmm.....Czyli wynika na to,że i w jednym i w drugim przypadku musiał bym stanąć aby zmienić napęd np.na 4wd bądz inny. Coś mi się wydaje że to nie tak. Skrzynie mam SS.


W skrzyni SS można zmieniać w czasie jazdy 2H - 4H.
Zatrzymania wymaga dopiero zmiana 4H - 4HLC i 4HLC - 4LLC.

Być może coś Ci zapadki "zgłupiały", stąd niemożność zmiany przełożeń skrzyni redukcyjnej.

Kontrolki napędów prawidłowo świecą?
Spróbuj ręcznie ruszyć siłownikiem w okolicy prawej półosi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group