Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant V6, 1998r, kombi, zielony, Gliwice
bikej - 09-09-2013, 12:04 Temat postu: [EAx 97-04] Galant V6, 1998r, kombi, zielony, Gliwice Panowie (Panie też?: ), jak już pisałem w powitalni: szukam galanta V6. Chce zeby byl zagazowany, a cena byla ponizej 10kPLN. Wiem, ze to moze byc trudne:]
Prosze o opinie nt pierwszego typa.
Samochod ponoc nigdy nie byl u handlarza i ma nieprzekrecony licznik, na ktorym widnieje 370tyś KM.
Zaryzykowalibyscie? Czy 370tys (z gazem) oznacza, ze za chwile bedzie potrzebna generalna silnika?
z gory dzieki za opinie
Allegro
Cytat: |
Dodatkowe informacje
Cechy zewnętrzne:
alufelgi, szyberdach, światła przeciwmgłowe
Bezpieczeństwo:
ABS, poduszki powietrzne, immobiliser
Komfort:
el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, tapicerka skórzana, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, tempomat
Historia:
bezwypadkowy
VIN - numer ident. pojazdu :
JMBLNEA5WVZ001956
Opis pojazdu
Jestem jedynym właścicielem i użytkownikiem tego samochodu od prawie 7 lat.
Kupiłem go w lutym 2007 roku od pani lekarz z Płocka (faktura do wglądu).
Silnik 2,5 v6 jest absolutnie najlepszym silnikiem zastosowanym w tym modelu biorąc pod uwagę: trwałość silnika, dynamikę i komfort jazdy, elastyczność w pełnym zakresie obrotów i ekonomię użytkowania.
Ponadto, samochód ma bogate standardowe wyposażenie, a dodatkowo panoramiczny elektryczny szyberdach.
Samochód absolutnie bezwypadkowy z wyjątkiem małej stłuczki w listopadzie 2011 roku, o której chętnie szczegółowo opowiem zainteresowanym.
Żaden element nadwozia nie był ponownie lakierowany z wyjątkiem tylnych nadkoli (korozja). Wszystkie szyby oryginalne łącznie z przednią.
Samochód jest bardzo zadbany. Wszelkie naprawy realizowałem na bieżąco na możliwie najlepszych częściach.
"Misiek" był i jest moim oczkiem w głowie i zjeździł ze mną i moją rodziną całą Europę łącznie z Turcją i Grecją i nigdy mnie nie zawiódł.
Ważniejsze naprawy:
2007.12 wymiana skrzyni biegów, która następnie była regenerowana na oryginalnych japońskich łożyskach.
2008.09 wymiana rozrządu wraz wszystkimi elementami: pasek pompa napinacz, rolka napinająca, pasek wielorowkowy
2009.02 wymiana amortyzatorów przednich
2011.06 wymiana reduktora LPG: BRC AT90E
2012.02 wymiana sprzęgła (tarcza excedy, docisk oryginalny, łożysko)
2012.08 wymiana tylnych tarcz wraz z klockami i szczękami hamulcowymi,
2013.02 Wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych (tarcze brembo, klocki ferrodo)
Pozostałe, zużywające się elementy zawieszenia były wymieniane na bieżąco na możliwie najlepszych częściach (np banany oryginalne używane - żadnych chińskich podróbek !!! natomiast inne tuleje wymieniane na nowe poliuretanowe
poliuretany.olkusz.pl). Obecnie w samochodzie "nic nie puka, ani nie stuka".
Obecnie samochód ma założone z przodu opony letnie Bridgestone Turanza Eco-pia w bardzo dobrym stanie (rok prod 2011) oraz z tyłu opony zimowe Michelin Alpin A3 w stanie w zupełności nadającym się na oś tylnią.
Samochód jeździ na oleju półsyntetycznym Mobil1 10W-40 regularnie wymienianym wraz z filtrem co 10tys.km.
Klimatyzacja regularnie serwisowana wraz z filtrami (ostatni serwis wiosną 2013 roku).
Samochód jest wyposażony w instalację gazową marki BRC/TOMASETTO, która genialnie spisuje się w tym samochodzie. Poza wymianą reduktora (2011.06) wymagała jedynie wymian filtrów. Poza tym jest absolutnie bezobsługowa!!! Jeździłem już różnymi samochodami z instalacją LPG i moim zdaniem ta instalacja spisuje się rewelacyjnie w tym samochodzie. W całym zakresie obrotów samochód równomiernie przyspiesza bez żadnych najdrobniejszych "dziur" w momencie obrotowym począwszy od 1000 obr/min aż do 6500 obr/min. Dynamika auta na LPG jest zdecydowanie! porównywalna z Pb. Samochód utrzymuje realne! spalanie LPG w zakresie 10 - 15 l/100km w zależności od stylu jazdy. Podczas jazdy miejskiej po Gliwicach spalanie gazu waha się w granicach 12-13l\100km, natomiast w korkach warszawskich zbliża się do 15l\100km. W trasie przy prędkości ok 90-120km spalanie gazu wynosi ok 10l/100km. Natomiast w warunkach autostradowych przy sporej prędkości 180-200km/h zbliża się do 15l/100km. Butla wielkości nominalnie 48 l (w rzeczywistości wchodzi ok 39l gazu) jest zamontowana w miejscu koła zapasowego. Pozwala to na przejechanie ok 260 - 390 km.
Samochód ma na liczniku prawdziwy!!! jego przebieg, który przedstawię zainteresowanym. Samochód nigdy nie był w rękach handlarza.
Cały samochód jest w bardzo dobrym stanie i jestem przekonany że przy odpowiedniej pielęgnacji posłuży jeszcze wiele lat.
Do samochodu dołączam pełną dokumentację wraz z książką serwisową, dokumentacją importową oraz dokumentacją LPG.
Prowadzę działalność gospodarczą, więc na samochód wystawiam fakturę VAT zwolniony - kupujący zwolniony z opłaty skarbowej (podatku PCC).
OC wraz z ubezpieczeniem assistance w wariancie rozszerzonym do 02/2014
VIN: JMBLNEA5WVZ001956
Typ nadwozia: EA5W
Typ silnika: 6A13
Kolor lakieru: G25 - ciemna zieleń metalik
Data pierwszej rejestracji: 1998.06
Data rejestracji w Polsce: 2005.12
|
Sycior - 09-09-2013, 13:34
Dowiedz się ile kilometrów zrobił na LPG. Ale jeśli auto jest zadbane, i właściciel pilnował wymian, to nie ma co się bać przebiegu Już wolę prawdziwe 370 tys. niż 140 tys. i panie niemiec do kościoła tylko jeździł ;p
fj_mike - 09-09-2013, 18:06
Brak zaślepek przy halogenach przeciwmgielnych.
Brak kawałka plastiku przy pedale gazu. Dolna obudowa kolumny kierownicy jest w innym kolorze (powinna być szara jak reszta, jest czarna).
Na zdjęciach wygląda poczciwie ale w środku ktoś trochę kombinował nieumiejętnie z plastikami. Dalej nie będę zgadywał
bikej - 09-09-2013, 18:54
fj_mike napisał/a: | Brak zaślepek przy halogenach przeciwmgielnych.
Brak kawałka plastiku przy pedale gazu. Dolna obudowa kolumny kierownicy jest w innym kolorze (powinna być szara jak reszta, jest czarna).
Na zdjęciach wygląda poczciwie ale w środku ktoś trochę kombinował nieumiejętnie z plastikami. Dalej nie będę zgadywał |
Wielkie dzięki za bystre oko! Więc raczej jestem sceptyczny:/
fj_mike - 09-09-2013, 20:18
bikej napisał/a: | Więc raczej jestem sceptyczny:/ |
Absolutnie nie bądź. Auto jest warte obejrzenia. Nie spodziewaj się super stanu ale za te pieniądze to może być dobry zakup.
Na start zawsze coś jest do zrobienia a to już do zweryfikowania na miejscu
misza116 - 09-09-2013, 21:33
Tyle lat z miśkiem, więc na 90% właściciel jest na forum
Przód letnie, tył zimówki "nadające się na oś tylną" - to mnie trochę dziwi, ktoś dba o auto i jeździ na takim zestawie?
Ale i tak bym obejrzał, brzmi ciekawie
bikej - 10-09-2013, 09:40
misza116 napisał/a: | Tyle lat z miśkiem, więc na 90% właściciel jest na forum
Przód letnie, tył zimówki "nadające się na oś tylną" - to mnie trochę dziwi, ktoś dba o auto i jeździ na takim zestawie?
Ale i tak bym obejrzał, brzmi ciekawie |
Te opony tez mnie nieco zadziwiły. CO to w ogole za pomysl??:]
Ale chyba pojade dzisiaj zobaczyc.
[ Dodano: 10-09-2013, 14:01 ]
bikej napisał/a: | misza116 napisał/a: | Tyle lat z miśkiem, więc na 90% właściciel jest na forum
Przód letnie, tył zimówki "nadające się na oś tylną" - to mnie trochę dziwi, ktoś dba o auto i jeździ na takim zestawie?
Ale i tak bym obejrzał, brzmi ciekawie |
Te opony tez mnie nieco zadziwiły. CO to w ogole za pomysl??:]
Ale chyba pojade dzisiaj zobaczyc. |
No i nie zdążyłem pojechać. Sprzedany:/
|
|
|